vineri, aprilie 01, 2011

Energia fotonica Aprilie 2011-Daca pot schimba lumea prin schimbarea vorbelor mele , a cuvantului si a gandului meu , atunci UITA-TE LUME , EU VIN SI FAC ASTA.

Cati dintre noi cred ca nu vom putea rupe un obicei prost sau nu avem destui bani pentru a trai viata din visele noastre?
De multe ori credem si spunem lucruri negative pana cand vom ajunge in cele din urma sa le cream , desi nu le dorim .
Ce se intampla daca ti-as spune ca Divinitatea noastra vede lucrurile foarte diferit?
Creatorul vede ca traim intr-o lume de posibilitati ,putem fi , putem avea ,si a crea ce dorim. Cu toate astea de ce ne concetram asupra a ceea ce noi nu putem fi , nu avem si nu putem crea. Chiar vrem sa continuam sa rostim cuvinte de creatie negative?
Cred ca este timpul sa curatam cuvintele noastre si sa manifestam lucrurile pe care le vrem in viata noastra.
Daca spunem adevarul nostru in fiecare moment , Universul va juca un rol in viata noastra intr-o maniera care completeaza sinele nostru adevarat .Vom vedea inflori viata noastra in fata ochilor , luand o forma noua si un nou parfum de iubire.
Cand vorbim afirmativ , cu optimism viata izvoraste cu energie atat de mare , incat am vedea si asculta adevarul in tot ceea ce ne inconjoara si sa dam drumul la pesimism.
Vedem relatiile noastre asa cum le definim -mai dinamice in fiecare zi si vom vedea oportunitati in cazul in care nu am vazut inainte . Dintr-o data vedem ca traim intr-o lume complet diferita si abundenta.
Poate fi asa de simplu?
Ma bazez pe asta , pentru ca orice am facut pana acum nu a functionat.
Daca pot schimba lumea mea prin schimbarea vorbelor mele , a cuvantului si a gandului meu , atunci UITA-TE LUME , EU VIN SI FAC ASTA.
Aloha.
Energie fotonica Aprilie 2011
Aceste tipuri de numere in prognoza energiei fotonice se pare ca sunt pentru totdeauna.
Daca te uiti atent , vei vedea ca in timp ce creste energia fotonuluipentru cea mai mare parte a oamenilor intr-un mod treptat , dar constant , inca se mentine aproape de centrul de gama optima.Acest lucru ar trebui sa-l doresti sa-l iei prin cultivarea respiratiei de prana.Apoi cu rugaciune si meditatie vom ajunge aproape de nivelul 7 .
Ca intotdeauna imi place sa aud experienta ta prin mail.
Nivel energie fotonica Aprilie 2011
  1-4.84
  3-4.96
  6-5.09
  8-5.27
11-5.55
13-5.62
15-5.79
18-5.92
21-6.03
24-5.97
27-6.01
30-6.08
photonforecast@kirael.com] Kahu Fred Sterling
Traducere Maria

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...