sâmbătă, noiembrie 29, 2014

Inceteaza sa te certi cu viata

Postat Maria
Nu te implica, observa doar ca tu iti creezi experienta a tot ceea ce se intampla. Trebuie sa stii ca ceea ce se intampla e ceea ce se intampla – dar modul in care traiesti tu experienta a ceea ce se intampla este ceva construit de tine. Momentul in care alegi cum sa reactionezi - si faci acest lucru de voie si constient, este momentul in care te recreezi din nou. Acesta e momentul Puterii. Acesta este momentul Magiei.



O mare pare din nefericirea pe care o simtim in vietile noastre se naste din propriile judecati. Avem tendinta sa judecam totul. Eu am inlocuit judecarea altora cu reflectia asupra propriei mele persoane, pentru a vedea cand am facut si eu la fel. Dintr-o data judecarea este alungata de compasiune – si condamnarea devine imposibila. Ceea ce vreau sa spun este ca judecarea nu-si are locul intr-o inima iubitoare. Aminteste-ti ca judecarea nu inseamna sa ai discernamant, iar observare nu este judecare. Este firesc sa discerni sau sa faci observatii. Si nu te judeca pe tine insuti. Pentru ca Dumnezeu nu te va judeca niciodata. Judecarea si condamnarea se numara printre cele Zece Iluzii ale Oamenilor. Ele, pur si simplu, nu sunt reale.
Neale Donald Walsch

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...