vineri, decembrie 20, 2013

Stralucirea celor 100 de sori - Lauren Gorgo - partea 1

Postat Maria

Stralucirea celor 1000 de sori: 12.12-21.12
De Lauren, 12 decembrie 2013

Greu de crezut ca mai avem doar cateva saptamani pana sa iesim din acest an remarcabil, de dezvoltare extraordinara si expansiune (a inimii) exponentiala. In plan individual si colectiv, personal si planetar, am trecut prin mari greutati.

Mie, una, mi se pare ca ieri – si, totusi, acum o vesnicie – a fost momentul in care mama mea a marcat anul 2013, printr-un atac de inima, subit si puternic, in ajunul Anului Nou… stabilind tonul pentru un an foarte lung, de descatusare a esentei, facuta posibila de moartea ei neasteptata.

Intr-un an cu atat de multa simbolistica numerologica (13), ce ne-a impus, in esenta, sa devenim fiinte centrate in INIMA, stiam ca ma indrept spre o calatorie care-ti schimba foarte mult viata… an care a ajuns sa fie cel mai rau-bun an din viata mea, cum s-a exprimat, succint, sora mea… desi habar n-am avut cum se va manifesta acea energie, in viata mea.

Una dintre binecuvantarile mortii mamei mele a fost o initiere completa de 12 luni, de intoarcere a Sinelui (meu). Plecarea ei a facut posibile foarte multe lucruri – chiar daca intr-un mod provocator si dureros – dar, in final, ea a fost cea care a catalizat intoarcerea mea la unitate si care mi-a oferit cadrul necesar, pentru a ma elibera de dualitate.

Spun asta, din doua cauze:

1) Pentru a face fata durerii si pierderii ingrozitoare, am fost obligata sa raman, in mod vigilent, in afara trecutului si viitorului – fapt care, in final, a facilitat disciplina inflexibila, necesara pentru a deveni total prezenta. In prima jumatate a anului, de fiecare data cand am iesit din prezenta sinelui meu Dumnezeu, am fost lovita de o durere electrocutanta de inima… care, asa cum v-ati putea imagina, a constituit o practica foarte eficienta a starii de maestru.

2) Cand mama mea a parasit lumea fizica, efectiv am simtit ca imi este rearanjat ADN-ul. Era ca si cum plecarea ei a taiat de tot coarda mea 3D (karmica) si, in consecinta, a schimbat centrul vietii mele – de la ea, inapoi, la mine. Asta m-a ajutat de minune, in capacitatea mea de a deveni centrul (inima) universului meu… care a fost, in esenta, prioritatea si obiectivul intregului an, pentru noi toti.

Intrucat 2013 a fost dedicat revenirii la IUBIRE (de sine) si intrucat mama mea a facut ca foarte multe din acest proces sa-mi fie posibile (si poate ca si voua, prin ceea ce scriu), as vrea sa ii dedic ei acest articol din aceasta luna si, in special, zilei nasterii ei pamantesti (17 decembrie)… in semn de sarbatorire a invataturilor ei, atat in prezenta ei cat si – poate ca intr-un mod mai puternic – in absenta ei.  

Catena IUBIRII

2013 ne-a fortat sa ne eliberam de foarte multe… doar ca sa putem dobandi cu atat mai multe. Intregul an – pana la echinoctiul din septembrie (pentru unii, o durata mai lunga) – a fost neindurator… staruitor in forta lui unificatoare, in special pentru cei care parcurg solicitantele niveluri maestre ale constiintei, necesarea activarii catenei a 13-a din ADN… pe care Cele Sapte Surori din Pleiade o numesc „catena IUBIRII”.

Activarea acestei catene a IUBIRII inseamna/a insemnat totul pentru planeta si pentru acei oameni care se trezesc, ca sa inoveze mecanismele unei realitati noi, integrate, a „oamenilor spiritualizati”. Acesti oameni neinfricati, capabili sa valorifice (catena/chakra a 13-a) principiul IUBIRII unificate, neutre, sunt/au fost pe deplin responsabili de ancorarea armonicei IUBIRII uni-versale pe planeta, upgradand omenirea si intreaga materie fizica, la frecventa a 13-a, necesara transcendentei noastre, ca specie. (un „ura” sincer, pentru voi toti, razboinici inversunati ai IUBIRII.)

