vineri, iunie 03, 2011

Haideti sa traim împreuna un vis frumos - un vis în care tu vei iubi tot timpul



In acest vis tu esti în mijlocul unei zile frumoase si însorite de vara. Auzi pasarile, vântul si un pârâias. Mergi catre râu. Pe malul râului sta un batrân în meditatie, iar tu vezi ca din capul sau emana raze de lumina de diferite culori. Iti propui sa nu-l deranjezi, dar el îti observa prezenta si deschide ochii. Are ochii plini de iubire si un zâmbet larg. Il întrebi cum de este capabil sa radieze o lumina atât de frumoasa. Il întrebi daca te poate învata si pe tine ceea ce face el. El îti raspunde ca în urma cu multi, multi ani el i-a pus aceeasi întrebare învatatorului sau. Batrânul începe sa-ti povesteasca povestea vietii sale: „Invatatorul meu si-a deschis pieptul si si-a scos inima, apoi a luat o flacara frumoasa din inima sa. În continuare, mi-a deschis pieptul, mi-a deschis inima si a pus acea mica flacara în inima mea. Apoi mi-a pus inima înapoi în piept si în curând în inima mea a început sa se manifeste o iubire foarte intensa, deoarece flacara pe care o pusese în inima mea era chiar iubirea lui. Flacara a crescut în inima mea si a devenit un foc mare, mare, un foc care nu arde, ci purifica tot ceea ce atinge. si acel foc a atins fiecare din celulele corpului meu, iar celulele din corpul meu mi-au trimis si ele iubirea lor. Am devenit una cu corpul meu, dar iubirea mea a crescut mai mult decât acesta. Acel foc a atins fiecare emotie a mintii mele, iar toate emotiile s-au transformat într-o iubire puternica si intensa, si m-am iubit pe mine însumi complet si neconditionat. Dar focul continua sa arda si eu simteam nevoia sa-mi împartasesc iubirea. Am decis sa pun câte o farâma din iubirea mea în fiecare copac, iar copacii mi-au raspuns si am devenit una cu copacii, dar iubirea mea nu s-a oprit aici, ci a crescut si mai mult. Am pus câte o farâma din iubirea mea în fiecare floare, în iarba, în pamânt, si ele mi-au raspuns si mi-au transmis iubirea lor si am devenit una cu ele.
Iar iubirea mea a crescut din ce în ce mai mult, pâna când a inclus în ea fiecare animal de pe glob. si animalele au raspuns iubirii mele si am devenit una cu ele. Dar iubirea mea a continuat sa creasca si sa creasca. Am pus o farâma din iubirea mea în fiecare cristal, în fiecare piatra de pe pamânt, în praf, în metale, si ele mi-au raspuns si am devenit una cu pamântul. Apoi am decis sa pun o farâma din iubirea mea în apa, în oceane, în râuri, în ploaie, în zapada. si ele mi-au raspuns si am devenit una cu ele. Dar iubirea mea a crescut si mai mult si mai mult. Am decis sa ofer iubirea mea aerului, vântului. Am simtit o comuniune puternica cu pamântul, cu vântul, cu oceanele, cu natura, si iubirea mea a continuat sa creasca. Mi-am îndreptat capul catre cer, catre soare, catre stele, si am pus o farâma din iubirea mea în fiecare stea, în luna, în soare, si ele mi-au raspuns. si am devenit una cu luna, cu soarele si cu stelele, iar iubirea mea a continuat sa creasca si sa creasca. Si am pus o farâma din iubirea mea în fiecare om si am devenit una cu întreaga umanitate. Oriunde mergeam, cu oricine ma întâlneam, ma vedeam pe mine în ochii lor, deoarece eu sunt o parte a totului, deoarece iubesc”.
Dupa care, batrânul îsi deschide pieptul, îsi scoate inima cu flacara cea frumoasa din ea si o
pune în inima ta. si acum, acea iubire creste în interiorul tau. Acum tu esti una cu vântul, cu apa, cu stelele, cu toata natura, cu toate animalele si cu toate fiintele umane. Simti caldura si lumina ce emana din flacara din inima ta. în jurul capului ai o aureola care straluceste în culori numeroase si foarte frumoase.
Radiezi de stralucirea iubirii si te rogi: Iti multumesc Tie, Creator al Universului, pentru darul vietii pe care mi l-ai oferit.
Iti multumesc pentru ca mi-ai oferit tot ceea ce am avut cu adevarat nevoie.
Iti multumesc pentru sansa de a trai experienta acestui corp minunat si a acestei minti minunate.
Iti multumesc pentru ca traiesti în fiinta mea cu toata iubirea ta, cu tot spiritul tau pur si nemarginit, cu toata lumina ta calda si stralucitoare.
Iti multumesc pentru ca îmi folosesti cuvintele, pentru ca îmi folosesti ochii, pentru ca îmi folosesti inima pentru a-ti împrastia iubirea oriunde as merge.
Te iubesc asa cum esti, si pentru ca eu sunt creatia Ta, ma iubesc si pe mine asa cum sunt. Ajuta-ma sa pastrez iubirea si pacea în inima mea si sa fac din aceasta iubire o noua viata, care sa-mi permita sa traiesc în iubire tot restul vietii mele. Amin.

(DON MIGUEL RUIZ - Cele patru legaminte)sursa

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...