joi, noiembrie 13, 2014

Maria - Lupta a incetat




Postat Maria
A fi onesta – a fi in acord cu mine, o cursa de la mine insami inspre mine insami. O investigare a eului mereu schimbator , o tentativa de a cunoaste adevarurile limita din existenta mea. Doua tendinte de „mantuire „ prin alegere si non alegere , prin antidestin sau acceptarea destinului . Ceea ce fac ma defineste sau eu dau sens actiunii, care adevar esential ma uneste cu mine si cu lumea de langa mine? Singura , izolata , vulnerabila , sfasiata intre bine si rau , cu masca intotdeauna pe fata .



Si totusi ... dualitatea , polaritatea sunt aspecte naturale ale vietii , bine –rau coexista si din contradictia lor viata evolueaza . Lumina o percepem cu ajutorul intunericului , binele in prezenta raului , albul – pe o tabla neagra...Ne pozitionam intr-o extrema si ne luptam toata viata cu cealalta jumatate din noi. Navigam prin acest labirint iluzoriu , sfartecand 
cate o bucatica de suflet  ori de cate ori ne judecam alegerile.                                                     

Doua echipe ; echipa luminii si echipa intunericului duc in interiorul meu o lupta continua , ma rasucesc intre cele doua , ma abuzez cu vise ridicole pline de lupta , micsorandu-mi vibratia .

Retrag toate acordurile incheiate constient sau inconstient de a fi in una din tabere.
Imi scot masca de pe fata .
Aceasta sunt eu , Maria , cu bune si rele , cu intuneric si lumina .
Lupta a incetat.
Maria


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...