marți, aprilie 12, 2016

Iubeste-ma!

Postat Maria


Iubeste-ma, ca un parfum de tei ce navaleste-n fiinta ta in veri fierbinti, in nopti de dor.
Iubeste-ma asa cum florile de liliac ti-acopera intreaga fata, te inunda cu mireasma lor, te invie apoi cu mangaieri, fara sa-ti ceara niciodata nimic inapoi.
Iubeste-ma cand tac, cand ma trezesc din somn, cand gresesc, cand sunt bun si cand am indoieli.
Iubeste-ma, asa cum ma priveste mama cand nu m-a mai vazut demult. Asa cum ma mangaia doar ea, doar cand dormeam.
Iubeste-ma cand sunt jos, cand sunt slab, cand mi-e greu, cand tot ce fac pare-a fi gresit, cand nu sunt cum vrei tu, sau cand sunt mult mai mult decat tot ce-ai visat.
Iubeste-ma mereu. Bucura-te cand vin cum se bucura cainele nostru cand ma vede intrand. Iubeste-ma mereu, si cand am si cand nu, si cand sunt si cand nu, si cand pot si cand nu...tot ce ti-ai fi dorit.
Iubeste-ma, ca o ploaie calda de mai, ca un val racoros si-ndraznet, ca un dor, ca un cant, ca un vant drag si bland.
Iubeste-ma cu mireasma de fragi, cu taceri ce-mblanzesc sau cu vorbe ce-mi pun aripi sa zbor.
Iubeste-ma mereu.
Iubeste-ma chiar cand eu nu ma pot iubi.
Iubeste-ma!
Si-am sa-ti dau cerul intreg inapoi.

Tot cerul cu care m-ai iubit.

"Floarea din asfalt" - Alexandra Sasha Svet

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...