luni, noiembrie 02, 2015

Un timp al expansiunii

Postat Maria

Quan Yin: Am venit azi la voi deoarece mulți vă aflați într-o perioadă de integrare a energiilor care au intrat pe pământul vostru cu Valul X. În timp ce îi simțiți puternicele efecte, înțelegeți că acest val face exact ceea ce a fost destinat să facă. Din acest motiv sunteți într-o perioadă de profundă integrare.
Fiecare dintre voi răspunde în mod diferit energiilor, iar acest lucru este în funcție de cât de multă muncă ați depus fiecare înainte de sosirea valului. Aceia dintre voi care nu mai opuneți rezistență veți trece cu rapiditate prin acest proces, în timp ce aceia care aveți atașamente și găsiți că este dificil să renunțați la ele (aspecte care nu va mai servesc!) suferiți de anxietate, depresie, frici, neliniște etc. Înțelegeți că toate informațiile, toate codurile de lumină sunt aici pentru a fi accesate de către fiecare! În astfel de momente întrebați-vă ce țineți și nu-i dați drumul, întrebați-vă dacă ce țineți este pentru binele vostru cel mai înalt. Deschideți-vă inima, permiteți-i iubirii și iertării să pătrundă în ființa voastră! A fi iubire – aceasta este starea voastră naturală! Gândurile, credințele și ego-ul vostru sunt cele care vă scot din această stare. Odată ce ați curățat densitatea din forma voastră umană, codurile de lumină vă sunt disponibile pentru a rescrie programarea și a vă schimba Corpul de Lumină.
Veți asimila aceste informații și apoi veți lucra la următorul nivel de codificare (al ADN-ului). În timp ce acest lucru poate părea a fi o sarcină descurajantă, trebuie totuși să înțelegeți că asta va permite ca o creștere incredibilă să aibă loc și să obțineți transformarea pe care o căutați de vieți întregi.
Deschiderea spațiului inimii și ființarea din acest loc vă va permite să treceți prin proces cu o mai mare ușurință, deoarece veți începe să simțiți când ieșiți din acest spațiu. Când simțiți că ați ieșit din acest spațiu al iubirii, al acceptării, examinați ce s-a întâmplat și realegeți! Ce v-a scos din acel spațiu: un gând, o circumstanță sau o interacțiune? Vedeți-le pe toate ca pe un dar, deoarece au avut loc ca să vă arate ce rezistență mențineți și unde o mai păstrați în forma voastră.
Ințelegeți că acolo unde apare o rezistență ea vă dă posibilitatea să faceți o realegere. Puteți, fie să eliberați rezistența, fie să vă agățați în continuare de ea și să vă fie arătată în continuare, iar și iar, acolo unde nu vă mai servește. Puteți elibera rezistența afirmând adevărul din spatele gândului, circumstanței sau interacțiunii, sau, pur și simplu, alegeți să nu mai permiteți acea distorsiune în câmpul vostru, deoarece nu este în aliniere cu cel mai înalt aspect al vostru! Înțelegeți că vechea programare care a creat rezistența trece prin fiecare strat și va fi nevoie să fie eliminată din fiecare strat până când nu va mai fi prezentă în câmpul vostru! Acest lucru nu înseamnă un eșec din partea voastră!  
Acum este timpul expansiunii! Energiile care curg în corpul vostru vă ajută să vă expansionați centrul inimii și conștiința. Acest lucru creează unora o frică profundă, deoarece nu înțeleg ce se întâmplă. Întreaga viață curge prin filtrele și credințele voastre și, astfel, fiecare dintre voi vă creați propria hologramă, propriul vostru univers. Dacă filtrul este unul care conține dualitate, veți crea și aduce în câmpul vostru circumstanțe și interacțiuni care să se potrivească cu acea vibrație. Acest lucru are un scop, deoarece atunci când dualitatea este extremă ea va fi văzută drept distorsiunea care este.
Fiecare persoană trebuie ca în timpul procesului să treacă dincolo de dualitate, fuzionând cu cel mai înalt aspect al sinelui său divin. Debarasați-vă de tot ce vă scoate din centrul inimii voastre, pentru că acesta este centrul din care omul manifestă și creează o lume mai înalt vibrațională! Modul în care voi schimbați lumea este prin a fi în acest centru al inimii și a crea din spațiul iubirii necondiționate.
Este important ca fiecare dintre voi să fie conștient de ce anume nu i se potrivește vibrațional sau nu se simte bine în corp. Acesta este testul vostru decisiv pentru a determina ce este și ce nu este adevărat pentru voi. Cu cât mai mult lucrurile se mișcă din centru, cu atât este mai capabil omul să simtă dacă vibrația nu se potrivește  (nu se simte bine în interior).
În funcție de punctul în care vă aflați în acest proces, codurile de lumină care curg pe Pământ vă pot crea sau nu dificultăți în forma voastră fizică densă. Este imperios necesar ca fiecare dintre voi să urmeze ceea ce corpul vostru are nevoie, fără judecată și fără limitări! Este important să curgeți cu fluxul Universului! Este important să vă odihniți atunci când este nevoie și să fiți activi atunci când forma vă permite. Mâncați și beți ceea ce corpul are nevoie, pentru a putea procesa aceste coduri mai înalt vibraționale, fără să folosiți dogma și credințele energiei vechi! Prin onorarea nevoilor voastre, voi deveniți una cu curgerea Sinelui-Suflet al vostru și astfel este obținută o mai mare ușurință în evoluție. În această curgere sălășluiește cel mai înalt aspect al vostru care vă susține.
