duminică, septembrie 25, 2016

SAGAPOOOOOO

Postat Maria
Inima este sâmburele meu de curaj, știu că tot ce mă îndeamnă ea să fac nu este greșit. Ea mă încălzește așa cum nimic de pe lumea asta nu o face, îmi dă pasiune și conexiune cu ceilalți.
Emoțiile mele electrifică viața, mă face să luminez. Viața mă vede clar când iubesc, viața vorbește și întelege această limbă invizibilă și-mi răspunde. Inima mea caută conexiune.
Sunt energie în mișcare, creez, curg, plămădesc viața sub pașii mei. Viața mea este o aventura fără sfârșit, vreau să încerc să gust toate senzațiile, toate emoțiile, tot ce e cald, tot ce e blând, vreau să cânt toate cântecele lumii.
Cânt tare și clar , în tonalitatea ființei mele, cu fantezia mea, sunt sigură de vocea mea, ea nu cântă fals niciodată, știu cine sunt, experimentez sunetele lumii, explorez, caut și iubesc.
Sunt pe drum, desăvârșesc imperfecțiunile mele.
Maria

2 comentarii:

maricel spunea...

https://youtu.be/VfTdnOL_mJU?t=167

MARIA spunea...

Multumesc

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...