duminică, ianuarie 26, 2014

Poti sa-mi spui daca ma aflu pe calea mea?”





  
Postat Maria
Ziua aceasta este atat de frumoasa! Sarbatoriti-o. Sarbatoriti fiecare zi, pentru ca aceasta este frumusetea felului in care va puteti indrepta energia intr-o noua directie. Fiecare moment este creatia voastra. Voi continuati sa va cautati calea, continuati sa cautati calea minimei rezistente in toate domeniile. „Stiu ca mi-am stabilit o cale, atunci cand am venit aici si tot ce fac este sa incerc sa o gasesc. Poti sa-mi spui daca ma aflu pe calea mea?” Acestea sunt intrebarile pe care le primim tot timpul, dragilor, dar nimeni nu va poate spune daca va aflati pe calea voastra, deoarece nu este nicio cale de urmat. Aceasta este o incercare pentru majoritatea dintre voi, deoarece ati venit intr-o lume in care ati aflat despre cale si despre faptul ca tot ce aveti de facut este sa ramaneti pe ea si veti fi minunati. Va va conduce Acasa. Dragilor, e o gluma. Voi ati creat calea, chiar inainte sa puneti piciorul in pamant. Voi sunteti creatori si ati creat in rezonanta armonica. Ati creat in colectiv, ca omenire si aceasta creatie va deveni acum mai puternica pentru voi toti. Vedeti valul colectiv de energie al Pamantului. El va va aduce multe elemente care va lipseau, fie ca parte a lumii voastre stiintifice, fie ca parte a lumii medicale, fie ca elemente din interiorul inimii voastre sau intrebari legate de spiritualitatea voastra. Acele intrebari la care nu se poate raspunde isi vor gasi cu siguranta raspunsul in interiorul vostru. Acestea nu vor fi spuse cu glas tare, dar veti gasi raspunsurile mai intai in inima si apoi le veti cauta validarea, deoarece asta este ceea ce faceti multi dintre voi.
Espavo- Grupul

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...