In timp ce zilele de 12.12.12 si 21.12.12 au initiat finalizarea structurii retelei cristaline a unitatii, pentru planeta… tiparul geometric complex al Luminii, care face sa pulseze energia (armonica 13) IUBIRII universale, in sistemul circulator al corpului nostru fizic si al Pamantului… zilele de 12.12.13 si 21.12.13 sunt menite sa incheie procesul de activare, pentru cei intrupati spiritual.

Ca o reamintire, a 13-a catena a noastra mi-a fost descrisa ca fiind o mare energie iluminatorie care, odata activata, ii permite IUBIRII universale sa se impleteasca prin sistemul ADN-ului nostru de 12 catene, imprimand modelul divin original, pe corpul nostru fizic, mental si emotional, in timp ce impregneaza fiecare celula, cu (inteligenta) Christosul inviat.  Cu alte cuvinte, a 13-a catena din ADN este inteligenta guvernanta, care detine toate informatiile necesare pentru a trai (fizic) in starea de maestru inaltat.  Codurile de Lumina, specifice acestei frecvente a 13-a (a inaltarii), au fost activate in perioada portalului 12.12.12 -21.12.12 si ne-am petrecut intregul an 2013, parcurgand si integrand aceste frecvente, pentru a intrupa si stapani codurile, in corpul fizic. 

Referitor la activarea ADN-ului codificat temporal, vreau sa vorbesc despre un subiect/o intrebare obisnuita, pe care o primesc frecvent din partea cititorilor… o intrebare care are de-a face cu o asa-zisa „intarziere” in planul de inaltare. Iata, mai jos, un exemplu de email primit recent:

Iti scriu ca sa te intreb daca ai putea sa abordezi, in articolul urmator, subiectul resentimentului pe care e posibil sa il avem, din cauza intarzierii, in 2008/2009, a Planului de Inaltare. De atunci, foarte multi dintre noi s-au simtit in pragul iadului si in neant, intr-o masura extrema, iar eu una sunt un pic tulburata, din cauza ca omenirea se trezeste lent. Si sunt tulburata din cauza partii din mine care spune da, acestui proces. 10 ani, in regula… dar ultimii 4 ani au fost o ciudatenie. Si, referitor la asta… n-ar fi trebuit sa ni se poarte mai bine de grija?…  , eu, chiar si avand in vedere etapa in care ma aflu, sunt inca iritata cu privire la partea din aceasta calatorie legata de capitulare, pana la supunere. Si, chiar daca am intelepciunea sau momentul de aha, eu una inca sunt innebunita dupa ea. Stiu ca odata ce suntem cu totul in lumea noua si traim o viata minunata, oamenii se vor gandi ca va merita… dar merita suferinta…. atunci cand sunt intrebata daca as mai face-o din nou… raspunsul meu este un rasunator, LA NAIBA sau DUMNEZEULE, NU… acelasi lucru.

As vrea sa comentez despre doua lucruri, dar mai intai, in toti anii in care am adus informatii cosmice pe Pamant, niciodata nu am anticipat, nu am intuit, nu mi s-a spus sau nu am fost condusa sa cred ca este/era/a fost vreodata o intarziere in planul de inaltare. Nici macar nu stiu daca e posibil, avand in vedere ca intregul nostru sistem solar se afla pe o traiectorie geometrica (sacra) si matematica accelerata. 

Cu alte cuvinte – si din cate inteleg eu – nu exista accidente, incidente sau variatii intr-un plan cosmic – ci, poate, doar in felul in care noi il percepem. Cum ar putea fi altfel? Universul si toate partile lui constituie un mecanism de creatie holografica geometrica, bine orchestrata si perfect de precisa, in sensul ca nu exista nimic in afara (ci o proiectie/reflexie a noastra insine) care ne-ar putea intarzia calatoria spre UNItate, de vreme ce intreaga calatorie are loc in interiorul nostru. Cu alte cuvinte, trezirea omeniriistarea lumii… conditia planetei nu reprezinta treaba noastra. Treaba noastra este Sinele nostru. Prioritatea noastra este Sinele nostru. De indata ce ne uitam in afara, ca sa vedem „dovada realitatii noastre”, incetam sa o mai cream.

