luni, octombrie 30, 2017

Rugaciunea broastei

Postat Maria
 Într-o noapte, pe când se ruga, fratele Bruno a fost tulburat de orăcăitul unui broscoi. Încercările lui de a ignora sunetele dizgraţioase s-au dovedit inutile, aşa că, exasperat, a sfârşit prin a striga pe fereastră:
– Tăcere! Îmi fac rugăciunile!
Fratele Bruno era un sfânt, aşa că porunca lui a fost imediat ascultată. Toate creaturile vii din preajmă au tăcut, pentru ca sfântul să se poată ruga în pace.
În mintea lui Bruno a apărut însă o îndoială, care i s-a părut chiar mai tulburătoare:
– Dacă Dumnezeu ascultă cu aceeaşi plăcere orăcăitul broaştei ca şi psalmii tăi?
– Ce plăcere i-ar putea face lui Dumnezeu orăcăitul unei broaşte? nu s-a lăsat mai prejos Bruno.
Dar vocea interioară a insistat:
– De ce crezi că a inventat Dumnezeu sunetul?
Bruno nu ştia, aşa că s-a decis să afle de ce. El a ieşit la fereastră şi a strigat:
– Cântă!
Orăcăitul broscoiului s-a auzit imediat, însoţit cu veselie de toate broaştele din vecinătate. Bruno a ascultat cu atenţie zgomotele şi şi-a dat seama că dacă nu le mai opune rezistenţă, ele nu mai sunt supărătoare, ci dimpotrivă, îmbogăţesc tăcerea nopţii.
Odată cu această descoperire, inima lui Bruno a intrat în armonie cu universul şi pentru prima oară în viaţă, el a înţeles ce înseamnă să te rogi cu adevărat.

7 comentarii:

Anonim spunea...

//////////VA ROG FRUMOS\\\\\\\\\\


sa ascultati de la minutul 2:32 !!!!! zice asa : " DE-O BUNA BUCATA DE VREME...IN DOSUL USILOR INCHISE...CEI CE PRETIND CA TIN IN MAINILE LOR SOARTA OMENIRII...AU PREGATIT UN COD DE LEGI...LEGI OMENESTI intelegeti-Ma...PUSE LA CALE DE MINTI DIABOLICE..." https://www.youtube.com/watch?v=QbPQCcekLJs

Allison Howarts spunea...

Bună ziua, eu sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson ani de zile, s-a despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am făcut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu și ea mi-a sugerat că ar trebui să contactez mai degrabă o casetă de vrajă care m-ar putea ajuta să arunc o vrajă pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodată în vraja, nu am avut de ales decât să-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja și mi-a spus că nu este nicio problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja și surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut să mă întorc la el, încât mă iubește atât de mult. Eram atât de fericit și m-am dus la el încât așa am început să trăim din nou fericiți împreună. De atunci, mi-am făcut promisiune că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casă de vrăji reală și puternică care m-a ajutat cu propria mea problemă. e-mail: ogagakunta@gmail.com puteți să-i trimiteți un e-mail dacă aveți nevoie de asistența sa în relația dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
1) Vrăji de dragoste
2) Vrăji de dragoste pierdute
3) Vrăji de divorț
4) Vrăji de căsătorie
5) Vraja de legare.
6) Vrăji de rupere
7) Alungă un iubit trecut
8.) Doriți să vă promovați în vraja dvs. de birou / Loterie
9) doriți să vă satisfaceți iubitul
Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
ogagakunta@gmail.com

Juan Alberto Navaz spunea...

