duminică, iulie 24, 2011

Sinele nu te priveste ca pe o fiinta bipeda de pe suprafata celei de-a treia planete a unui mic soare

Sinele este Viata , Iubire, acel Ceva , Magnific din centrul fiintei tale.
Sinele nu cunoaste limitarile impuse de spatiu-timp, la fel cum nu cunoaste tot ce inseamna griji, temeri, sau credinta in viata ta.
Acel ceva nu te priveste ca pe o fiinta bipeda de pe suprafata celei de-a treia planete a unui mic soare de la marginea unei mici galaxii dintr-un univers neinsemnat , inghesuit, pentru o clipita intre miliarde si miliarde de alte universuri.
Acel Ceva te vede pe tine oglindindu-i propria imagine si iti ofera libertatea totala de a face tot ce doresti.
Din cand in cand , este distractiv sa inchizi ochii si in intunericul care se lasa sa-ti spui: Eu sunt vrajitorul : cand voi deschide ochii , voi vedea o lume pe care eu insumi am creat-o , pentru care singur , eu si doar eu sunt complet raspunzator.
Incet , incet , ploapele se ridica asemenea cortinei deasupra scenei. Si, iata , este intr-adevar lumea ta , intocmai precum ai zidit-o.
Richard Bach

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...