Poate ca, retrospectiv, e mai usor de vazut acum, dar e foarte limpede (cel putin pentru mine), ca anii 2000-2013 au constituit perioada de activare/reconectare (initierea in starea de maestru) dedicata, via transmisiunea codurilor numerice (de frecventa), exact trezirii ADN-ului nostru (divin) uman si planetar, un an si o catena pe rand… perioada 2006-2012 fiind perioada de incarnare, via catenele 6-12, care ne permit sa aducem incetisoooor lumina Christosului, in corpul nostru fizic, fara sa luam imediat foc, din cauza puterii si stralucirii imense ale naturii noastre adevarate.

In 2013… dupa 3 ani de intrupare intensiva… a 13-a catena din ADN a fost activata/integrata, stratul IUBIRII (sinelui), ce corespunde unui an de intoarcere la propria noastra Sursa de sustinere. Treisprezece este un numar esential pentru anumite traditii ceremoniale de geometrie sacra, deoarece el reflecta un tipar existent deopotriva in ceruri SI pe Pamant.

Prin natura fractalica, noi, oamenii devenim centrul propriului univers autocreatal 13-lea apostol, daca vreti. Cei care si-au incheiat initierea si integrarea la toate nivelurile constiintei, necesare pentru activarea merkabei, se vor deschide in curand fata de adevarurile si revelatiile nu doar ale universului in sine, ci si fata de toate memoriile colective, stocate in bazele de date ale Pamantului, pentru a ne asista si a ne sustine in toate felurile, ca sa traim ca IUBIRE si sa cream in IUBIRE.

Calatoria spre IUBIRE

Asa ca, daa… calatoria de 12 luni, in stapanirea energiei (13) perceptiei imaculate si a puritatii inimii a fost un ordin inalt, in care s-au angrenat/s-au ancorat doar cei mai viteji dintre razboinici – cei aflati aici ca sa semene si sa conduca omenirea, catre destinul ei in unitate. Aceste suflete nespus de curajoase au capatat stralucirea pura a IUBIRII divine, in mijlocul unei lumi nesigure, inca adanc cufundata in separare si, nu numai ca au perseverat, dar au si transcens cea mai mare fapta mareata… separarea perceputa fata de Sursa.

Am aflat foarte multe lucruri despre noi insine – mai exact, despre IUBIREA pe care o avem pentru noi insine si despre cea pe care o impartasim cu altii care se IUBESC pe ei, la fel de mult. Cu ajutorul propriilor victorii si insistentei/extinderii constante, de a cuprinde mai mult din noi insine, am aflat ca IUBIREA inseamna mai mult decat intelegerea faptului ca suntem demni… ca a pune sinele inaintea a orice altceva este totodata o disciplina, un act de curaj, o autoritate launtrica, o alegere constienta continua si cea mai pura actiune a divinitatii.

Si am aflat despre aceasta putere launtrica, prin capacitatea de a ramane in suveranitatea noastra, in mod neabatut, in timp ce ochiul atat de numeroaselor furtuni s-a napustit cu violenta in viata noastra, in acest an, distrugand, in unele cazuri, orice asemanare cu trecutul, astfel incat sa ne putem reconstrui eficient viitorul, pe fundatia temeinica a adevarului, in mod invariabil.

Au fost momente in care am ramas doar cu distrugerea totala, cu fragmentele de srapnel de la numeroasele bombe ale IUBIRII, trimise sa mistuie orice ramasite ale vietii noastre vechi, din dualitate… si, cautand prin fragmentele ramase in cimitir, a ceea ce odinioara am stiut si am gandit ca IUBIM, am descoperit ca nu ne-a mai ramas decat IUBIREA adevaratului nostru sine si IUBIREA pentru adevaratul nostru sine. Asa ca, acum… acum, ca am revenit, in sfarsit, la Sursa IUBIRII noastre unice si adevarate… suntem total pregatiti sa ne ridicam, la fel ca binecunoscuta pasare Phoenix, din cenusa arzanda a trecutului nostru. Misiune implinita.

Se activeaza Soarele interior

Recent, am scris un articol pe blog, in comunitatea TWYH, intitulat Trezirea Soarelui interior, in care am vorbit despre constientizarea subita a unui Soare foarte mare, in plexul meu solar.

