miercuri, ianuarie 06, 2016

Desenez în minte forma inimii mele

Postat Maria

Sunetele pătrund în fiecare atom al fiinţei mele şi mă modifică, îmi schimbă chimia, starea, geometria, spiritul, gândul.
Privesc pe geam şi vorbesc imaginar cu mine însămi. Uneori mă uit în oglindă, dar totdeauna văd un chip altfel decât ziua trecută. Mă modifică chiar şi forma buzelor cu care şoptesc în nopţile târzii visele, temerile, coşmarurile mele, neputinţele mele, speranţele mele. Într-un târziu desenez în minte forma inimii mele, înlătur ridurile timpului şi ascult cuminte bătăile ritmice, ele nu bat nici mai repede nici mai încet. Sunt!
Ascult muzică şi tac.
Mi se pare că aşa mi se întipăreşte mai bine în memoria inimii toate emoţiile frumoase care au dus la crearea melodiei.
Mi se pare că aşa, punctele cardinale în opoziție s-ar putea Reconcilia.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...