Mulți v-ați mutat în existența cinci dimensională. V-ați ridicat nivelul vibrațional pentru a atinge acele frevențe necesare și acum lucrați pentru a le menține în fiecare moment. Totuși, mulți alții mai aduceți în voi, încă, vechea programare 3D. Deschideți-vă inima și întrebați-vă Sinele ce mai aveți de eliberat, pentru a face parte din frecvențele mai înalte (5D).
Capacitatea voastră  de a fi în acceptare și de a vedea totul în jurul vostru ca pe o nouă oportunitate este foarte importantă acum. Acest lucru va deschide căi în rescrierea vechii programări depășite. Trebuie să vă amintiți tot timpul că scopul este să vă restabiliți legătura cu Sinele-Suflet, să redeveniți întregi. Nu există o răsplată mai mare.
Jenny: Aceasta a fost o perioadă foarte intensă. Simt că lucrurile se accelerează pe măsură ce curăț atât de mult. Sunt făcute conexiuni care îmi permit să mă mișc dincolo de limitări și claritatea este uimitoare.
Quan Yin: Este bine să vezi acest lucru ca pe unul frumos, deoarece unii se pierd în proces și pierd din vedere răsplata.
Jenny: M-am trezit într-o dimineață simțindu-mă ciudat, departe, și lucrurile păreau diferite. Când o duceam la școală pe fiica mea cea mică, mi-a apărut un ghid care a mers alături de mine. I-am spus că simt diferit lucrurile, iar el mi-a răspuns că am fost în ținuturile umbrei. Acesta este un timp al alegerii, acestea sunt momentele în care noi ne creăm noua noastră hologramă. Așa că m-a întrebat care este alegerea mea, ce vreau să iau cu mine pe Noul Pământ. Că aș putea să las în urma mea o parte din nesiguranță, griji, frică, etc. Că acesta este un moment remarcabil pentru a alege diferit. L-am întrebat cât de mult durează și mi-a spus că acest lucru depinde de mine. Am întrebat dacă toată lumea a fost în acest spațiu și mi-a spus că mulți au fost, dar nu toți. L-am întrebat și dacă consideră că acesta ar fi un vid și mi-a răspuns că nu, aceasta este creație activă.
Quan Yin: Da, acestea sunt momentele în care oamenii aleg să-și amintească cine sunt și, făcând acest lucru, ei îl creează în mod activ în viața lor pe EU SUNT. Este o amintire a modelului vostru originar, a tiparului vostru divin, și aducerea lui pe Pământ poate fi făcută numai dând drumul la tot ceea ce nu se mai potrivește acestei matrici divine.
Jenny: Mulți se simt ca și cum s-ar afla într-un vid, într-o stare de acalmie. Este corect?
Quan Yin: Ceea ce mulți experimentează este durata de timp în care ei și-au actualizat o parte din ei înșiși. Fiecare strat trebuie actualizat, pentru ca mișcarea să poată fi simțită complet. Ceea ce mulți simt este o perioadă de așteptare în timp ce integrarea se finalizează singură. Este important ca în această perioadă de timp să nu intrați în gândirea negativă și să nu permiteți fricilor și îngrijorării să vă ia în stăpânire. Fiecare trebuie să înțeleagă că totul se întâmplă la momentul potrivit și că nu este nimic greșit.
Jenny: Acest sfârșit de săptămână care a trecut am experimentat un val de furie. El a fost declanșat de faptul că nu am știut cum să folosesc o telecomandă. Furia care a izbucnit a fost incredibilă. Am urlat la telecomandă, iar fiica mea cea mică mi-a luat telecomanda și a rezolvat problema, spunându-mi tot timpul: ”este în regulă, mamă!”. Mă simțeam ca o nucă, dar furia era încă acolo, în interiorul meu. Am lăsat furia să iasă. Am țipat, am înjurat și chiar am lovit pernele de pe canapea. Habar n-am de ce, dar așa cum a apărut a și dispărut furia, iar eu am fost pur și simplu uluită.
Quan Yin: Pentru a elibera nu este necesar să cunoști exact cauza. Ceea ce este important este că ai fost în stare să-i dai drumul, să o elimini din câmpul tău.
Jenny: M-am simțit prost că am început acest proces de eliberare în fața copilului meu.
Quan Yin: Tu crezi că fiica ta nu simte o astfel de furie uneori? Prin faptul că ai permis ca ea să vadă faptul că tu ți-ai exprimat furia fără să o reprimi ai învățat-o că este în regulă să onorezi și acele simțiri. Lovirea pernelor de pe canapea sau trântirea lor nu trebuie să fie un lucru teribil, ci unul de eliberare care se poate încheia prin râs!
Jenny: Nu așa am fost învățați …
Quan Yin: Nu, nu așa ați fost învățați!
Jenny: Am observat că este o temă care se repetă în ultimele două săptămâni, și anume că oamenii trebuie să se uite la autolimitările lor. La cutiile în care se pun ei înșiși.
Quan Yin: Voi sunteți cei care creează în fiecare moment. Voi sunteți creatorii! Este foarte important să vedeți unde vă limitați, pentru că nu există nimeni care să vă poată limita. Permiteți-i acestui val de energie incredibil să vă ajute să vă eliberați toate acele probleme care nu aparțin noului! Acum este momentul să vă alegeți dreptul vostru divin și să umblați pe deplin conectați cu cel mai înalt aspect al sinelui vostru! Voi aveți puterea să vă amintiți cine sunteți!
Jenny: Sper că întrebările și răspunsurile mele vă ajută așa cum m-au ajutat și pe mine. Vă trimit tuturor și mie însămi toată iubirea pe care o putem gestiona. Fiți binecuvântați!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...