duminică, aprilie 17, 2016

Lasă-mă să vin si să-ţi arăt bogăţia care este a ta!"

Postat Maria
"Te îndemn să te umpli cu iubire şi cu atenţie - şi să îmbrăţişezi pe deplin viaţa. Te îndemn să înveţi să-ţi faci mintea să tacă şi să-ţi deschizi inima. Iar dacă te simţi singur şi frustrat, dacă eşti doborât de mâhnire, de singurătate sau disperare şi nu reuşeşti să te linişteşti... atunci te îndemn să-mi ceri ajutorul - să închizi, pur şi simplu, ochii, să tragi adânc aer în piept şi să-mi ceri să vin la tine şi să te învăluiesc precum o pătură caldă şi mângâietoare, de iubire şi atenţie. Lasă-mă să vin şi să te îmbrăţişez cu iubirea nesfârşită a universului. Lasă-mă să vin si să-ţi arăt bogăţia care este a ta!"
Quado

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...