marți, noiembrie 18, 2014

Interior - exterior Mesaj de la sinele interior

Mesaj primit prin Suzanne Lie

Îți amintești când EXTERIORUL nostru a fost real și INTERIORUL a fost, ei bine nu știam ce este. Da, am știut. EXTERIORUL nostru a fost real. Nimeni nu vorbea despre INTERIORUL nostru ca fiind REAL. În interiorul nostru erau organe, oase, celule și sânge, dar ele nu erau simțitoare. NOI eram corpul nostru! În INTERIORUL corpului nostru se afla ceea ce ne menținea în viață.

Aura noastră a fost în afara noastră, și totul, religios, spiritual sau multidimensional (un termen de care nu mai auzisem) erau în afara noastră. Noi am crezut că suntem corpul nostru și toate elementele spirituale/religioase ale vieții noastre erau în afara noastră și, de obicei, cu mult deasupra noastră. NOI am fost doar corpul nostru.





Am fost învățați că interiorul nostru nu era important. Pe deasupra, sinele nostru exterior/realera atât de ocupat încercând să supraviețuiască încât noi aveam foarte puțin TIMP să căutăm o esență interioară. Dacă eram foarte buni atunci puteam să ne rugăm Cerului, aflat mult deasupra noastră, ca să cerem ajutor. Apoi, când muream, puteam ieși din corpurile noastre și să călătorim departe, SUS în Cer unde trăia Dumnezeu, departe, departe, deasupra noastră.

Ghidarea noastră Spirituală nu era ÎN noi. De altfel, ar fi fost șocant și orgolios chiar și măcar să iei în considerare o astfel de noțiune, NOI eram DOAR oameni. Timp de multe încarnări puteai fi pedepsit/ă cu moartea dacă ai fi spus că ești conectat/ă cu o ființă superioară. Astfel, pentru a supraviețui și a ne proteja familia, le-am spus copiilor noștri că puterea lor interioară era doar rodul imaginației lor.


Lumea reală era în afară. Adevărata putere era în afara noastră. Lumea REALĂ era în afara noastră. Pentru nenumărate încarnări, aceste vieți de a trăi în exteriors-au repetat de la sine. Uneori noi am fost eroii și uneori noi am fost ticăloșii.

Apoi, pe parcursul unei vieți foarte speciale, noi am avut ocazia de a ne percepe propriul nostru SINE interior în interiorul Vehiculului nostru Pământesc. Am aflat că această perspectivă interioară era mai înțeleaptă decât vârsta noastră și că ne spune NUMAI adevărul.

Acum adevărul a fost o problemă pentru că noi am fost crescuți pe baza minciunilor și iluziilor. Era necesar să RENUNȚĂM la tot ceea ce am fost învățați vreodată că ar fi fost REAL și să privim în interior pentru a ne percepe realitatea exterioară din ”turnul de control” al Sinelui nostru Interior.

Desigur, această perspectivă nu ne-a făcut să ne simțim speciali. De fapt, în majoritatea timpului ne-a făcut să ne simțim nebuni. Cu toate acestea, dacă ne întorceam la vechiul nostru mod de a percepe lucrurile, atunci ÎNTR-ADEVĂR începeam să ne simțim a fi nebuni. Ceva se întâmpla cu noi.

Nu știam ce era acel ceva, dar era înfricoșător, antrenant, dincolo de cuvinte, euforic și ne-a făcut să ne disociem din ce în ce mai mult de regulile 3D care ne-au controlat întotdeauna conștiința. Când eram doar în sinele nostru exterior, noi am crezut în aceste reguli 3D, dar acum acest nou sine interior ne-a făcut să simțim și să acționăm diferit.

Sentimentele noastre diferite au creat acțiuni noi, precum și o conștiință în continuă expansiune. Am descoperit că pe măsură ce conștiința noastră s-a expansionat ”nevoia de a supraviețui” a fost depășită de ”nevoia de a ști/cunoaște”. Acest impul de ”a ști/cunoaște” ne-a făcut să privim dincolo de limitele realității noastre locale.

Pe măsură ce lumea noastră a devenit mai mică, am ajuns să fim expuși altor culturi care ne-au spus să mergem în interior. Așa că, în secret, ne-am uitat în interior. A fost nevoie de mai mult curaj decât am fi crezut, dar pe măsură ce am intrat din ce în ce mai adânc în interiorul sinelor noastre, am descoperit un anumit sentiment pe care nu l-am putut găsi în exterior.

Apoi am început să facem diferența între interiorul nostru și exterior. Această diferențiere a fost un mare pas pe calea către o conștiință mai înaltă. Această Cale Interioară ne-a condus la descoperirea unei esențe a vieții în interiorul nostru care NU a fost găsită în exterior.

Apoi, după mulți ani de meditații și de mers în interior, am început să descoperim un SINE care știa tot ceea ce noi am experimentat, învățat, suferit și iubit vreodată. De fapt, acest SINE Interior are o cu totul altă perspectivă asupra vieții.

În loc să ne concentrăm pe supraviețuire și pe ceea ce lumea din exteriorul nostru ne spune să gândim, facem, simțim și avem, noi am început să ne recunoaștem propriile noastre gânduri, sentimente și dorințe INTERIOARE. Această focalizare ne-a pus pe locul șoferului în propriile noastre vieți. Apoi am început să ne schimbăm cu adevărat.

