luni, mai 16, 2011

Arcturienii


Stiu ca sunteti curiosi cum arata arcturienii si cum imi ajuta pacientii cand isi fac aparitia. Dar imi va lua ceva timp sa va raspund la intrebare avand in vedere ca mi-au luat ani de zile sa pun piesele cap la cap si sa inteleg totul. Asa ca va rog sa aveti rabdare. Cand faceam vindecari in Sedona, clientii mei stateau asezati pe o masa. Eu stateam ori la capul lor ori la picioare, vehiculand energia prin trupurile lor, desi nu faceam ceva anume. Cativa clienti care erau clarvazatori (mult mai multi in Sedona decat in alte locuri unde am mai locuit) au mentionat ca vedeau mai multi "calugari asezati in jurul mesei, aproximativ 1,5 m inaltime, imbracati in robe maro". Glugile erau trase pe cap si erau incapabili sa le vada fata. I-am intrebat cati erau. Erau intotdeauna cel putin trei, cateodata patru sau chiar sapte si o data, de mai multe ori au fost chiar noua. Intepeti sa intelegeti cuvantul "noi" din Noi, arcturienii? Cand am intrebat cum aratau robele lor, toti clientii mei au descris ceea ce percepeau a fi niste robe traditionale de un maro inchis cu gluga facute dintr-un material grosolan, legate cu o esarfa. Fiecare client a descris acelasi model care se afla pe partea din fata a robei, ca o banda verticala ingusta. Ati vazut acest design la egipteni, azteci si chineji. Sunt arcturienii calugari? No. Simt ca ei nu vor sa se arate asa cum sunt ei si aleg o imagine familiara... una pe care noi o percepem neamenintatoare si iubitoare, in serviciul umanitatii. Odata cu trecerea anilor, am simtiti ca arcturienii si nu zetanii au fost implicati in prabusirea de la Roswell.Misterul in legatura cu infatisarea arcturienilor a continuat pana intr-o zi cand am trimis arcturienii sa ajute un prieten vindecator si fost student care traieste in Los Angeles. O cunosteam pe Sue de mai multi ani. Am aflat ca era vizitata cateodata de ceea ce ea denumea "spirite negre". Ei o speriau si ii miscau patul. Intr-o conversatie telefonica pe care am avut-o dupa o experienta dificila, i-am spus lui Sue ca eu cred ca ea este o rapita. S-a suparat rau pe mine si mi-a spus ca nu am dreptate. Ea m-a chemat trei ani mai tarziu, dupa ce a vazut un show de televiziune despre rapirile efectuate de extraterestrii, lucru care i-a adus la suprafata mai multe amintiri din copilarie. Atunci i-a povestit mamei ei despre un scenariu de rapire prin care a trecut cand avea in jur de 12 ani. Mama a dus-o la un psihiatru care i-a dat o serie de tratamente cu electrosocuri. Asta a mai ajutat-o. In cele din urma era timpul sa se vindece. Ea vroia ca rapirile sa se termine si era deschisa sa-i intalneasca pe arcturieni. Un vindecator inzestrat, Sue era constienta "fortele intunecate" se pot preface in Lumina. Amintiti-va, Lucifer este "ingerul cazut". I-a pus la incercare cerandu-le sa-i spuna in slujba cui sunt. Cand ei au replicat "Sananda", care se spune ca este intruparea cereasca a lui Isus, ea a parut satisfacuta si lucrarea noastra a inceput. Dupa sedinta i-am cerut sa-i intrebe cum merge si am intrebat-o ce vede. Eram foarte curioasa cum arata aceste fiinte. Ea nu-si amintea bine cum aratau corpurile lor, desi a mentionat ca "aratau ca niste furnici". Ea a desris capetele lor ca in cartea pe care am mentionat-o anterior. Cand am intrebat-o de culoarea pielii lor, ea a raspuns verde-albastruie. Stiam ca nu vorbeste aiurea deoarece cand am fost la un show de televiziune din Tucson, unul dintre participanti a spus ca atunci cand vorbesc despre arcturieni, scena devine luminoasa si capata o culoare albastruie. Sue m-a chemat atunci cand lucram asupra unui articol legat de arcturieni. I-am cerut sa-mi spuna mai multe despre munca ei de vindecare cu arcturienii. Iata ce mi-a spus ea: "Arcturienii vor lucra pe ingeri pierduti, ingeri intunecati si tot ce se manifesta in cadrul energiilor invocate -- blestemele, vrajile, ciclurile lunare si calendaristice, codificarile genetice si mostenite". I-am cerut lui Sue sa-mi spuna cum arat mai ales ca ea lucra cu ei de mai multi ani. Eram interesata daca ea inca mai afirma ca sunt insectoizi. "Da, asa cred". "Dar ii vad numai cu ochiul mintii".Iata ipotezele mele bazate pe ani de zile in care am discutat cu altii si pe experienta mea legata de arcturieni. Arcturienii au un trup foarte subtire asemenea zetanilor, deoarece ei nu asimileaza mancare densa ca noi. Sunt bipezi. Capetele lor sunt de marime medie (nu foarte mari). Gatul si membrele lor sunt foarte subtiri, iar ochiilor sunt mici (nu mari dar pot fi putin iesiti in afara ca la furnici) si intunecati. Au aproximativ 1,4 m inaltime si poarta costume albastru metalizat stranse pe piele si au urechi mici saunu au deloc. Au gura mica, nasul mic, iesiri mici sau deloc pentru ureche. Comunica prin telepatie cu cuvinte pe care le putem intelege, desi ei nu se exprima miscandu-si gura si scotand sunete. Spre deosebire de zetani ei au o gama larga de sentimente si si le exprima liber. Iubirea, compasiunea, intelegerea, senzitivitatea, fericirea si inainte de toate, umorul.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...