duminică, iulie 02, 2017

Tot mai multă conștiință înseamnă să vedem tot ceea ce noi am făcut greșit

Postat Maria
Pe măsură ce ne vindecăm, tot mai multe adevăruri sunt revelate. Da, despre sufletele noastre gemene, dar mai ales despre Noi Înșine.

Tot mai multă conștiință înseamnă să vedem tot ceea ce noi am făcut greșit.

Cu cât intrăm mai mult în Martie și eliberăm tot mai mult sau poate Toată durerea pe care ele ne-au “cauzat-o”, vom ajunge să vedem lucrurile într-o altă lumină. Vom ajunge să ne amintim toate acele lucruri pe care ele le-au făcut “corect”.

Flacari gemene. Vom ajunge să ne amintim frumusețea a ceea ce am simțit, înainte ca noi să fi alunecat în frică, să lăsăm mintea să conducă și să fugim de ele.

Ne amintim că, uneori, și noi am fugit și vom ajunge să vedem că nu a existat niciodată un “laș”, ci DOI.

Vom ajunge să vedem că în unele zile, au dat dovadă de iubire, atenție și grijă la un nivel de care noi am fost absolut incapabili – cel puțin în acel moment.
Flacari gemene. Pe măsură ce se vindecă Durerea, crește Claritatea.

Vom ajunge să vedem că, probabil, iubirea pe care Flăcările noastre Gemene au avut-o sau o au pentru noi este mult mai profundă decât ne-am gândit vreodată.

Ne amintim de momentul când ele au reușit să fie conduse de inimă când noi am eșuat.

Noi nu putem evita intensitatea adevărului ce iese la suprafață acum – da, am fost ființe umane și de multe ori nu am reușit, să urmăm inima, de a trăi, “în 5D”, de a iubi fără nici o dovadă a ei , să urmăm chemarea sufletului nostru, pentru a alege iubirea în loc de frică.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...