sâmbătă, aprilie 15, 2017

Mesajele pe care le asculți în mod repetat, au tendința de a pătrunde în creierul tău și a deveni gândurile tale.

Postat Maria
Mesajele pe care le asculți în mod repetat, au tendința de a pătrunde în creierul tău și a deveni gândurile tale.

În același timp, dat fiind faptul că muzica este vibrație, este foarte important de ce tip de vibrație te înconjori.

O observație pe care am făcut-o în muzica românească este aceea că de multe ori se întâmplă ca linia melodică să sune bine, dar versurile suprapuse strică tot.

Chiar dacă tu te poți gândi acum: „Cosmin, hai fii serios! Cât de mult poate să mă influențeze o melodie? O ascult o dată la radio și de câteva ori pe youtube, iar ulterior îmi văd de ale mele. Nu am cum să fiu influențat de asta”.

Ideea este că o să vezi că melodiile pe care le-am ales pentru astăzi sunt cunoscute. Unele dintre ele, aș putea spune că sunt foarte cunoscute. Iar dat fiind faptul că la un moment dat s-au difuzat peste tot, mesajul lor a pătruns în conștiința colectivă. Iar plecând de aici, implicațiile sunt dintre cele mai diverse.

Mecanismul prin care aceste melodii te țin departe de vibrația abundenței, este și el destul de simplu.

Să zicem că auzi un mesaj a cărui vibrație este incompatibilă cu vibrația abundenței. Dat fiind faptul că în melodie versurile sunt puse pe note sunt și mai ușor de reținut.

Mai departe, ascultarea în mod repetat a acelui mesaj, te poate face să îl reții. Dacă tu ai un mesaj reținut, chiar dacă sursa lui a fost inițial în exterior, acum se află în mintea ta. Iar dacă se află în mintea ta, putem afirma că este un gând de-al tău. Se poate ca în anumite contexte acel gând să nu fie activ. Dar el se poate activa oricând.

Este exact ca și atunci când înveți o poezie. Dacă știi poezia, nu înseamnă că te gândești tot timpul numai la ea. Însă acele cuvinte puse în propoziții, pot constitui material de lucru pentru gândurile tale.

Iar dacă tu ai reținut o astfel de piesă a cărui mesaj te depărtează de abundență, acea înșiruire de cuvinte devine material de lucru pentru mintea ta.

Vei avea în viitor gânduri care au drept sursă acel mesaj.

Iar cum prin gânduri tu îți creezi realitatea pe care o experimentezi, rezultatul pe care îl vei vedea în viața ta va fi cel al sărăciei sau al lipsei abundenței.

Nu spun că din cauza acestor melodii ai fi tu sărac. Însă afirm cu toată încrederea că simpla acțiune de a asculta în mod repetat aceste melodii, a contribuit și ea într-o mai mică sau mai mare măsură.

În același timp, înainte de a enumera melodiile și a discuta mesajul lor, vreau să mă asigur că nu mă înțelegi greșit.


Dat fiind faptul că piesele sunt foarte cunoscute, sunt șanse mari ca ele să îți placă.

Vreau să știi că și mie îmi plac. Și este departe de mine gândul de a ataca acești artiști sau creațiile lor.

Scopul acestui articol este un îndemn la conștientizare. Cu cât mai mulți oameni vor deveni conștienți de implicațiile energetice a ceea ce ascultă, cu atât noi ca societate vom ieși mai câștigați pe termen lung.

Piesele din lista de mai jos, nu au ajuns hit-uri degeaba. Ele și-au câștigat un loc fruntaș în clasament fiindcă sună bine.

Hai totuși să nu uităm că muzica este vibrație. Iar dacă putem, de ce să nu ne înconjurăm de mai multe vibrații armonioase și expansive.

Hai așadar să vedem care sunt acele 7 hit-uri muzicale românești care prin mesajul lor te țin departe de vibrația abundenței.
1.Tânăr Vreau Mereu Să Fiu, Fără Griji Și Fără Bani

Zeci de mii de români au mers la concerte, karaoke, petreceri și au cântat că vor să fie tineri, fără griji și fără bani.

