sâmbătă, ianuarie 30, 2010

Afirmatii pozitive - Iertarea

Afirmatii pozitive: IERTAREA


Urmatoarele afirmatii pot fi folosite pentru eliminarea energiei negative ale trecutului , care ne tin captivi , si nu ne dau drumul sa ne creem o noua realitate.
• Uşa  inimii mele se deschide pentru crestere. Incep procesul de iertare!
• Azi am ascultat emotia mea : eu sunt blând cu mine însumi.
Trecutul este  trecut, asa că nu are nicio putere ACUM. Gândurile acestui moment creeaza  viitorul meu.
• Eu refuz să fiu neajutorat. Am puterea cu care m-a harazit Sinele Divin
•  Eu ma eliberez de trecut  si ma mut cu bucurie ÎN ACUM.
•  Am  ajutorul de care am nevoie, el va apare in sincronicitate. SPRIJINUL meu este puternic şi plin de iubire.
•  Orice problema , mare sau mica, va fi rezolvata cu dragoste.
 Sunt gata să fiu vindecat.

 Sunt dispus sa iert. Totul este bine.
•  Atunci când fac o greşeală, îmi dau seama că este doar o parte a procesului de învăţare.
•  Am trecut  dincolo de iertare , in ÎNŢELEGERE, şi am compasiune pentru toţi.
•  Fiecare zi este o nouă oportunitate. Astăzi este prima zi a viitorului meu.
•  Ştiu că vechiul , RITMUL NEGATIV NU ma mai limiteaza. Am lasat trecutul  sa plece cu usurinta.
• Eu sunt  iertător, iubitor, blând, şi ştiu că viata mă iubeşte.

2 comentarii:

Alin spunea...

Iertarea este esentiala pentru sanatatea noastra. bune temele alese

Anonim spunea...

I would like to thank you for the efforts you've put in writing this site. I am hoping to check out the same high-grade blog posts from you later on as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my very own blog now ;)

Here is my blog post - Calories walking

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...