sâmbătă, octombrie 29, 2016

În fiecare zi, în fiecare zi joc rolul Cuiva care deţine mereu controlul

Postat Maria
Vreau să alerg spre tine,

n-ai vrea să mă ţii în braţe
Şi să mă ocroteşti de rele?
Vreau să alerg spre tine
Dar dacă vin la tine
Spune-mi, vei râmâne sau vei fugi?

În fiecare zi, în fiecare zi joc rolul
Cuiva care deţine mereu controlul
Dar noaptea vin acasă şi răsucesc cheia,
Nu-i nimeni acolo, nimănui nu îi pasă de mine,
Care-i rostul de a încerca din greu să-ţi îndeplineşti visurile
Dacă nu ai pe nimeni cu care să le trăieşti
Spune-mi ce înseamnă asta?

Am nevoie de tine aici,
Am nevoie de tine aici să-mi ştergi lacrimile
Să-mi alungi temerile cu un sărut
Numai dacă ai şti cât de mult ..

2 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place ceea ce citesc zilnic aici, deci si astazi. Dar de multe ori citesc prea "la propriu" ceea ce scrii.
De aceea astazi "mi-a venit" sa recitesc si sa
te citez: "Cine ridica steagul in interiorul tau?"

MARIA spunea...

Eu draga anonim, cine alta.... Singuri suntem

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...