luni, ianuarie 28, 2013

Spune-Ti Adevarul Acum!


Postat Maria 
Acum, tot am aflat la ce fel de „Tot“, Ma refer ca Este de fapt, i-L intreb pe Dumnezeu din Mine:
- Doamne Tu stiai asta? iar El imi raspunse:
- Nu Fiule, Tocmai Acum am Aflat si Eu.
Adevarat iti spun, caci este necesar sa traiesti cu toata natura ta de Om in intelegerea cea mai de sus a Sa! Si cand spun asta, ma refer la faptul ca Totul - Una este! Sau unul, dupa caz. Acel Unu care va/ne reprezinta doar pe Mine, singurul care exist, eternul, necognoscibilul, inefabilul, misteriosului „EU SUNT“ din fiecare din voi insine! Asta aduce in intelegere ca Viata si Existenta in Sine nu este una banala deloc,ci Doar prin tine, cel ce citesti acum aceste randuri Ea se manifesta Acum. Asadar Totul = Eu sunt!

Astea fiind spuse si pricepute deja, mergem mai departe si vedem in ce directii potentiale, duale, poate Exista acest „Eu sunt“. Traiul in Pace si armonie, este o iluzie imposibila pentru cel ce inca traieste in dualitate cu mintea. el nu va putea inceta sa separe existenta in mai mare sau mai mic, castig/pierdere, superior/inferior, bun/rau... etc.. Existenta reala a traiului individual cu mintea in dualitatea, separare, iluzie a facut posibila realitatea pe care o experimenez/experimentam cu totii Acum. Am putea sa afirmam stupiditati ca ne indreptam catre „in jos“ sau catre „in sus“ , ca Adevarul este ca Nu prea conteaza de fapt. Atata timp cat paradigma prin care „eu sunt-ul“ individual traieste in limitarea intelegerii in dualitate, el nu va lumina in reteaua infoenergetica a „acumului“. Ce inseamna asta? ca punctul nu s-a descoperit pe siesi, ca nu priveste in propria creatie constient de Cine Este Cu Adevarat. Aceasta manifestare, sau forma de existenta a lui „eu sunt“ Nu poate crea Armonie!




Ce este totusi Armonia in Unu? O utopie a umanitatii? Ipotetic macar, avem dreptul sa discutam despre Ea? De unde ar fi cazul sa privim lucrurile atunci? Tot de la ...exterior catre interior? Este o nebunie sa crezi ca Armonia in exterior exista! Aceasta forma de existenta a lui „eu sunt“, insa... e posibila, si Ma hazardez sa spun caci chiar potentiala.

Armonia in Unime, este posibila numai cand „eu sunt-ul“ individual iese din separare-iluzie, cu intelegerea si devine constient de Sine, cel explicat in Tot ce-aM explicat pana Acum. Ea poate fi reala ca si existenta, numai ce vreun mort invie in voi ca sa faca lumina pentru cei ce urmeaza. Aducerea in intelegerea individual ca si nivel de constientizare stadiu de iluminare, pretinde insa un efort urias, chiar „suprem“ ca si efort sustinut al Luminii ce curge din „eu sunt-urile“ individuale ale multora. Ea este posibila prin Adevarul lui „cine esti de fapt“ adus in propria-ti Iubire. Iubirea nu poate coexista cu nimic ceea ce pare a nu fi Iubire, si aici as insira cateva dintre lucrurile care Nu sunt iubire: minciuna, vina, remuscarea, teama, rautatea, egoismul, mania, supararea, durerea, si multe, multe altele. Cand traiesti cu Adevarul tau Cel mai Inalt in propria-ti existenta in propria-ti Iubire care Esti, vei stii ca aceasta (forma), sa ii spun asa, de existenta, stii deja, ca nu este una des intalnita inca pe la noi si mai stii un lucru, ca doar in acest mod in care Tu esti Acum, Armonia poate exista Doar.
Cat de complicat par toate, si cat de Simplu Este Totul. De ce Frica?, de moarte? care dintre ele, cea fizica care vine candva, sau cea spirituala pe care o traiti Acum? Nu are sens o astfel de logica dragii mei, si cu totii stim cat de mult „eu sunt“ pretuieste Adevarul. Chiar existenta lui constienta se bazeaza pe asta. Armonia vine in Adevar, din Iubirea ce Esti Acum. De aceea este atat e important, necesar de important sa va constientizati propria natura, nelimitandu-va cu intelegerea nici macar la nivel de concept, ci traiti-le efectiv. Ele sunt cele ce restabilesc circuite/ retele neuronale ale mintii colective demult-uitate ale omenirii.
Cat de mult ne temem? De a fii vazut? Dezbracat, de hainele egoului, exact asa cum suntem noi de fapt? Va mai lasati mult supti de energie acordand atentie iluziei materiale? Va cert, dar va si felicit in acelasi timp, din aceeasi Iubire, evident, nici nu as avea cum altfel, M-as minti pe Mine de propria-Mi existenta, de a comunica numai o singura fata a monezii, si anume Iubirea care se transforma in iubirea ce ascunde adevarul. una mica si limitata, una in care apare frica de a fi parasit/a, posesiunea (al meu a mea), frica de altul/a mai Bun, gelozia, toate din neasumarea Adevarului in Iubire. In cupluri apar apoi parteneriate de sustinere a demonilor individuali si avem modurile de cupluri dominant/a si dominat/a dar fara a tinde catre centru, catre Armonia perfecta. Adevarul nu este sustinut de niciunul din parteneri in mod constient si acesti demoni pe care ii suportati in voi se hranesc cu toata energia si atentia voastra, si din cate Stiu eu, demonii se manifesta doar prin oameni, l-a vazut careva pe dracul Gol?

Nu mai astepta, spuneTi Adevarul Acum, spune ce ai pe inima cui ai de spus, descatuseaza-te si elibereaza-te de acesti demoni, uitandu-te la ei atunci cand ei se manifesta, caci prin fiecare „eu sunt“ inconstient prin natura subconstientului gresit programat.
sursa 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...