marți, octombrie 24, 2017

In dualitate

Postat Maria
 Suntem in dualitate. Adica in acest vis in care totul are opus. Bun-rau,frumos-urat,lumina-intuneric,credincios-necredincios,imi place-nu imi place. Sunt furioasa.Asta are opus;nu sunt furioasa. Sunt nedreptatita.E si capatul celalalt; cineva nu e nedreptatit. Imi este frica-cuiva nu ii este frica. Este un vis,o perceptie care are mereu doi poli. Asa e perceptia. Ce percep(vad,aud,miros,gust,pipai,gandesc) poate sa fie, sau nu ,asa cum cred eu. Atunci ce face diferenta? Poti sa zici ca ceilalti,situatia,Dumnezeu sau orice altceva. Nu este asa. Alegerea imi apartine intotdeauna. Eu aleg sa ma simt o victima neinteleasa a celorlalti,cand as putea sa vad ca e doar un vis,un joc. Tot ce fac este un vis. Ne place drama.Si am ajuns dependenti de joc.(Vedem copii sau adulti dependenti de jocurile pe calculator si nu vedem ca toti suntem dependenti de jocul pe care il numim realitate) Iubim jocul,iubim puterea(asa pare) de a visa. Si credem ca nu traim daca nu visam. Si cata vreme credem asta nici nu vom trece de el cu toate cursurile din lume. Totul este un vis,un joc. Suntem aici si ne jucam, pentru ca iubim jocul. Eu am facut jocul.Noi am facut tesatura visului cu gandurile si sentimentele pe care le-am crezut ale noastre. Suntem atat de captivati de vis incat nu observam ca suntem captivi. In propria minte. De aceea o sa-l tot visam si o sa ne tot jucam in toate rolurile pe care ni le putem imagina. Si totusi dincolo de imagini,emotii,ganduri ,dincolo de joc,in tacere,esti tu. Si poti sa te eliberezi de toate iluziile cu care ai tesut aceasta realitate( si alte realitati), doar daca vrei tu. Ai toata puterea sa faci asta. Intrebarea este: -Chiar vrei? 

3 comentarii:

Allison Howarts spunea...

Bună ziua, eu sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson ani de zile, s-a despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am făcut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu și ea mi-a sugerat că ar trebui să contactez mai degrabă o casetă de vrajă care m-ar putea ajuta să arunc o vrajă pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodată în vraja, nu am avut de ales decât să-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja și mi-a spus că nu este nicio problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja și surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut să mă întorc la el, încât mă iubește atât de mult. Eram atât de fericit și m-am dus la el încât așa am început să trăim din nou fericiți împreună. De atunci, mi-am făcut promisiune că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casă de vrăji reală și puternică care m-a ajutat cu propria mea problemă. e-mail: ogagakunta@gmail.com puteți să-i trimiteți un e-mail dacă aveți nevoie de asistența sa în relația dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
1) Vrăji de dragoste
2) Vrăji de dragoste pierdute
3) Vrăji de divorț
4) Vrăji de căsătorie
5) Vraja de legare.
6) Vrăji de rupere
7) Alungă un iubit trecut
8.) Doriți să vă promovați în vraja dvs. de birou / Loterie
9) doriți să vă satisfaceți iubitul
Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
ogagakunta@gmail.com

Anonymous spunea...

Buna ziua, colegii mei prieteni online sunt Monica Gilbert din Franța, vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi dr. Ajayi marele vrăjitor pentru că mi-a readus soțul. soțul meu m-a lăsat pentru fosta lui iubită pe care a avut-o înainte să se căsătorească cu mine, este o situație dificilă pentru mine L-am sunat și l-am rugat să se întoarcă, a refuzat că a spus că nu mă mai iubește. degeaba se comporta ca o persoană sub un control manipulator, i-am spus prietenului meu prin ce trece și ea mi-a dat numărul de WhatsApp al doctorului Ajayi: +2347084887094 și mi-a explicat cum dr. Ajayi a pregătit o plantă pentru ca ea să rămână însărcinată după 15 ani de căsătorie fără rodul pântecelui. Aveam nevoie de ajutor, așa că l-am contactat pe dr. Ajayi prin numărul whatsApp pe care mi l-a dat prietenul meu și i-am spus problema mea, mi-a spus ce să fac, pe care l-am făcut așa cum mi-a dat instrucțiune și a aruncat o vraja de dragoste care mi-a adus înapoi soț în termen de 72 de ore. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a-ți readuce iubitul sau pentru orice altă problemă de viață, contactați Dr. Ajayi prin e-mail: drajayi1990@gmail.com WhatsApp: +2347084887094

Unknown spunea...

Sunt copleșit de bucurie, mulțumită dr. Ilekhojie. Soțul meu m-a lăsat pentru o altă femeie câțiva ani în urmă și am fost foarte devastat pentru că nu i-am făcut niciodată nimic rău, am rămas cu cei doi copii ai mei și un job care plătește puțin. Aproape că am renunțat până când am văzut o mărturie online despre dr. Ilekhojie și am decis să-l contactez. I-am explicat problema mea și el m-a asigurat că voi vedea un rezultat pozitiv după 24 de ore, în mod surprinzător soțul meu s-a întors a doua zi după vraja implorându-mă să-l iert și mi-a promis că nu va pleca niciodată. Sotul meu s-a intors de 6 luni acum si nu am avut niciodata probleme, ma bucur ca nu m-am indoit de Dr. Ilekhojie pentru ca sigur poate rezolva orice probleme. De asemenea, îl puteți contacta acum pentru ajutor. E-mail: (gethelp05@gmail.com) Viber / WhatsApp: +2348147400259

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...