miercuri, mai 15, 2013

Maria -Sa ma prind de ceva


Postat Maria

Aruncati-mi o franghie de care sa ma tin. Sa ma prind de ceva , se clatina cerul. 
Dintr-o lume in alta si golul asa de mare intre ele…Intre cer si pamant.. 
Parca m-as naste inca o data si eu sunt cea care simte durerile nasterii. 
O iluzie , capricioasa, poticnita, cu paranteze, ma pierd in imaginea ca pot distinge un lucru de altul, un om de altul, bucurie , dar mai ales suferinta…
Imi privesc propria reflexie, imi infrunt zilnic trupul cu spiritul- un conflict continuu.
In mod ironic aceasta afectiune ( lupta continua) duce la drama minunata din care fac parte.
Lumea e in stanga si in dreapta mea . Si eu la mijloc .  Niciodata in lume.
Aruncati-mi o franghie de care sa ma tin….  
Maria         


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...