Am aflat ca aceasta lumina (solara) interioara, pe care o intuiam, este stralucirea reala a sufletului nostru…. ca sufletul-sinele nostru e intrupat ca lumina fizica, in forma umana si ca plexul solar este lacasul sacru al intentiilor sufletului nostru, avand sarcina exacta de a avea grija ca acele intentii sunt realizate in lumea fizica.

Consiliul Suprem Pleiadian mi-a impartasit ca activarea Soarelui interior este rezultatul inversarii polilor magnetici solari (sau e declansata de ea)... despre care ei imi mai spun ca este ca pregatire pentru noul an solar, care incepe la solstitiul din decembrie.

Devenim realmente sisteme sufletesti (solare) care se autosustin… insemnand ca, atunci cand inima ne este intreaga si deschisa, suntem capabili sa ne radiem lumina (solara) personala, pentru ca toate elementele vietii noastre sa graviteze in jurul nostru, pe orbita, fiind hranite si sustinute de stralucirea sacra si Unica (IUBIREA) a propriului Soare (Sine) central.

Potrivit celor din Consiliu, un alt lucru semnificativ este faptul ca roata noastra karmica si roata destinului nostru coincid… insemnand ca roata karmica incetineste si se opreste, tocmai cand roata destinului incepe o noua rotatie, ceea ce va insemna incheieri si inceputuri simultane.

Incheierile la care se refera ei au de-a face cu contractele noastre karmice, cu experienta noastra incarnata din dualitate, care sunt necesare nu doar pentru a da nastere noii lumi din fiecare din noi, dar si pentru a fauri noua lume, ca intreg.

Se pare ca activarea totala a Soarelui interior inaugureaza noua calatorie a noii rotatii din campul nostru energetic… consider ca asta inseamna activarea merkabei noastre… care inaugureaza noua noastra experienta pamanteasca evolutiva, in unitate. Atunci cand luminam si radiem de luminozitatea Soarelui nostru interior adevaratul centru (solar) al propriului sistem solar (sufletesc) in mod oficial, ne aprindem, ca sa devenim o fiinta luminoasa, ca sa spunem asa.

Mai aflu ca, pe masura ce Soarele isi inverseaza campul magnetic si noi ne inversam polaritatea din campul energetic propriu (noua rotatie) – care, spun ei, ne va schimba radical si cooperarea cu polaritatea planetei (de la forta, la magnetism).

Prin asta vrem sa spunem ca, pe masura ce fiecare dintre voi incepe sa lumineze, datorita stralucirii pure a propriului Soare interior, lumea din jurul vostru va incepe sa straluceasca, datorita desavarsirii iluminarii voastre personale.  

Asta inseamna ca, pe masura ce activati in voi noul ciclu solar, de asemenea, activati si conlucrati cu noul ciclu solar din jurul vostru. Asta va produce o scadere a dependentei de reteaua pamanteasca, pentru a va sustine pana cand, in final, veti fi complet ancorati in propria sursa de hranire solara si datatoare de viata. – CSP

Ei continua, spunand ca polaritatea actuala de pe planeta este puternic infuzata de folosirea masculina/yang a fortei, ca sustinatoare a schimbarii, dar cei care au Soarele interior activat vor fi capabili sa-si foloseasca lumina interioara, pentru a atrage schimbarea, pentru a califica rezonanta schimbarii, cu utilizarea feminina/yin, a fortei de atractie. Aceasta noua dinamica a intaietatii INIMII va produce rezultate mult mai extraordinare si influente decat ar putea-o face vreodata, orice alta forma de utilizare a fortei.

De asemenea, mai vrem sa intelegeti ca folosirea magnetismului in vederea crearii va duce la o folosire mult mai echilibrata a puterii creatoare, deoarece puterea creatoare poate fi exercitata cu ajutorul unei inimi (superioare), deschise si activate.  

Pentru cei care revin la UNItate, asta inseamna ca fiecaruia dintre voi ii va fi dat accesul la fortele sacre de creatie, care pot fi manuite pentru a modela esenta originala (adamantina) a creatiei. La acest lucru ne referim, atunci cand spunem ca deveniti dumnezei creatori. – CSP

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...