duminică, noiembrie 06, 2016

Dualitatea

Postat Maria

Va salut fiinte divine !

Este foarte important sa intelegem ce traim, cine suntem si de unde venim.
Starea pe care noi am trait-o si manifestat-o de milioane de ani este numita Dualitate.

Dualitatea reprezinta fortele ce se opun create in constiinta noastra pentru a intelege cine suntem. Pentru a ne cunoaste trebuia sa existe o oglinda, sa existe o forta opusa care sa ne permita intelegerea a cine suntem. Acest instrument ( dualitatea ) l-am folosit de cand am plecat de Acasa ( Locul nasterii noastre numita si Tot Ceea Ce Este – cel Etern. Acest loc central mai este numit si Marele Soare Central sau cum i se spune pe Terra, Dumnezeu )
Cu energia furnizata de dualitate am creat Universul, l-am explorat si am capatat o profunda intelegere asupra” intunericului “si a “ luminii”.
Am creat jocul binelui si al raului, alb si negru, plus si minus, o multitudine de razboaie si conflicte peste tot in Univers si pe Planeta. Energiile dualitatii au ramas mereu polarizate, balansandu-se de la un pol la altul, propulsandu-ne intr-o directia sau alta.
La nivel celular aceasta elice este reprezentata de cele doua brate ale ADN –ului. Aceste brate reprezinta lumina si intunericul sau pozitivul si negativul. Ele au vibrat defazat una fata de alta, au functionat pe frecvente ce dau nastere la “ batai “ pentru a manifesta dualitatea.
Am folosit energiile opuse ale luminii si ale intunericului pentru a ne cunoaste potentialele si a le manifesta prin diferite roluri de-a lungul miilor de vieti de pretutindeni.
Nu negam dualitatea energiilor pentru a nu ne nega pe noi insine, este foarte important echilibrul acestor elemente mai ales acum in prezent. Cand ne concentram pe unul din ele automat se activeaza si celalalt. Sustinem lumina imediat avem o reactie din partea intunericului. Doar acceptandu-le in egala masura si iubindu-le ele raman in echilibru.
In toata calatoria noastra am fost mereu in cautarea iubirii. Am plecat in cautarea iubirii incercand sa intelegem,sa simtim,sa traim.

In Noua Energie a Pamantului cele doua brate ale ADN –ului incep sa lucreze impreuna in armonie sunt ca intr-o casatorie . Nu mai sunt oscilarile inainte sau inapoi si cream un nou tip de iubire. Vor continua sa existe cele doua fete ale oglinzii dar nu se mai lupta intre ele ca in trecut.
Acest eveniment este mai puternic si mai important decat patrunderea in noul mileniu ( anul 2000 ) sau decat convergenta armonica. Cele doua parti nu se mai lupta una cu cealalta. Aceasta schimba foarte multe situatii si relatii spre multa dragoste, multa abundenta, multa vindecare si bucurie. Vom capata o noua intelegere a iubirii pe care pana acum nu am cunoscut-o si se va intampla in interiorul nostru.
Totul incepe cu Acceptarea a tot ce este in noi si in jurul nostru.

Permitem cu multa dragoste si multumire ca energiile dualitatii ce ne-au servit milioane, milioane de ani sa plece acum.
Namaste!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...