marți, ianuarie 29, 2013

Maria -Noua lume


Postat Maria
Ma impiedic in noua lume. Sunt un copil care se poticneste la fiecare pas. Si n-am pe nimeni alaturi , n-am mama , n-am tata , sunt singura intr-o lume noua in care nimic nu mai functioneaza ca in trecut. Ma simt intr-un décor gol , deasupra mea soarele si luna isi modifica pozitia , alternand zi si noapte intr-un carusel care se deruleaza din ce in ce mai repede . Si stelele si-au pastrat locul lor , mici bulgari stralucitori clipind parca sagalnic numai pentru mine. E o lumina moale chiar si noaptea, din cand in cand o pasare sageteaza elliptic azurul scotand sunete calde , a prevestire de nou. N-am luat cu mine nici un bagaj , doar visele le-am pastrat .




Ce-as putea sa va spun ? Am libertatea de a fi , fara nici o datorie. Sunt intr-o lume total necunoscuta , imi descopar drumul pe masura ce merg . 
Unde sa-mi construiesc izvorul? Ma tot invart in spatial gol, ma lovesc de tot felul de obiecte pe care nu le pot denumi , pentru ca nu le stiu utilitatea. Si totusi nu sunt dezorientata, am o stare de incredere . Lumea mea se construieste pe masura ce inima mea plasmuieste viata putin cate putin pe dinaintea pasilor mei.
Maria

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...