sâmbătă, martie 11, 2017

Transformarea Ta ~ Trezirea Ta Cuantică

Postat Maria

L’Aura Pleiadian
22 August 2016
02 Martie 2017
Lumina Cosmică care există, emite prin toate liniile temporale, toate dimensiunile, este ceva la Nivelele Superioare ale Conștiinței tale, tu înțelegi și tu Știi.
Mintea ta subconștientă, computerul tău interior este conștient, de asemenea, de conexiunea cu acest TU ca Lumină.
Aspecte ascunse în mintea ta subconștientă, care pot apărea ca negative, sunt folosite ca dispozitive de învățare a experienței pentru expansiunea ta.
Echivalentul și opusul există întotdeauna.
Matricea ta, ca un computer, primește transferuri și descărcări de LUMINĂ (schimburi de frecvență mai ridicată), în timp ce Tu ești pregătit(ă) să primești.
Transformări Cuantice sunt schimbări în conștiință, acolo unde Conștiința ta trece spre cea a unei dimensiuni de frecvență superioară.
Eliberarea cerințelor celei de a Treia și a Patra Dimensiuni, face parte din deschiderea spre Gloria Ta, care se știe ca fiind o parte integrantă a tuturor dimensiunilor. Totul dintr-o dată.
Concentrându-te pe ființa Tu care este Lumină, angelicul Tu, îți îngăduie (și formei tale) să intri în rezonanță cu Dimensiunile Superioare.
Eliberarea, concentrarea, îngăduirea și racordarea, se pot simți ca o multitudine de acțiuni dintr-o dată. Cu toate acestea, în Dimensiunile Superioare, tu faci acest lucru.
Observarea cerințelor organismului, care permite, de asemenea, Conștiinței care curge prin tine, să fie cea a angelicului tău Sine Superior, este ceea ce te catapultează în Transformarea Cuantică a Conștiinței tale.
Existența ta într-o nouă linie temporală.
Regulile care guvernează Conștiința ta sunt, pur și simplu, acelea ale expansiunii.
Ideea unei limitări este o frecvență care dorește o expansiune.
Evoluția prin aceste tărâmuri de frecvență, dezvăluie Adevărul a ceea ce este Conștiința.
Ce frecvență este.
Ce ești Tu.
Este, pur și simplu, alegerea experienței.
Nu există dreptăți sau nedreptăți în cadrul Sinelui tău Superior Divin.
Racordarea la această Lumină Divină, respectând forma și cerințele sale, îngăduie pătrunderea Sinelui tău Superior Suveran, într-o lume care este plină de energie luminoasă și este pregătită pentru Transformarea sa Cuantică.
Desigur că există mai multe lumi, mai multe linii temporale.
Existența în lumea, care este, Acum, pregătită, pe deplin, să treacă printr-o experiență complet Nouă a Sinelui, este o alegere care, pentru cei mai mulți, se poate simți ca fiind predestinată de Suflet.
Acest Destin se simte confortabil cu tine, pentru că Tu știi că este bine.
Tu exiști în toate acestea.
Toate alegerile există Acum.
Reprogramarea Conștiinței tale este o mărturie absolută a Puterii Divine și a capabilității sale de a se transforma și de a se schimba, în oricare dintre experiențele care există, deja, Acum.
La fel ca și această Lumină care Curge prin toate dimensiunile.
Deci, Acum, respiră adânc, lent, de câteva ori.
Îngăduie Conștiinței tale să fuzioneze cu această Activare a Luminii, pe măsură ce trezești acest flux de Lumină în Conștiința ta, Cea care este, Acum, prezentă în conștientizarea ta cu Tine.

Eu Sunt, Acum, inundat(ă) cu Lumina Sinelui meu Etern, care se Revarsă prin toate dimensiunile, ACUM.

Eu am ales să acord o atenție deosebită formei și să îi îngădui să se transforme, de asemenea, în Dimensiuni Superioare și Eu Sunt Conștient pregătit(ă) să experimentez.

Eu simt și Eu respir în această Lumină ca și Mana Vieții, care Eu Sunt Acum.

Eu Sunt această Lumină.

Eu exist în toate dimensiunile.

Eu Sunt Aici pentru experiența acestei Transformări Cuantice.


Descoperind Puterea Divinului, a Luminii, a Conștiinței.

Acum.

Materia, care este Forma mea, se transformă, de asemenea.

Eu trăiesc ca Lumină.

Eu Respir ca Lumină.

Eu Sunt Lumina.

Eu Sunt Divin(ă).

Așa Și Este! Primește, integrează. Percepe cum se simte acest lucru! Eu te iubesc!

Iubire Eternă și Fericire!

Link original:
Traducere:
Dida Aurelia
Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!
Vă Iubesc pe Toți

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...