joi, iulie 28, 2011

Maria si energia fotonica

Astazi energia fotonica este 2.96 ( 2 este balanta , dualitatea, 9- intregirea, completarea, 6-priceperea, 8-numarul total – comunicare )
Suntem in plina dualitate , dar totusi aceste  numere  ne dau posibilitatea sa facem intregirea partilor opuse din noi ,cu intelegere si pricepere , prin maiestria comunicarii.
Frumoase numere si pline de talc.
Ma expun prea mult?
Imi dezvalui caldura fara precautie, fara a ma ascunde?
Pot sa-mi dovedesc mie insumi ca ma ridic deasupra slabiciunilor mele , pot fi gata sa pierd totul pentru a o lua de la inceput?
Ma joc cu vorbele si transform totul in orgoliu , sau ies din fortareata mea de tacere si transform cuvintele intr-un nou fel de a fi?
Poate e nevoie de reintoarcere la matca primordiala, acolo unde nimic nu este patat, acolo unde sunt mai putin singura si mai putin amenintata ?
Sunt prea lacoma daca renunt la umbre si ma indrept spre lumina din mine?
Alegerile mele sunt controlate si determinate de momentele trecute , prezente si viitoare , sau  pot modifica radical prezentul?
Imi spun de la un timp ca nu este importanta linia de sosire , ci modul in care „arzi” si depasesti masura impusa.
Nu opun rezistenta si elimin autoprotectia.Sunt arhitecta povestii mele.
Incetez sa ma definesc prin frica si nu mai creez ziduri in jurul meu.
Sunt deschisa spre perceperea emotiilor inimii si le permit sa fie un factor de decizie in alegerile mele; imi validez intuitia.
Permit libertatea unei vieti traite din inima.
Astazi va invalui intr-o mantie de iubire.
Multi spun ca perioada prin care trecem este una a conflictelor, a exacerbarii contradictiilor dintre bine si rau. Da , poate sunt in noi ramasite de neacceptare , mai suntem tentati sa acuzam pe cei din jurul nostru pentru neimplinirile noastre.
Si totusi modificarea noastra a inceput , de vreme ce putem canta la unison, cu sufletul vibrand intr-un mod sublim  „Je t'aime”.
Va invit sa intrati in acest cor de exprimare a iubirii , catre cel de langa noi , catre cel din sufletul nostru, catre oamenii din jur.
 Maria 
Ascultati cu volumul la maxim , CA ACESTE SUNETE PERFECTE SA INTRE IN FIECARE CELULA A FIINTEI NOASTRE.
Si asa este !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...