marți, septembrie 27, 2011

Maria -Prin viata cu inima

Ma dezbrac de orice podoaba si de orice emotie in acest moment. Las in urma zgomotele orasului, ale strazii, ale lumii. Sunt singura cu lumina din mine.
Nu strig, nu chem pe nimeni.Tesatura confortabila de gesturi, de cuvinte, sub care inima mea a fost acoperita se ridica incet, incet, dezvaluind un chip nou. 
Ma trezesc. Sunt  fata in fata cu mine .
In calatoria mea  prin aceasta dimensiune si acest pamant , nu sunt  nici la inceputul ei , dar nici la sfarsit.
In inima mi-am  pierdut constient vechile certitudini si  patrunde  o noua melodie. Desprinsa de tot si de toate , florile nu mai par neinsemnate, o infiorare calda patrunde in trupul firav, dar atat de puternic.
Deseori m-am impotrivit viselor si posibilitatilor de transformare atunci cand acestea s-au ivit. Voi avea curajul sa nu ma mai impotrivesc?
Inspir blandete , imi imbrac inima cu blandete, cu intelegere.
Expir singuratatea, vocile imaginare cu care am vorbit zile si nopti in sir.
Inspir compasiunea,o calda comuniune  cu ceilalti , sunt cladita din aceeasi energie cu tine , ceea ce iti fac tie , imi fac in realitate mie insumi.
Expir judecata asupra ta , sunt raspunzatoare pentru tot ce se naste in viata mea.
Inspir abundenta in fiecare celula din corpul meu, am intotdeauna cat imi este necesar, pentru a face toate lucrurile pe care le doresc.
Expir orice fel de teama, frica , deznadejde , din toate timpurile, vietile , dimensiunile.
 Inspir si permit uniunea dintre minte si inima, totul trece prin filtrul inimii si este manifestat prin puterea mintii.
Expir impotrivirea mintii, bariera din fata inimii, sfasierea fiintei mele in razboiul dintre ele..
Inspir armonie, echilibru , pace.
Expir nelinistea, plansul naiv, ascutitul  cutitelor, incrucisarea sabiilor.
Inspir echilibrul dintre umbra si lumina, accept partea intunecata  a eului odata cu partea luminoasa si le unesc cu recunostinta.
Expir contrastul dintre bine si rau, tendinta de a separa. 
Inspir mangaiere, tandrete , duiosie, caldura, imbratisare.
Expir palma, respingerea, resentimentele, temnita, stransoarea fricii si a vinei, fortarea,  sacrificiul, corectia.
Inspir iubire  divina, a nu fi in consens  si totusi fiind de acord cu tine, a fi egalul tau,  liberi  amandoi, sa gandim si sa actionam in concordanta cu ce ne calauzeste .
Expir  stana de piatra , indignarea, decenta  in fata limitelor., deceptia in fata unor asteptari.
Inspir viata!
Expir moartea !
Maria

1 comentarii:

Emilia Vladu spunea...

Foarte frumos!!

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...