luni, aprilie 11, 2011

A devenit firesc orice gest si uitam sa simtim

Ma aflu intr-o incapere care are doua usi, una pe care tocmai am intrat si in spatele careia sunt certitudinile , incertitudinile, temerile, nelinistile , siguranta , nesiguranta vietii mele. In incapere nu sunt decat eu, dar aud in fundal sunetul unui pas pe drum, murmurul lumii , acel suspin permanent al fiecaruia si al tuturor in acelasi timp.
In jurul nostru sunt numai raspunsuri :
Este greu sa traiesti.
Cel mai mare pacat este sa faci sa sufere pe cei din jurul tau.
Singurul adevar este ca ne nastem , traim si murim singuri.
Moartea este singura certitudine a vietii , restul hazard.
A devenit firesc orice gest si uitam sa simtim , ne conformam celorlalti , inabusim orice emotie . Trebuie sa fim tot mai buni , miliarde de oameni stau intre bine si rau , intre alb si negru, tot timpul indoiti de ei insisi , buimaci, ametiti , parasiti , intr-o neliniste si bezna adanca.
Acum aparati-va oameni buni, loviti in mine daca asa puteti demonstra ca nu am dreptate . Sau spune  m-am inselat, si ajuta-ma , intinde mana .
Oare unde duce cealalta usa daca as deschide-o ?
Voi avea curajul s-o deschid?
Maria

2 comentarii:

Anonim spunea...

ori unde ar duce aceea usa,cred ca drumul pana la ea e important.......
Iti intind mana........te ajut... ma ajuti... vom strabate drumul........si poate impreuna vom prinde curaj...
Nu stiu.... poate.........
http://www.youtube.com/watch?v=m54SmVsQqgc&feature=related

MARIA spunea...

Melodia este minunata .Multumesc!
Face parte din drum .

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...