Sincer să fiu, mesajul acestei melodii aproape că ar fi reușit să nu te țină departe de vibrația abundenței. Să îți dorești să fii mereu tânăr este ceva frumos. Să nu ai griji este chiar realizabil. Nu trebuie decât să citești blog-uri precum Fii Împlinit și să te dezvolți personal și spiritual și atunci ai toate șansele să trăiești armonios și fără griji.

Dar fără bani, oricât de indulgent aș fi, nu cred că este niciun om care să își treacă asta pe lista de obiective.

Știi cum ar fi sunat acest vers în așa fel încât să nu te țină departe de vibrația abundenței? Și pe deasupra se încadrează și în măsura piesei.

Ia uite: „Tânăr vreau mereu să fiu, fără griji și cu mulți bani”. Eu chiar în ultimii ani am mai auzit piesa pe la petreceri sau concerte. Dacă îmi aduc bine aminte, am fost chiar și la un concert Voltaj în Iași, iar când s-a ajuns la acest vers, eu am cântat varianta mea.

Dat fiind faptul că în jurul meu toată lumea cânta varianta originală, nu s-a auzit că am modificat versurile. Însă eu am simțit să îmi fac datoria. Știi povestea aceea cu fii schimbarea pe care vrei să o vezi în lume?

Ca să închei cu această primă piesă și pentru a ne putea îndrepta spre următorea, repet faptul că nu am nimic împotriva piesei. Sună bine. Însă acest vers specific te ține departe de vibrația abundenței.

Nu am niciun fel de așteptări fanteziste care ar presupune ca Voltaj să schimbe versurile sau ca oamenii să cânte versiunea mai armonioasă pe care am propus-o mai sus.

După cum spuneam, tot ceea ce sper de la acest articol este să funcționeze ca un apel la conștientizare.

Am speranța sinceră că după ce vei parcurge toată lista, vei fi mult mai atent la ce melodii asculți și ce versuri au acestea. Iar dacă tu vei deveni conștient de implicațiile energetice ale versurilor, va exista un impact la nivel de conștiință colectivă. Iar dacă mai mulți oameni vor deveni conștienți și ei de acest aspect, vom putea ajunge chiar în următorii ani în punctul în care versurile hit-urilor să ne înalțe vibrația și nu să ne-o coboare.
2.Am Bani De Dat, Am Datorii La Stat

Și aceasta este o piesă care a fost hit la vremea ei. Ideea este că am numărat, iar în pe toată durata piesei, sintagma „am datorii” se repetă de 36 ori.

Poate știi și tu că la începuturile dezvoltării personale, ideea de autosugestie prin mesaje repetate a fost foarte celebră. Între timp cercetările în domeniu au mai evoluat și a apărut curentul care spune că autosugestia nu funcționează, ba chiar îți face mai rău.

După părerea mea, acest curent este asemănător cu cel care spune că „The Secret” nu funcționează.

Însă trebuie să stabilim și ce înseamnă a funcționa.

Fiindcă în cazul în care îți tot repeți o afirmație precum: „Am 1 milion de euro în cont”, iar la finalul zilei te uiți în cont și vezi că nu ai 1 milion de euro, ai putea ajunge la concluzia că afirmațiile nu funcționează. Iar din acest punct de vedere sunt cât se poate de acord.

În continuare însă, mie îmi place să afirm că afirmațiile funcționează. Iar pentru a-mi susține argumentația, logica este cât se poate de simplă.

Plecăm de la premisa că prin gânduri îți creezi realitatea. Atunci când repeți o afirmație, tu de fapt gândești un gând. Dacă gândești un anumit gând, realitatea ta va arăta cu totul altfel decât dacă nu l-ai fi gândit. Iar din acest punct de vedere afirmațiile funcționează.

Așa că dacă îți umpli mintea cu ideea de „am bani de dat, am datorii la stat” nu înseamnă că în secunda imediat următoare o să fii plin de datorii, iar până atunci erai plini de bani.

