sâmbătă, iunie 25, 2011

Unitatea fiintei este cel mai bun antidot la suferinta umana

Atunci când mintea noastra creeaza iluzia separarii, noi uitam faptul ca natura noastra reala este unitatea fiintei, la fel ca si natura Universului.
Unitatea fiintei este cel mai bun antidot la suferinta umana. Atât timp cât sufletul nostru locuieste într-un trup uman, noi nu putem experimenta decât crâmpeie din aceasta stare. Când sufletul nostru se va desprinde însa de corp si se va întoarce în sânul constiintei Universale, noi o vom experimenta din nou plenar.
În calitatea noastra de fiinte umane, noi nu putem experimenta starea de unitate a fiintei decât atunci când recunoastem si învatam sa pretuim conexiunea noastra cu ceilalti oameni, cu pamântul, Universul, trecutul, prezentul si viitorul. Daca am renunta la iluzia separarii si la conflictele pe care le-a creat mintea noastra, noi ne-am aminti imediat adevarata noastra natura si am simti în inima noastra ca nu suntem niciodata singuri sau izolati. Am întelege atunci ca suntem perfecti exact asa cum suntem, pentru ca suntem una cu întreaga creatie, ca Universul în care traim este un Univers armonios si ca întunericul trebuie sa existe alaturi de lumina pentru a crea astfel totalitatea. Am întelege de asemenea ca starea noastra naturala este aceea în care ne bucuram de o sanatate perfecta, în care experimentam perfectiunea armoniei si în care suntem scufundati în Spirit, fara a ne pierde însa din vedere individualitatea, care nu este altceva decât o expresie glorioasa a Fortei Divine.
Mai mult decât atât, ne-am simti obligati sa ne manifestam starea de unitate a fiintei, astfel încât si ceilalti oameni sa simta mângâierea, bucuria si forta acestor conexiuni sacre. Am gasi astfel curajul de a crea pe aceasta planeta o lume a bunastarii, a echilibrului si a cooperarii.
Daca am crede în puterea unitatii fiintei si daca am opta pentru a o manifesta cât mai frecvent posibil, viata noastra pe pamânt ar capata semnificatie si profunzime, iar noi am întelege ca fiecare om joaca un rol vital în vindecarea acestei lumi care a devenit dezechilibrata si dizarmonioasa. În pofida greutatilor cu care ne confruntam, credinta în capacitatea noastra de a atinge starea de unitate a fiintei este suficienta pentru a ne simti împacati cu situatiile pe care nu le putem schimba si de a accepta cu uimire misterul si complexitatea existentei noastre umane. Daca vom opta pentru unitatea fiintei în defavoarea iluziei separarii, noi vom trai într-o stare de optimism, creativitate si speranta.
Unitatea fiintei este balsamul de care are o nevoie disperata lumea în care traim, aflata în pragul unui mare salt al constiintei.
Signature

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...