miercuri, noiembrie 23, 2011

Marturii despre 11-11-2011

Am ajuns in punctul in care pot vorbi despre experienta mea, despre ce mi s-a revelat in timpul meditatiei pe care am facut-o in ziua de 11.11.11. la ora 11 si 11 minute. Ascultam meditatia de acordare a glandei pituitare, pe care Tom Kenyon ne-a propus-o. Chiar nu ma asteptam la nimic. Pluteam cu nufarul meu, pe un lac linistit si cristalin. Dintr-o data, am simtit ca ceva se intampla. Am primit o vizita – sau, mai corect spus, am primit vizita helperilor mei, a celor care ma ajuta de dincolo. Era o delegatie. Sunt oarecum obisnuita cu asemenea intalniri, dar de data asta am stiut, cumva, ca este altceva – dar inca nu stiam ce anume este diferit. In momentele care au urmat meditatiei, am fost ca trasnita. Tot ceea ce faceam era din automatism. Chiar si vorbitul reprezenta un efort. Incetul cu incetul, a inceput un alt tip de comunicare decat cel pe care-l cunosteam. Le simteam fizic, prezenta. Fara sa-mi dau seama, m-am trezit intr-un soi de dialog cu reguli foarte apropiate de cele al dialogului interuman. Am prins curaj. M-am asezat linistita sa vad cum fac, ce simt, ce pot intelege. Cand puneam o intrebare, imediat primeam raspuns – iar raspunsul era marcat de o senzatie perceputa la nivel fizic. Corpul meu colabora, imi confirma ca ceea ce mi se spunea era real. Ciudat. Insuficient de antrenata in acest tip de dialog, la inceput am fost derutata. Eram invatata ca acest gen de comunicari au loc in meditatie, iar confirmarile vin prin sincronicitati sau evenimente/situatii ce apar in zilele urmatoare, in viata de zi cu zi. Acum era ceva ce se petrecea in timp real si intr-un mod de aparenta stare normala de activitate curenta.
Curand, am inceput sa ma lamuresc. Voi sari peste amanunte - desi procesul in sine aduce cu el anumite invataturi - si voi ajunge la concluzii, la ceea ce vreau sa spun de fapt.
Acest Portal a subtiat foarte mult voalul dintre lumi. Modalitatea de a fi contactati de catre constiintele nonfizice cu care rezonam, dar si de a-i chema in ajutor, a devenit mult mai usoara. Acum, creierul nostru emite mai usor unde alfa, iar emisferele cerebrale sunt mult mai echilibrate, in cazul celor care lucreaza constant, care sunt preocupati de evolutia lor spirituala. Energia feminina recupereaza cat mai mult teren si a ajunge din ce in ce mai aproape de starea de echilibru cu energia masculina. Pacea interioara e tot mai usor de atins. Doar sa vrem si, daca avem incredere ca putem, cu antrenament, lucrand constant si cu daruire, aceasta va deveni o stare normala de fiintare. Observati deja ca daca cerem ajutor, il primim imediat.  
Dar surpriza abia acum vine! Poate ca am mai simtit si cu alte prilejuri tot ceea ce am povestit pana acum – doar ca intr-un mod diferit. Noutatea consta in aceea ca Delegatia, sau Musafirii care au venit acum in vizita, vor sa le prezentam tot ceea ce noi credem de cuviinta ca ar trebui ca ei sa stie. Ne-au ajutat constant, cu rabdare si incredere, ori de cate ori a fost nevoie. La un moment dat, cand noua realitate – sau realitatea Noului Pamant – a fost creata, au inceput monitorizarea, testele si examenele. A fost un mod practic de a dovedi ceea ce am invatat. Ni s-au creat evenimente test, care ne-au pus deseori la incercare. Am depasit si acel moment. Acum, lucrurile stau altfel. Am trait impreuna momentul care a marcat definitiv trecerea de la a trai in minte, la a trai in inima, de la intelegere la fiintare, am atins acel prag care ne face capabili sa ne identificam si sa ne recunoastem acele aspecte pe care am ajuns sa le manifestam ca stare de a fi. Am devenit mult mai constienti, am atins un alt nivel de