duminică, martie 22, 2015

Cuvinte magice

Postat Maria
"Maestrul Ramtha ne îndrumă  să ne deschidem spre cunoaștere folosind o afirmație de genul: „Din Domnul Dumnezeul ființei mele, eu știu acum tot ce se poate ști în acest moment despre.... Așa să fie!"
După ce spuneți această afirmație fiți foarte atenți la tot ce se întâmplă în jurul vostru pentru că vor veni răspunsurile cele mai potrivite, avantajoase pentru evoluția voastră. S-ar putea să primiți unele răspunsuri pe care să nu le puteți înțelege în acele moment, prin folosirea cuvântului eu știu veți putea traduce pe înțelesul vostru ce primiți, într-un timp destul de scurt. Folosind cuvântul „eu stiu" vor apărea cunoștințele și informațiile necesare. Cheia care ne deschide ușa spre cunoștințele potrivite sunt pur și simplu cuvintele „Eu știu", iar realizarea lor va urma negreșit dacă vrem și credem că știm."
Autor articol: Psiholog Niculina Gheorghiță

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...