Nu, însă aceste sintagme repetate funcționează asemeni unor semințe pe solul fertil al subconștientului tău. Iar să plantezi acolo sămânța „am datorii” este la fel ca și cum ai planta buruiene în grădină. Niciun grădinar inteligent nu ar face asta. Iar invitația mea este ca începând de astăzi să fii atent la mesajele care îți sunt transmise prin muzica pe care o asculți.
3.Banii N-aduc Fericirea

Chiar dacă piesa vine cu un mesaj pozitiv ca intenție, realizarea șchioapătă serios atunci când vorbim de vibrația pe care o transmite textul.

Piesa a fost super-hit la vremea ei și sunt șanse foarte mari să o fi auzit și tu.

Până ca această piesă să existe, este adevărat că formularea populară spunea doar „banii n-aduc fericirea”. Textul melodiei a venit și cu o completare prin care se admite cumva importanța banilor: „dar te ajută să întreții iubirea”.

Printr-o analiză făcută la rece însă, am ajuns la concluzia că aici găsești o abundență de mesaje lipsite de armonie. Și sunt livrate unul după altul.

În primul rând atunci când spui că banii nu aduc fericirea este clar că transmiți vibrații înspre Univers prin care comunici că nu vrei bani. Afirmi asta indirect fiindcă tu îți dorești să fii fericit. Dar dacă banii nu aduc fericirea, cum ai putea tu să îți dorești să ai bani?

În realitate, fericirea nu are nimic de-a face cu banii. Există pe acest pământ oameni fericiți cu bani și fără bani și oameni triști cu bani și fără bani. Pur și simplu nu are nicio legătură. Iar să înțelegi asta, îți va aduce din start mai multă aliniere în raport cu vibrația abundenței.

Chiar dacă în acest articol mi-am propus să tratez subiectul abundenței, nu pot să nu remarc alte două aspecte importante din această piesă. Cu banii am elucidat lucrurile. Să afirmi că banii nu aduc fericirea te plasează vibrațional în dezacord cu frecvențele abundenței.

Să afirmi că iubirea ar fi întreținută de bani este un alt mesaj lipsit de armonie. Și asta pentru că iubire înseamnă aliniere vibrațională cu Sursa. Să iubești înseamnă să vibrezi la unison cu Energia Universală. Dacă te afli într-o astfel de stare, cursivitatea pe care o simți tu în raport cu Universul este cu totul alta. Însă această aliniere a ta nu necesită neapărat bani pentru a fi obținută. Ba chiar de cele mai multe ori, abundența financiară este o consecință a alinierii tale în raport cu Sursa.

Și ultimul lucru pe care vreau să îl remarc este: „după rău vine bine”. Chiar dacă în primă instanță mesajul poate părea pozitiv, el este cât se poate de lipsit de armonie. Și asta pentru că binele și răul nu există. Perspectiva este una strâns ancorată în dualitate. Iar să percepi lumea ca fiind duală îți produce suferință.

Ca să închei tot cu un mesaj despre vibrația abundenței, eu îți recomand să nu folosești niciodată, nici măcar în glumă fraza: „banii n-aduc fericirea”.
4.Mereu Te Stresezi, Vezi Să Nu-i Pierzi

Reascultând această piesă mi-am dat seama că este un mix de credințe de vibrații diferite. Probabil din greșeală s-au strecurat printre versuri și câteva idei mai armonioase. Dacă e să faci însă o medie, vibrațiile transmise sunt cu siguranță în lipsă de armonie cu vibrația abundenței.

În primul rând se promovează ideea că banii ar aduce stres. Iar aici lucrurile funcționează exact ca și în cazul banilor care nu aduc fericirea.

Îți dorești tu să fii stresat? Cu siguranță nu. Tu vrei să fii relaxat și să te simți armonios.

Dacă ajungi să crezi că banii aduc stres, vei permite tu banilor să intre în viața ta? Bineînțeles că nu. Tu nu îți dorești să fii stresat.

Mai apoi se promoveză ideea conform căreia a strânge bani este lipsit de însemnătate. Mai bine îi cheltui.