evolutie. A venit vremea sa ne cunoastem mai profund, sa ne prezentam „punctele tari” si „punctele slabe”, ca si cum am fi in situatia de a comunica tot ceea ce este esential, fundamental pentru noi, cuiva care nu ne stie, nu ne cunoaste – desi suntem constienti ca ne-a indrumat zi de zi, pasii – dar de care depinde viitorul nostru. Aparent, este un nonsens. Dar a trai constient, inseamna mult mai mult decat ne putem imagina. Suma tuturor valorilor si aspectelor care formeaza acel TOT unitar, ce se numeste fiinta umana, are de acum o alta calitate. Cantitativ, totul s-a incheiat. Informatiile de care avem nevoie au ajuns pe Pamant si sunt disponibile tuturor. De acum inainte, odata cu acest Portal, vom slefui calitatea sentimentelor si trairilor noastre. Constiinta umana va dobandi o alta calitate. Alta vibratie, inseamna o alta calitate (nu mai multa energie, ci altfel de energie, de o alta calitate).
Cand am fost pusa in situatia de a arata ce trasaturi manifest cu claritate si care dintre ele mai sunt inca in atentia mea, pentru a le duce spre starea de maestru ... recunosc ca m-am cam incurcat. Sa fac o incursiune prin experientele mele anterioare de viata si sa spun ce am invatat de la fiecare si ce anume nu prea am reusit... a fost – si mai este inca – o adevarata provocare. Helperii mei care au venit in vizita, imi cer sa ma clarific, sa constientizez ce virtuti / calitati am dobandit si le manifest plenar (sunt punctele mele tari) si care sunt cele spre care imi indrept atentia pe mai departe (punctele mele slabe), pentru a-mi continua evolutia spirituala. Punctele slabe sunt cele din care ne extragem seva evolutiei, sunt temele pentru care am venit in aceasta viata. Talentele – acele parti din noi, pe care le manifestam cu usurinta – sunt cele pe care le-am slefuit, vieti de-a randul. Nu e vorba ca ei nu stiu totul despre noi si ca acum au o simpla curiozitate. Este vorba despre ceea ce stim noi ca stim, este vorba despre a constientiza, a ne autoevalua, de a ne recunoaste nivelul la care am ajuns si despre ce avem de facut in urmatoarea etapa. Este deci vorba despre clarificare, despre stabilirea prioritatilor, de autodeterminare, de a identifica si a recunoaste ceea ce ne defineste, de manifestarea constienta a Liberului Arbitru! Pentru a fi ceea ce suntem - sau ne dorim sa devenim - trebuie sa vindecam ceea ce nu suntem!
Cand am inteles despre ceea ce este vorba, am cam ramas pe ganduri. Dupa cateva zile – in care am cerut si ajutorul prietenilor, pentru a-mi spune cum ma percep si ei – am inceput sa inteleg mai bine cam despre ce este vorba. Multe aspecte nu le mai vedem la noi. Ai nevoie de curaj, ca sa-i poti intreba pe cei din jurul tau care sunt „calitatile” si „defectele”. Ai nevoie de o introspectie profunda, pentru a descoperi propriile tale obiceiuri si atitudini, convingeri sau credinte, ai nevoie sa afli cumva ce ai de imbunatatit, asupra caror aspecte sa lucrezi. Sunt convinsa ca este un episod cu „va urma”. Lucrurile se vor aseza in timp. Nu e vorba de a pune mintea duala din nou la treaba – sa analizeze sau sa judece, sa spuna ce este bine si ce nu. Este cu totul altceva. Gradul de constientizare al tuturor aspectelor noastre ajunge sa atinga un anumit nivel de clarificare. Asa si este profetit: ca in 2012 (luat emblematic, nu ca o data fixa) vom sti cine suntem cu adevarat. La un moment dat, cand vom depasi un anumit nivel, aceasta profetie se va implini. Din punctul din care eu privesc, acest lucru a inceput sa se intample. Deci, iata ce mi-a adus mie Portalul: o delegatie de prieteni din dimensiunile nonfizice carora mi se cere sa le arat ce am invatat si ce nu de la Viata, sa-i ajut sa vada viata de pe Pamant prin ochii mei, ca sa ma poata ajuta. Cooperarea lucida si constienta, la nivel de traire autentica, necontrafacuta, sincera, este o alegere inteleapta la care suntem indemnati sa aderam. Ne-am depasit pe noi insine, am reusit – doar ca nu avem prea mult timp de odihna. Si totusi, ceea ce mai avem de facut este atat de frumos, de nobil, de inaltator, incat nimic nu ne mai tine din drum. Atat de mult ne-am dorit sa ajungem aici, incat abia asteptam sa invatam sa zburam. Si o vom face, curand.