Atunci când ”ei”, cei din afara noastră au fost șefii vieții noastre, a trebuit să muncim atât de mult încât realitatea noastră a devenit foarte mică. Era nevoie să obținem suficienți bani pentru a putea supraviețui sau să ne îmbogățim astfel încât ei (adică cei din afara noastră) să ne placă mai mult, să fie impresionați sau orice altceva.

Pe măsură ce am continuat să mergem în interior și să-i vorbim SINELUI nostru Interior, nevoia de a ”obține bani” din cauza ”lor”, a început să se diminueze. Treptat, vechea noastră dorință de ”a obține mai mulți bani” a fost înlocuită cu dorința de ”a obține mai multă înțelepciune”. Atunci am început să privim în afară, dar nu cu intenția de a dori, ci cu intenția de a da.

Ceea ce am descoperit a fost cu adevărat șocant. Cerul era poluat, mâncarea otrăvită, apa contaminată, iar grâul, porumbul și legumele ”sănătoase” au fost modificate genetic. Războaiele erau aproape continue. Foametea era ceva comun. Furtunile erau mai mari decât oricând și specii după specii de plante și animale erau puse în pericol sau dispărute pentru totdeauna.

”Ce s-a ÎNTÂMPLAT?” ne-am întrebat pe noi înșine. ”Unde eram când s-au întâmplat toate acestea lumii mele? Cum se poate ca lumea mea să decadă în felul ăsta? Cu ce am greșit?”

”Ai vrut să întrebi ”Cum pot ajuta?” auzim SINELE nostru Interior întrebând.

”Sunt doar o persoană. Cum aș putea ajuta?” întrebăm noi, încercând să nu auzim furia din vocea noastră. Dar nu a răspuns nimeni furiei și fricii noastre pentru că aceste emoții ne reduc legătura cu SINELE nostru Interior. Apoi, cădem înapoi în credința că suntem doar oameni.

Frica și furia încep să depășească complet conștiința mai înaltă care, fugitiv, ne-a vizitat. Mult prea repede am uitat tot ceea ce ne-am amintit în timp ce ne bucuram de conexiunea cu SINELE nostru Interior.

Am alunecat în ”Noaptea Întunecată a Sufletului” dar nu ne dăm seama de acest lucru pentru că am încetat să mai citim și să ascultăm toate acele informații minunate pe care le-am îmbrățișat cu nesaț în timp ce ne aflam în starea noastră de conștiință mai înaltă.

***

Apoi, într-o zi, un băiețel a învățat cum să se dea singur cu bicicleta. A căzut de pe bicicletă din nou și din nou și din nou. S-a rănit, a plâns și apoi s-a urcat înapoi pe bicicletă. De fiecare dată când a căzutde pe bicicletă el a învățat ceva ce nici măcar nu știa că va învăța până când nu a căzut de pe bicicletă.

”De ce nu pot învăța cum să stau pe bicicleta asta stupidă?” a întrebat băiatul.

”Pentru că atunci nu ai învăța să-ți amintești cum să-ți păstrezi echilibrul”, a auzit băiețelul o voce interioară. Nimeni nu i-a vorbit vreodată despre vocile interioare, așa că s-a gândit că este ceva normal.

”Nu vreau să învăț despre echilibrul meu”, a strigat băiețelul pentru că din nou NU A REUȘIT să rămână pe bicicletă. A bătut din picioare, a lovit ”bicicleta proastă” și a fugit, jenat de faptul că nici de această dată nu a reușit.

”Ce este în neregulă cu mine? De ce nu pot să-mi mențin echilibrul așa cum spune tipul ăla din interior?” mormăi băiatul.

”Sunt fericit că crezi în mine suficient de mult ca să-mi auzi vorbele”, a spus SINELE Interior al copilului. ”Vrei să-ți spun cum să-ți păstrezi echilibrul?”

Băiețelului i se păru destul de ciudat că acea voce interioară îi vorbește, dar el chiar vroia să afle despre echilibru, așa că a spus, ”În regulă”.

”Echilibrul are legătură cu abilitatea de a-ți asculta SINELE Interior în timp ce acorzi atenție și lumii tale exterioare. Tu nu m-ai auzit pe mine, SINELE tău Interior, spunând ”Poți să faci orice vrei.” Ai auzit doar sinele tău exterior spunând ”De ce nu mă pot da cu bicicleta asta stupidă?”.

”De unde știi tu ce gândeam eu în interior?” a întrebat băiatul cu un ton mânios.

”Pentru că eu sunt tu în interior. Pentru că eu sunt în tine, eu pot vedea atât interiorul tău cât și lumea ta exterioară. Eu sunt tu-ul tău interior care poate spune numai adevărul și își amintește fiecare tu care ai fost vreodată și fiecare lucru pe care l-ai făcut vreodată.”

”De asemenea, eu sunt conectat cu toate versiunile versiunilor mai înalt dimensionale ale SINELUI, și care sunt toate în INTERIORUL tău. Când îți vei putea aminti cum să mă echilibrezi pe mine, SINELE tău INTERIOR, cu TINE, cu Sinele tău Exterior, tu vei fi conectat cu întreaga ta lume multidimensională.”

”Ce este o lume multidimensională?” a întrebat băiețelul.

”Vino cu mine, și îți voi arăta”, a șoptit SINELE Interior în inima băiețelului.


Traducere Monica Poka

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...