joi, octombrie 16, 2014

Ce alegem a face cu viața noastră?

Postat Maria
Ce alegem a face cu viața noastră? Mai concret, dorul inimii mele luase forma întrebării: cum aleg sa-mi trăiesc viața în continuare? Deși consacrarea mea, și a tuturor celor din Călătoria Inimii, pare a fi clară – Aleg să-mi trăiesc viața în mod conștient – acolo, ascultând cântecul bătrânului Foc Sacru, mi-a revenit, din nou (a câta oară, oare?), întrebarea: cât de conștient îmi trăiesc, acum, viața? Am simțit, până în cele mai întunecate străfunduri ale ființei mele, marea provocare. Aceea de a-mi trăi viața în armonie cu darurile cu care am venit pe lume, și în acord cu toate nevoile mele. Nevoi ce sunt în permanentă schimbare și curgere, odată cu evoluția procesului meu de transformare. Da, în acel moment, în fața focului, părea că cea care sunt acum își trăiește viața în armonie cu aceste daruri și nevoi. Și, totuși, simțeam importanța puterii de a rămâne deschisă în fața procesului de devenire și tentația de a aluneca în închidere și vechi mecanisme de apărare. Dorul inimii după darurile cu care am ales să vin pe lume. Darurile mele și doar ale mele. Pentru că dacă n-ar fi aceste daruri aș fi, cu siguranță, altcineva. Da, sunt în acord cu ele. Și, totuși… Darurile se rafinează.




Nevoile se schimbă. E nevoie de curgere. Cum se face că energia focului îmi șoptește despre calitățile apei curgătoare? Aleg să mă deschid în fața a tot ceea ce vine, fără a mă atașa de nici un rezultat – este principiul de bază al Arhetipului Învățătorul din ShamaniA.

Așadar, în ce formă aleg să-mi torn și să-mi trăiesc viața? Greu, dacă nu chiar imposibil, de descifrat, uneori, această dilemă, pentru mulți dintre noi, mai ales atunci când uităm complet că însuși faptul de a ne fi încarnat pe această frumoasă planetă e un imens dar. Viața însăși e un dar. Ce păcat că uităm de el.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...