joi, ianuarie 26, 2017

Îl aveți pe Eu Sunt, dar sunt și o grămadă de Eu nu Sunt

Postat Maria
Îl aveți pe Eu Sunt, dar sunt și o grămadă de Eu nu Sunt, e mult mai des Eu nu Sunt decât Eu Sunt. Și cuvântul acesta ”nu”, imaginați-vă o frînghie care are un nod și mai are unul și încă unul și o grămadă de noduri și încă unul în vârf. Într-un fel cuvântul devine o aglomerare de energie a lui „nu”, energie blocată, o energie foarte blocată.
Energia nu poate rămâne blocată pentru mult timp, când o face explodează, energia nu este destinată să rămână blocată și totuși o mulțime de lucruri o face să fie blocată și există un fenomen interesant pe care l-am observat pe planetă. Când energiile se blochează ele tind să devină din ce în ce mai blocate și merg în interiorul lor și încearcă să se deblocheze, nu reușesc și solicită anumite forțe și dinamici externe să intervină, să le deblocheze.
ADAMUS SAINT-GERMAIN

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...