luni, mai 22, 2017

Tu nu îți spui tot timpul Adevăru

Postat Maria
Tu nu spui tot timpul Adevărul. Tu nu îți spui tot timpul Adevărul. Jumătate din timp nici măcar nu acorzi atenție la ceea ce spui. Ceea ce spui pare să fie aruncat din gura ta de la sine ca și când tu ești un înregistrator care înregistrează indiferent ce se întâmplă. Înregistrarea poate fi numită palavre.

Vorbești pentru că vorbești. Uneori se pare că ai o alocație de vorbire zilnică sau săptămânală sau lunară. Ești în alocație și umpli vapori cu orice apare de undeva. Nu știi de unde vine. Ești un automat? Poți afla ce spui după ce ai spus. Nu există înainte sau după sau un gând oferit. Tu ai vorbit. Astfel gura a vorbit.

Este bine a fi spontan. Fii spontan în Adevărul tău. În același timp nu există nevoia de a vorbi de dragul de a vorbi. Vorba ta nu trebuie să fie o simplă umplutură spusă pentru a ocupa spațiu.

Acolo se duce paralela dintre timp și spațiu, din nou, ambele par a fi adevărate deși sunt ficțiune, ficțiune reciproc observată ca toată lumea să poate spune: „Da, da, timp și spațiu“.

Timpul și spațiul nu există. Ele sunt perpetuate peste toți și se aderă la ele și sunt acceptate de toată lumea, la care au fost de comun accord.

Cu toate acestea, Timpul pe Pământ nu este nimic mai mult decât o simplă atingere a unui creion pe birou, iar spațiul nu nimic mai mult decât un semn pe care îl face un creion pe birou sau orice altceva. Ceea ce este de durată este conștiința, indiferent de numele dat.

Ce durează preaiubiților? Ceea ce durează, de fapt, este suspendat, dar nu și în timp sau spațiu. Ceea ce nu durează, de fapt, atârnă pe o sârmă de rufe pentru ca soarele să usuce. Și, totuși, eu sunt Soarele, și eu durez în același timp ce nimic nu este demarcat în Infinit și Eternitate. Sunt eu demarcat? EU SUNT înainte ca existența să fie lungită pe sărma de rufe a lumii. Cu toate acestea, se poate spune că hoinăresc prin două sau mai multe lumi. Sunt peste tot în timpul și spațiul care nu există, și totuși EU SUNT.

Cum am ajuns la acest subiect, oricum? Și la ce subiect suntem Noi? Oh, da, Adevărul în toate straturile sale. Adevărul nu este altceva decât Adevărul. De aceea, eu sunt Adevărul. Eu sunt Un Adevăr fără egal. Nu există nici un egal cu Adevărul. Există vin și frunze și flori variate care alcătuiesc adevărul în lume. Chiar și așa, faptul și Adevărul se amestecă. Există Un Adevăr și multe subpoziții și distragere de la Adevărul deținut totuși ca adevăr.

Ce ai spune la ce spun eu? Poate că vorbești fără sens. Poate că vorbesc de umplutură, cum ar fi bumbacul sau acele arahide Styrofoam. Uite cum Styrofoam în lume devine capitalizat, și Adevărul trebuie să fie capitalizat manual și să stea în picioare pentru sine. O marfă are prioritate. Cer Adevărul să aibă prioritate față de disensiunile adevărului.

Există doar Un Adevăr și acesta sunt Eu. Și eu sunt Adevărul tău, Adevărul real, unul și singurul Adevăr, Adevărul despre ceea ce este de spus. Adevărul pe care îl spun nu are egal. Este indefinit. Vorbește pentru sine. Nu este o prescripție pentru a fi completată. Este Adevărul lui Dumnezeu. Este Adevărul ce îți stă în față. Este Adevărul ce stă inerent în propria sa Ființă. Adevărul stă singur și nimic altceva nu stă. Este Adevărul pur nealterat. El bate în fiecare inimă. Bate și în a ta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...