miercuri, septembrie 21, 2011

Programare pentru regenerare celulara- afirmatii

KRYON recomandă ca afirmaţiile/ intenţiile, în general, să fie spuse cu voce tare, de trei ori.

Exprim intenţia de A MĂ SCHIMBA!
Dragă corp al meu, mă adresez ţie acum, în toată bunăvoinţa, încrederea şi sacralitatea. Noi suntem împreună în această viaţă şi împreună ne vom vindeca şi vom alege să mergem mai departe în contractul nostru. Împreună ne vom regenera şi vom reîntineri şi împreună vom avea puterea de a încetini şi opri eliberarea hormonului morţii. (Hormonul morţii este eliberat treptat de ceasul biologic şi este responsabil pentru îmbătrânirea şi moartea corpului).
Dragă Spirit/ Dumnezeule, prin intenţie aleg să mă separ şi îmi dau permisiunea mie de a lăsa această boală să plece. Nu este folositoare/ potrivită. Ea mă va opri de la a fi ceea ce am venit aici să fiu.
Dragă corp al meu, în perfectă dragoste îţi comand să te modifici la nivel celular astfel încât noi (tu şi eu) să devenim imuni la absolut orice boală.
Celule ale corpului meu, ascultaţi! Vă transmit ACUM codul iubirii (codul lui Dumnezeu).
De la Lordul Dumnezeu al Fiinţei mele, cer să fiu dus la Marele Templu de Jad din Telos în această seară. Cer acum ghizilor mei, maeştrilor şi îngerilor să mă ducă acolo în timp ce corpul meu face o pauză şi se odihneşte de la activităţile din timpul zilei.
Dragă corp al meu, EŞTI PERFECT ŞI MINUNAT şi îţi mulţumesc pentru tot ceea ce faci pentru mine, în fiecare zi. Îţi mulţumesc că mă ajuţi să merg acolo unde doresc să merg şi să fac tot ceea ce doresc să fac.TE IUBESC NESPUS şi te înconjor cu dragostea întregului Univers!
Kryon spune că corpurile noastre sunt obligate să se supună voinţei noastre.
Afirmaţie pentru hrana cu lumină - Jasmuheen
Celule ale corpului meu, molecule ale corpului meu, vă instruiesc acum să urmaţi razele luminii violete din coloana de chakre rotitoare în universurile interioare. De acolo vă instruiesc să extrageţi tot ce aveţi nevoie, pentru a vă hrăni acum.
Corpule, hrăneşte-te singur din elementele focului cosmic acum; corpule, hrăneşte-te din elementul Akasha acum; corpule, hrăneşte-te din elementul luminii astrale acum; corpule, hrăneşte-te din particulele cosmice, acum; corpule, hrăneşte-te din elementele aerului, pământului, focului şi apei, acum; corpule, ia tot ce îţi trebuie - vitaminele şi mineralele pentru hrănirea şi hidratarea ta perfectă - preia totul din cele şapte elemente, acum!
Sunt hrănit de focul cosmic, acum! Sunt hrănit de Akasha, acum! Sunt hrănit de lumina astrală, acum! Sunt hrănit de elementul aer, acum! Sunt hrănit de elementul foc, acum! Sunt hrănit de elementul apă, acum!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...