Dacă începi să te educi financiar, o să auzi mai peste tot principiul conform căruia ar fi recomandat să pui 10% deoparte din tot ceea ce câștigi. Prin urmare, a strânge bani este plin de însemnătate. Iar dacă îți dorești abundență ar trebui să ignori ce spune piesa și să faci acest gest care este mai aliniat vibrațional în raport cu vibrația abundenței.

Și un ultim vers pe care l-am detectat ca fiind în dezacord cu vibrația abundenței spune așa: „Cine v-a adus pe lume? Stricați inimile bune”.

În primul rând, repet faptul că binele și răul nu există. În al doilea rând ideea conform căreia banii ar strica ceva(putea vi vorba de orice, nu neapărat de inimi) este clar în dezacord cu vibrația abundenței.

O mai spun așadar pentru încă o dată: trăiește conștient și fii atent de vibrația căror mesaje te înconjori.
5.În Goana După Bani Știi Că Dragostea Dispare

Și în această piesă am găsit un mix de credințe armonioase și lipsite de armonie. Însă vibrația generală este clar una lipsită de armonie.

Dintre toate piesele din listă, acesta este piesa care mă face să afirm cu cel mai mare patos: „Doamne, și ce bine ar fi sunat fără versurile acestea stupide”.

Ce se promovează indirect în această piesă este că dacă îți dorești mai mulți bani înseamnă că ești un om avar și care nu știe să se mulțumească cu puțin.

Și am mai spus și cu alte ocazii că de cele mai multe ori presa și televiziunile promovează exact acele cazuri în care milionari necinstiți și lacomi au făcut cine știe ce prostii.

În realitate, a te bucura de vibrația banilor și a abundenței în viața ta este ceva cât se poate de normal. Este dreptul tău pe care l-ai obținut prin naștere. Iar acest flux armonios de bani poate veni ca o consecință a alinierii tale în raport cu Intenția Universală. Este simplu și firesc să fie așa.

Dacă este să mergem puțin și mai în profunzimea mesajului, ceea ce ni se mai transmite este că în prezența banilor, dragostea dispare.

Partea care îmi place este că s-a folosit cuvântul dragoste și nu cuvântul iubire. Însă după ce am consultat dex-ul, am văzut că în limba română dragostea este sinonimă cu iubirea, așa că „m-am liniștit”.

În realitate, prezența banilor nu face altceva decât să amplifice fiecare trăsătură a ta. Dacă ești un om care iubește, să ai mai mulți bani te va ajuta să iubești mai intens și să îți manifești această iubire. Dacă ești un om care este plin de ură, să ai mai mulți bani, te va ajuta să faci și mai multe acțiuni pline de ură. Asta e tot. Banii nu te fac niciodată ceva ce nu ești. E simplu. Iar să înțelegi acest lucru înseamnă să mai faci încă un mic pas înspre a vibra la unison cu energia abundenței.

Ajunși în acest punct consider că am lămurit de ce mesajul acestei piese te ține departe de vibrația abundenței.

Mai am de făcut o precizare care nu are neapărat legătură cu abundența. În versuri apare de multe ori ideea de „Dragoste n-ai unde să găsești. Poate doar în povești”.

Adevărul este acela că dragostea sau iubirea este o consecință a alinierii tale cu Sursa. Este o emoție care îți indică faptul că vibrezi la unison cu Energia Universală. Iar tu te poți bucura de această emoție oricând îți dorești. Îți este accesibilă ție, cât și oricui altcuiva. Tot ce trebuie să faci este să lucrezi la a-ți înălța vibrația.
6.Bănuțul Nu S-a Arătat Și Fericirea Iute S-a Stricat

Vreau să știi că iubesc trupa Bosquito. Și nu sunt deloc ironic când spun asta. Chiar îmi plac foarte mult acești băieți. Însă așa cum am spus și la începutul articolului, acest text nu pleacă dintr-o stare de ură. Eu nu mă pun împotriva a nimic. Ci fac numai un apel la conștientizare.

Dacă pe viitor, atunci când vei asculta piese noi, te vei gândi la mesajul lor din punct de vedere vibrațional, eu pot spune că acest articol și-a atins scopul. Dacă vei gândi atunci când auzi texte puse versuri: „Oare cum vibrează această idee în raport cu Energia Universală?” atunci tu ești cel care va ieși câștigat.