Gandurile, starile si sentimentele ce vin la suprafata, de undeva din lumile mele interioare, sunt coplesitoare. De aceea ma intreb daca am reusit sau nu sa spun macar o parte din ceea ce mi s-a cerut sa spun. Stiu ca multi dintre voi ati primit nenumarate daruri, cu prilejul acestui Portal si am simtit nevoia sa spun si eu ce am primit, gandindu-ma ca poate ii foloseste cuiva. Dar tot atat de bine stiu si ca nu intotdeauna „ne cade fisa”. Unii au rabdare sa astepte, au incredere ca nimic nu este intamplator, altii se iau cu viata si trec peste, ca si cum nimic nu s-a intamplat. Oricum ar fi, e bine. Fiecare dintre noi are Planul sau Existential si isi urmeaza propriul traseu.
Ceea ce este insa deosebit de important de adus in atentie, e faptul ca aceste Portaluri ne unesc in spirit, ne apropie de Constiinta Unimii. Intentia noastra, cumulata si manifestata constient, face minuni. Indiferent ce ati simtit – sau daca ati simtit – indiferent de orice, nu abandonati. Poate ca unii dintre noi sunt dezamagiti si spun ca toate astea sunt aiureli, sau orice altceva. Nu e asa. Daca nu gasim prilejuri de a ne reuni pentru a impamanta, de a ne ancora in Pamant, de a intrupa energiile viitorului, daca nu suntem deschisi pentru a participa constient, cu Liber Arbitru, prin intentie, la Inaltarea Constiintei planetare, vom trece prin evenimente colective nedorite. Mama Pamant isi urmeaza Planul si va gasi o solutie pentru a ne aduna in valuri de compasiune si iubire, pentru a ne arata cat de importanta este Unimea. Vin si alte portaluri: 12.12 si 21.12, tocmai am trecut si de 20.11.2011, vor mai veni eclipse, initiative ale Lucratorilor intru Lumina... si multe altele. Luati parte la aceste evenimente, credeti in puterea unita a intentiilor inimii, generati recunostinta si apreciere, fiti Lucratori constienti ai Erei de Aur. Urmati-va Calea Sufletului – chiar daca sunt momente cand va vine sa spuneti „STOP, e prea mult pentru mine!” Mintea noastra de acum nu poate atinge maretia spre care suntem indreptati. Aveti incredere – si, impreuna, vom reusi!
 Pe curand.
Elena Cocis

1 comentarii:

Carmen Silva spunea...

Cu siguranta nu esti singura careia i s-au manifestat atat de real energiile acelei zile. Eu, spre surprinderea mea pentru ca practic meditatia de ceva vreme dar nu am reusit sa ma pierd in mine insami pana atunci, am reusit sa ma transpun fara voia mea intr-o lume idilica unde probabil ca sufletul meu ar dori sa vietuiasca. A fost ceva spontan si foarte real, era ca si cum as fi intrat intr-o alta lume, de care m-am despartit cu greu la trezire. A fost o experienta extraordinara si am inteles atunci ca a ascensiona inseamna de fapt a deveni constienti de ceea ce suntem noi cu adevarat: niste fiinte divine capabile de absolut orice in masura in care raspundem valorilor universale. Nu am mai simtit teama aceea ca la un examen extrem de important pe care-as putea sa-l pic, ci mi-am dat seama ca totul este foarte simplu, ca noi toti putem ascensiona daca ne dorim cu adevarat. Multumesc mult pentru articol, aproape ca uitasem de ziua aceea minunata

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...