vineri, noiembrie 05, 2010

Adrian Paunescu a plecat ACASA !

Adrian Paunescu  a sfarsit Jocul lui pe acest Pamant si a plecat ACASA!
Ne tulbura orice plecare a unui om  .Si cand acest om ne-a trezit constiinta de-a lungul vietii, plecarea lui ne tulbura si mai mult.
In apropierea mortii ne dam seama  ca meritam mai mult de la viata. Cine ne scrie destinele ?
Destinul poetului Adrian Paunescu a fost scris de el insusi!
A ars ca o Flacara pe tot parcursul vietii , razvratindu-se in fata constrangerilor si limitarilor din jur.
Si flacara s-a stins !
Ce putem spune?
Ne bucuram ca ai ajuns ACASA, ne intristam ca suntem in dimensiuni diferite.
Energia ta va ramane pe Planeta Pamant . Vei ramane langa noi sa ne inveti  ca pentru a schimba ceva in viata noastra este nevoie de revolta, de revolta impotriva pasivitatii si nonactiunii.
Du-te linistit Acasa , noi ne vom descurca, vom incepe SCHIMBAREA  mai intai in propriul suflet si apoi in relatiile noastre. Te poti odihni acum , ti-ai indeplinit menirea pe acest Pamant !
Esti iubit Adrian Paunescu!

PACIENT LA FINAL DE VEAC
de Adrian Paunescu
Şi află, doctore, c-aici mă doare,
Acolo unde geme-un colţ de ţară,
Acolo unde plînge fiecare
Ca naţiunea noastră să nu moară.
Iar dacă e de completat o fişă,
Te rog, permite-mi să o scriu cu sînge,
Începătura bolii este grijă,
Am tricolorul ciuruit pe sînge.
Farmacopeea stă să se răstoarne
Asupra mea cu toate ale sale,
Dar eu port rana veacului în carne
Şi am în splină ţărăneasca jale.
Tăiaţi-mă de-a lungul şi de-a latul
Şi dumneata şi ceilalţi doctori, încă,
Apoi să-mi iscăliţi certificatul
Că nu ştiţi boala care mă mănîncă.
O, doamne, cum vă înşelaţi cu toţii
Mi-e capul greu de fiecare veste
Şi nici un minister al sănătăţii
De folosinţă, astăzi, nu-mi mai este.
Sînt numai un creion care îşi scrie
Problema ţării lui, încă o dată,
Şi-şi copiază pe curat, tîrzie,
Această dulce ţară zbuciumată.
Deci, doctore, acestea se întîmplă,
Acestea să le afle telegraful
Mă trage mîlul veacului de tîmplă
Din care nu vreau să se-aleagă praful.
Mai am în mine bucurie multă,
Mai am în mine dorul de-a vă spune
Că nu doar voi, ci alţii mă ascultă,
Să vadă dacă am cuvinte bune.
De nici de sanatoriu nu m-apropii
Că n-aveţi voi rezervă pentru mine
Eu sînt bolnav de soarta Europei
Şi Pacea doarme-n inimă la mine.
Încolo, cîte-o tuse, cîte-o gripă,
Dureri de şale, şoc de şapte arte,
Artrită la picior şi la aripă
Şi, mai ales, în tot, un pic de moarte.

4 comentarii:

Ryana spunea...

Maestre drag cu mainile de aur
Ai devenit nemuritor
Sadind in suflet muzica si poezia
De fiinta ta ... ne va fi dor.

Noi stim ca esti o fiinta de lumina
Ca ai venit sa ne ajuti
Sa invatam ce-i dragostea de tara
Si sentimentul nostru sa-l ascuti

Iti multumim Maestre al culturii
Ca ai sadit frumosul pa pamant
Si il rugam pe Domnul sa te ierte
Si sa te faca dintr-o fiinta...sfant.

Anonim spunea...

Dumnezeu sa il odihneasca! Sa il ierte Dumnezeu si, de asemenea, si pe noi. Marea trecere sa ii fie luminata si sufletul nostru sa fie alinat ca se duce intr-o lume mai buna.Asa cum speram si pentru noi cand va veni momentul.Si sa incercam ce el a spus la un moment dat ...sa fim mai buni, poate ca deja suntem cu o secunda mai buni ?!Caci tainele se inmultesc pe zi ce trece...si virtutile sufletesti devin mai importante ca niciodata.

corina cretu spunea...

E o mare pierdere pentru toţi. Timpul va cerne si va păstra poezia, iar atacurile pigmeilor vor rămâne în uitare. Dumnezeu să-l odihnească!

Anonim spunea...

Fаntaѕtiс post however , I was wondering if уou сould write a littе more on
this ѕubϳect? Ӏ'd be very grateful if you could elaborate a little bit further. Thanks!

My web blog :: hcg diet drops reviews
Also see my page :: hcg ultra diet drops reviews

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...