joi, martie 10, 2011

Avem capacitatea de a crea lumea dupa cum vrem sa ne fie viata

Mesajul lui Uriel - Aveti incredere oriunde v-ati afla

Viata si lectiile ei apar sub forma incercarilor pe care trebuie sa le depasiti cu ajutorul intelepciunii si al indrumarii voastre divine. Dar, cu toate ca le vedeti ca pe niste incercari ale intelepciunii voastre, ele sunt de fapt ocaziile voastre de a va reconecta la lumina atotstiutoare din interior. Binecuvantarea fiecarei incercari sta in aflarea faptului ca sunteti divini, ca frica este o energie a carei forta este limitata de vointa voastra de a avea incredere in voi insiva. Aveti incredere in locul in care va aflati in fiecare clipa, astfel incat sa ii puteti vedea perfectiunea si, odata cu aceasta, sa va amintiti cine sunteti.
 Perfectiunea exista totdeauna in viata voastra, chiar si atunci cand, fiind in fata unor incercari, atentia pe care i-o acordati fricii, care reprezinta energia trecutului, va face sa nu vedeti lumina iubirii si forta, care sunt si ele prezente. In vremurile voastre cele mai grele va simtiti singuri si speriati, lipsiti de sprijin si de indrumare, pentru ca priviti numai in afara voastra, chiar si la Sursa, pentru a primi ceea ce credeti ca va lipseste. Nu aveti deloc incredere in voi insiva, pentru ca simtiti ca v-ati tradat telul si misiunea si chiar Sursa. Cu toate acestea, prin intermediul acestor trairi, capatati intelepciunea si intelegerea prin care va puteti reaminti conexiunea la Sursa. Intelepciunea Universului este totdeauna cu voi, atunci cand va amintiti sa aveti incredere in perfectiunea locului in care va aflati.
 Atunci cand va simtiti depasiti si coplesiti de viata, va cufundati in frica si indoiala. Viata nu este maestrul vostru, voi sunteti maestri vietii si ai trairii. A treia dimensiune este numai un spatiu energetic, al carui scop este sa va readuca la intregire. Ea va reflecta separarea, doar pana cand va aduceti toate partile inapoi, in aliniere cu divinitatea voastra. Pana si ego-ul tanjeste dupa intregire, chiar daca pentru a o atinge are nevoie de elementul de incredere, ce vine de la spirit. Ego-ul nu are incredere, deoarece cunoaste frica. Echilibrul dintre ego si spirit ii permite increderii sa apara si atunci aveti acces la intelepciunea care va va permite sa schimbati energia propriei realitati si sa creati transformarea. 
 Aveti incredere ca fiecare aspect al realitatii voastre exista in intreaga lui perfectiune, in fiecare moment. Atunci veti trece de la un moment pozitiv, la altul. Prin intermediul increderii va ridicati vibratiile si va reconectati cu intelepciunea necesara pentru a trece la bucurie, pace, iubire si abundenta. In fiecare moment va aflati in realitatea energetica pe care ati creat-o si, avand incredere in voi insiva si fiind deschisi pentru a primi indrumare din interior, va veti conecta la aspectele fiintei voastre care va conduc inapoi la intregire, la centrul vostru ancorat, la lumina voastra interioara si atunci sunteti Acasa, in raiul vostru de pe Pamant.
 Ma asculti?
 Trebuie sa admit ca am un obicei pe care copiii mei Indigo il gasesc cel putin enervant si asupra caruia imi atrag de fiecare data, atentia. Ca maestra a activitatilor simultane multiple, eu nu ii ascult intotdeauna, atunci cand imi vorbesc. Fie ca se afla in fata mea, fie ca vorbim la telefon, eu sunt deseori neatenta, ocupata si incerc sa ma ocup de zece lucruri deodata. Cand fac asta, nu particip de fapt la conversatie, nu ii ascult cu adevarat si ei simt ca nu le acord atentia pe care o merita. Asa ca imi spun „ma asculti?”si se opresc din vorba, pana cand le acord atentie.
  Copiii Indigo pot avea pretentii in legatura cu timpul si atentia pe care le-o acordam si se pare ca intotdeauna au nevoie de ceva. Desi copiii mei Indigo sunt mari si nu mai locuiesc cu mine, sunt inca implicata in vietile lor si sunt momente in care au nevoie de intreaga mea atentie. Daca simt ca nu o primesc si, ca sa fiu sincera, cateodata chiar sunt ocupata sau nu am chef, atunci tac, pentru ca au nevoie de mine chiar in clipa aceea. Cu trei copii era cateodata destul de greu sa jonglez cu programul meu si cu nevoile lor, mai ales atunci cand aveau toti trei probleme.
 Ei nu intelegeau ca nu pot fi intotdeauna deplin prezenta pentru ei, ca aveam propriile probleme de rezolvat si ca nu puteam sa las totul balta, pentru a le sta la dispozitie. Problemele lor erau chiar acolo, in miezul atentiei lor, aveau nevoie de ajutor imediat si nu cand credeam eu de cuviinta sa il acord. Da, este imatur dar Indigo pot fi destul de imaturi cateodata. Asadar mi-am facut timp in fiecare saptamana sa stam de vorba si atunci aveau toata atentia mea. Acesta era timpul nostru impreuna, pe parcursul caruia puteau vorbi despre orice doreau ei. Sigur ca mai existau si urgente neprevazute dar, cu timpul, acestea au devenit din ce in ce mai rare, pentru ca timpul pe care il aveam programat impreuna le permitea sa rezolve problemele in ordine si astfel au invatat sa gandeasca singuri.  
 Pe parcursul timpului petrecut impreuna, ei stiau ca aveau intreaga mea atentie si ca ascultam mai mult decat vorbeam. Mi-am oferit parerea daca mi-au cerut-o si nu i-am judecat, nici nu i-am criticat, lasandu-i sa vorbeasca despre orice doreau, fara sa ii intrerup si, pentru ca eram complet disponibila, discutiile s-au dovedit foarte productive. Nu mai erau nervosi ca nu ii ascult iar eu nu incercam sa amestec conversatia, cu alte activitati ale mele. Incercati modul asta de lucru cu copiii vostri Indigo, pentru ca este ceva ce chiar functioneaza: ii ajuta sa se deschida, sa-si rezolve probleme si sa creeze un proces care ii ajuta sa isi gestioneze vietile pe baza unui ajutor constant, fara sa sa fie nevoie de aparitia unei crize, pentru a deschide caile de comunicatie.
  
www.urielheals.com  
SURSA Multumim pentru traducere Alexandrei Grigorescu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...