Soția mea m-a părăsit și a plecat în vacanță cu fostul ei iubit și în ultimele 4 luni nu am mai auzit-o și nu am văzut-o. Nu am știut niciodată că voi experimenta o astfel de ruptură de inimă de la soția mea după 12 ani de căsătorie cu 3 copii. Șeful meu de la serviciu a observat că nu mă mai puteam concentra la stația de lucru așa cum obișnuisem înainte. Mi-a oferit o discuție pentru a discuta cu el și i-am spus prin ce trec. După ce i-am explicat șefului meu, el i-a replicat lui Lord Zakuza care este o casă de vrăji. M-am conectat la Lordul Zakuza pe linia sa de WhatsApp la +1 740-573-9483, după ce am vorbit cu șeful meu și mi-a spus că situația mea se va rezolva în 24 de ore cu vraja sa puternică. I-am urmat toate instrucțiunile și am crezut și am avut credință în el. El mi-a pregătit o vraja de dragoste care s-a retras pe soția mea în decurs de 24 de ore și acum, amândoi am trăit bine mai mult decât ne obișnuiam. Nu știu dacă cineva de aici are nevoie de ajutor, dar aici este linia WhatsApp Lord Zakuza +1 740-573-9483 și adresa de e-mail: doctorzakuzaspelltemple@hotmail.com dacă ai nevoie de ajutor în viața ta amoroasă.

Anonymous spunea...

Buna ziua, colegii mei prieteni online sunt Monica Gilbert din Franța, vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi dr. Ajayi marele vrăjitor pentru că mi-a readus soțul. soțul meu m-a lăsat pentru fosta lui iubită pe care a avut-o înainte să se căsătorească cu mine, este o situație dificilă pentru mine L-am sunat și l-am rugat să se întoarcă, a refuzat că a spus că nu mă mai iubește. degeaba se comporta ca o persoană sub un control manipulator, i-am spus prietenului meu prin ce trece și ea mi-a dat numărul de WhatsApp al doctorului Ajayi: +2347084887094 și mi-a explicat cum dr. Ajayi a pregătit o plantă pentru ca ea să rămână însărcinată după 15 ani de căsătorie fără rodul pântecelui. Aveam nevoie de ajutor, așa că l-am contactat pe dr. Ajayi prin numărul whatsApp pe care mi l-a dat prietenul meu și i-am spus problema mea, mi-a spus ce să fac, pe care l-am făcut așa cum mi-a dat instrucțiune și a aruncat o vraja de dragoste care mi-a adus înapoi soț în termen de 72 de ore. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a-ți readuce iubitul sau pentru orice altă problemă de viață, contactați Dr. Ajayi prin e-mail: drajayi1990@gmail.com WhatsApp: +2347084887094

maammunilah spunea...

JOIN ILLUMINATI HOME OF RICHES, FAME AND POWER FROM ANY COUNTRY + 27785167256… Are you a bubrotherhood that is going to be a bless with money. Once you are a member, you are going to receive such as: Cash Reward of USD $ 9,000,000 USD, New Sleek Dream CAR valued at USD $ 800,000 USD. A Dream House bought in the country of your own choice One Month holiday (fully paid) to your dream tourist destination. One year Golf Membership package A VIP treatment in all Airports in the World, A total Lifestyle change Access to Bohemian Grove Monthly payment of $ 5,000,000 USD to your bank account every month as a member. illuminati home of riches, fame and power help you get your dream, where you can rule the world, contact Us to proceed with your initiation ,,, WHATSAPP US +27785167256 The Illuminati is the World wind organization. Bringing The Needy And The Talented To Lamplight Of Fame And Riches. Get money, fame, powers, security, get recognized in your business, political race, rise to the top in whatever you do, be protected spiritually and physically! WELCOME TO ILLUMINATI How to join Illuminati In Switzerland - How to join Illuminati In Sweden -How to join Illuminati In Norway - How to join Illuminati In Dubai - How to join Illuminati In Saudi Arabia -How to join Illuminati In Oman â € ¢ How to join Illuminati In Austria â € ¢ How to join Illuminati In belgium â € ¢ How to join Illuminati In Netherlands â € ¢ How to join Illuminati In Australia ¢ ¢ How to join Illuminati In China Other How to join Illuminati In Australia. How to join Illuminati In spain and angentina and molaysia and mexico and ghana nigeria and all the countries….

Lucia spunea...

Am dscoperit de curand site-ul si il urmaresc cu drag anunturi matrimoniale.ro

Allison Howarts spunea...

Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
1) Vrăji de dragoste
2) Vrăji de dragoste pierdută
3) Vrăji de divorț
4) Vrăji de căsătorie
5) Vraja de legare.
6) Vrăji de despărțire
7) Alungați un Iubit trecut
8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
9) vrei să-ți mulțumești iubitul
Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
ogagakunta@gmail.com

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...