luni, septembrie 26, 2016

Echinocțiul de Toamnă

Postat Maria
Echinocțiul de Toamnă pătrunde mai adânc în interior.

Mai adânc în portalul liniștii, Ascensiunea și Transformarea ta.

Pentru aceia dintre voi care ați trăit experiența Echinocțiului de primăvară, simțiți nașterea și trezirea din profunzimea voastră .

Acesta este un PORTAL și deschiderea pentru tine și Inima ta.

Pentru a merge mai adânc în interiorul tău.

Pentru a intra mai adânc în magia transformării tale interioare.

În interiorul Uniunii tale .

Mergând mai adânc prin Portalul Luminii tale Native, Matricea Sufletului tău Stelar, primești și activezi toate Codurile de Lumină păstrate în Planul tău nativ.

Computerul tău Cosmic. Acum, prin această liniște.

Simte modul în care timpul stă, încă, în tine.

Când respiri în această liniște, concentrează-ți conștientizarea asupra LINIȘTII dintre fiecare Respirație.

După ce inspiri și înainte de expirație.

După ce expiri și înainte să inspiri.

Fă o pauză, respiră și simte.

Simte cum Lumina îți Scaldă conștientizarea, uniunea ta.

Pacea din interior. Masculinul Divin și Femininul Divin se Unesc în interior.

Lumină și Întuneric, Deasupra și Dedesubt, interior și exterior.

Subconștient și conștient.

În liniștea INTERIOARĂ, se UNESC.

Simte asta.

Simte Prezența ta Divină impregnând toată materia din jurul tău.

Obiectele din jurul tău.

Aerul pe care îl respiri. Liniștea. Conștiința ta. Simte asta, Acum.

Aceasta este esența intrării tale în portalul Matricei Sufletului tău Stelar, liniștea Luminii tale Native, ca o Ființă de Lumină.

Ca un Înger Divin.

Mintea ta subconștientă se unește cu Mintea conștientă, prin Planul tău Divin.

Totul se desfășoară prin intermediul Computerului tău Cosmic.

Simte Prezența ta în Liniște. A Ta. Divinul Tu. Sinele tău Superior Sacru.

Aceasta este magia Echinocțiului.

Portalul conștiinței prin timp.

Ceea ce unește polii opuși. Masculin și feminin, non timp și timp.

Spiritul tău, Divinitatea ta și Forma ta.

Introdu acest portal între fiecare respirație. Acum.

Introdu acest portal, conștient, în timpul Echinocțiului.

Pătrunde și mai adânc, pentru a-ți Activa Divinitatea. Acum.

Intră în acest spațiu, Acum, imediat.

Îmbrățișăm Originile noastre Divine ale Luminii noastre Native.

Matricea Sufletului nostru Stelar.

Pătrunde, conștient, în acest spațiu, Acum, în pauza dintre respirații și citește aceste

cuvinte, care sunt o activare pentru tine. Dincolo de timp și spațiu, Aici, Acum.

Eu mă deschid, în mod conștient, spre Calitățile mele Divine ale conștiinței, care mă ajută să pătrund în Dimensiuni superioare de Conștientizare, prin intermediul tuturor Portalurilor, care îmi permit să mă recunosc ca Sine Divin Superior, în formă. Acum.

(Simte)

Eu primesc, în mod conștient, această Lumină Divină ca Ființă pe deplin Trezită și Înălțată care, deja, Eu Sunt, Acum.

(Simte și fă pauză între respirații)

Eu simt, în mod conștient, sacralitatea în Tot Ceea Ce Eu simt, Eu gândesc și în toate acțiunile mele de zi cu zi.
Eu simt Sinele meu Divin, funcționând prin mine, ca și mine, Acum.
Eu Introduc Portalul Liniștii în acest Echinocțiu Sacru, care trezește conștientizarea mea, care pulsează prin mine și mă înconjoară și impregnează toată materia, Acum.

(Simte)

Eu primesc și Eu simt Harul Divin al conștientizării mele, conștiente și subconștiente, pe deplin Activate în mine, Unite în Uniunea Sfântă, a Spiritului și materiei, ca Lumina mea Nativă Divină și Prezență a mea, care Eu Sunt, Acum.

(Simte și Primește)

Acest Portal Sacru al Liniștii, care este Uniunea, care este, întotdeauna, prezentă, în interiorul tău.

Lumina ta Nativă, Înălțarea ta. Divinitatea ta, Acum.

În Harul Sfânt al Divinității, a toate milostiv și Iubitor. Care Eu Sunt, Acum, Raiul pe Pământ.

Așa Și Este ~ Îngeri Divini, Matrice a Sufletului Stelar al Luminii Native Divine.

Dragoste Eternă și Fericire!
Link original:

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...