Revenind la cum te ține această piesă departe de vibrația abundenței, reafirm ceva ce am spus și pentru una din melodiile de mai sus. Fericirea nu are nicio legătură cu banii. Nu este nevoie decât să te uiți în jur și îți poți da seama foarte ușor de asta. O să vezi oameni care au bani și sunt triști. Și oameni săraci care sunt fericiți. Ce dovadă suplimentară ți-ai mai putea dori? Și la fel de bine o să poți vedea și oameni cu bani care sunt fericiți și oameni săraci care sunt triști. Banii însă nu pot fi legați de prezența sau absența fericirii.

Fericirea este o emoție pe care o simți ca pe o consecință a alinierii tale vibraționale cu Sursa. Asta e tot.
7.N-am Noroc La Bani, Dar Am Noroc În Dragoste

Și Hara îmi place ca trupă. Iar dacă e să îi întrebi pe membrii trupei, sunt convins că ei cred că promovează un mesaj pozitiv prin intermediul acestei piese.

În realitate însă, și această piesă te îndepărtează de vibrația abundenței. Exact așa cum fac și primele șase melodii din listă.

De ce?

E foarte simplu. Se promovează ideea că pentru a avea bani, ai avea nevoie de noroc. Ori noi știm că norocul și ghinionul sunt două noțiuni inventate de oameni care nu vor să își asume responsabilitatea pentru gândurile lor.

În realitate, tu îți creezi realitatea prin gândurile tale. Și ai exact atâția bani câți îți dai voie să primești. Iar numărul lor nu are nicio legătură cu norocul.

***

Ajunși în acest punct, declar încheiată lista celor 7 melodii românești care te țin departe de vibrația abundenței. Și sper să tratezi acest articol în nota în care a fost scris.

Textul pe care l-ai citit, nu este altceva decât un apel la conștientizare.

Eu promovez și cred în faptul că totul este energie și că oricine se poate bucura de abundență într-un mod armonios. Cu condiția să aibă gândurile și să facă acțiunile care îi vor aduce aliniere vibrațională.

În același timp, vreau să știi că am încredere în tine pentru a răspândi principiile pe care le-ai parcurs astăzi.

Muzica românească are nevoie de o resuscitare atunci când vine vorba de versuri. Iar articolul acesta poate avea un rol semnificativ în acest proces.

Cu cât mai mulți oameni vor lua contact cu această perspectivă, cu atât impactul asupra conștiinței colective va fi mai mare. Iar odată cu asta, poate în viitor ne vom putea bucura de piese cu mesaj armonios și înalt vibrațional.

Eu visez la ziua în care o să deschid radioul, iar versurile melodiilor o să fie în deplină aliniere vibrațională cu Sursa.

Dacă și tu îți dorești asta, dă un share articolului.

Cu recunoștință,

2 comentarii:

Unknown spunea...

Buna,
Sunt Dr. Ben Peterson, un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Sunteți în orice fel de dificultăți financiare? Are nevoie de un împrumut de consolidare a datoriei, la o rată de 2% construcție, credit imobiliar, refinanțeze, personal, scop de afaceri sau bani de urgență? Ești un om de afaceri sau femei care se gândesc de a extinde dvs. de afaceri, oferind de creditare de toate tipurile. dacă este interesat să ne contactați astăzi prin intermediul (24hoursloanservices@gmail.com)

Unknown spunea...

Sunt atât de recunoscător Elegantloanfirm că m-a ajutat cu un împrumut de 600.000,00 USD USD, prin ajutorul ofițerului de împrumut Russ Harry, îți sunt etern recunoscător. viața mea s-a întors, finanțele mele s-au stabilit acum dețin o afacere pe care o folosesc pentru a avea grijă de nevoile familiilor mele. Sunt atât de recunoscător pentru dumneavoastră domnule Russ și Dumnezeu să vă binecuvânteze. Le puteți contacta pentru ajutor financiar prin e-mail: Elegantloanfirm@hotmail.com pentru ajutorul dvs.

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...