joi, octombrie 13, 2016

Zidul de Foc

Postat Maria

:) ADAMUS: S-a intamplat un lucru interesant. Cand am iesit, cand am lasat in urma multe multe multe vieti de pe Pamant, a fost ca si cum m-as fi reintors in Zidul de Foc. A fost ca si cum nu as fi parasit niciodata Zidul de Foc. Zidul de Foc, asa cum si voi va veti aminti intr-o zi, este locul in care va imaginati toate experientele pe care le veti avea vreodata. Va imaginati toate potentialurile... fiecarei experiente pe care le veti avea. Unii dintre voi aleg sa le experimenteze direct, altii doar si le imagineaza. Acum ma gasisem inapoi in Zidul de Foc. Bineinteles, nu era nimeni in jurul meu dar simteam fiecare potential al fiecarei experiente pentru eoni de timp. Mi-am amintit fiecare conversatie pe care am avut-o in fiecare viata. Mi-am amintit fiecare persoana pe care am cunoscut-o vreodata sau pe care am iubit-o. Mi-am amintit fiecare gand pe care l-am avut in oricare dintre vieti. Am stiut potentialele pe care le alesesem si cele pe care nu le alesesem. Era ca si cum ma intorceam in mine. Totusi, de data aceasta, era intr-un mod pasnic, fiindca prima experienta in Zidul de Foc fusese foarte traumatizanta.
Voi si cu mine plecam de Acasa, casa Unicitatii, casa Sursei in acele timpuri. Acum, revizitandu-mi propriul Zid de Foc, mă intorceam Acasa, dar acasa la mine, inapoi la propria mea Unicitate, reintegrand totul legat de mine si, asadar, avand posibilitatea de a vedea ca si cum as fi privit un film.
Odata ce acest proces a ajuns la o concluzie, deodata m-am simtit cum Ascensionez – si de aici inainte este unde cuvintele devin dificile. De aceea v-am rugat sa ne adunam seara trecuta pentru a simti energia celul de-al treilea cerc, deoarece cuvintele aici nu sunt complete. Ele sunt prea legate de conditia umana – si Al Treilea Cerc nu este deloc. Suficient de spus ca in acest moment al Ascensiunii prin Zidul de Foc, catre Al Treilea Cerc, nu exista nimic legat de minte. Acum totul era al inimii, al simtirilor. Intrand in Al Treilea Cerc, am stiut ca sunt suveran. Primul semn era ca nu aveam nevoie de energie. Nu exista nevoia energiei. Energia a fost in jur inca de cand am plecat de Acasa si am mers prin Zidul de Foc. Energia este folosita in taramurile angelice. Energia este cu siguranta folosita aici pe Pamant.
Prima adevarata constientizare ca am Ascensionat in propriul meu cerc al treilea, a fost ca nu mai era nevoie de energie.

In Al Treilea Cerc, voi sunteti suverani. Nu este nevoie de scopuri. Nu exista timp. Nu exista spatiu. Nu trebuie sa realizezi nimic. Nu trebuie sa satisfaci pe nimeni. Nu exista presiuni interioare sau exterioare. A spune ca este total pasnic nu ar fi o afirmatie adevarata pentru este in acelasi timp satisfacator. Exista un sens al ceea ce numiti pace, dar este in acelasi timp un sentiment de implinire. Nu exista nicio activitate, dar cu toate acestea, totul este activitate. Esti tu fata de tine. In acest prim moment in care am realizat ca am Ascensionat cu adevarat, ca am incheiat toate ciclurile, am recunoscut ca sunt propria mea Unicitate.
Realizand ca sunt propria mea unicitate, am inteles in sfarsit acest concept despre care s-a vorbit atat de mult – conceptul de Dumnezeu. Am inteles atunci ca Dumnezeu nu era vreo energie din afara. Nu era singura influenta calauzitoare a universului. Dumnezeu nu era o casa in care m-as fi intors intr-o zi. Am realizat in cel de-al treilea cerc faptul ca eu sunt Dumnezeu. Poate suna coplesitor sau poate egoist dar, dragi prieteni, cand ajungeti in cercul al treilea al vostru si va intelegeti pe voi ca fiind Dumnezeu, acest lucru este incontestabil. Este mai presus de orice indoiala. Pur si simplu este. Intelegandu-ma pe mine ca Dumnezeu, l-am inteles totodata pe Dumnezeu sau Spiritul tuturor lucrurilor, nu vreun atotstiutor, atotvazator care avea o lista lunga cu legi si reguli. L-am inteles pe Dumnezeu ca perfectiunea a tot ce exista, atotcunoasterea, insa nu ceea ce ati numi o forta sau o autoritate superioara. Am inteles ca forta superioara a existat tot timpul in mine, a fost mereu acolo pentru mine. Eram eu. Era in toate lucrurile.
Inca o data, va rog sa treceti dincolo de cuvinte aici pentru a simti aceasta libertate totala, si suveranitate, si intelegere.
Mintea umana e programata sa incerce sa faca un sens din toate lucrurile, sa fie rationala, dar aici in al treilea cerc, totul avea sens. Nu exista niciun singur defect. Nu exista greseala in nimic. Nu aveam nimic pentru care sa ma judec pe mine, pentru ca era irelevant. In al treilea cerc, eu sunt ceea ce sunt, implinit total si fara vreo alta nevoie.
Acum voi spuneti, «Dar ce faci toata ziua?». Acesta este felul in care ati fost invatati si asa ati fost programati – sa credeti ca trebuie sa se intample ceva. Va pot auzi spunand, «Dar nu te plictisesti acolo?». Nu. Nu exista nevoia unei alte persoane. Vedeti voi, oamenii au nevoie de ceilalti. Se hranesc din ei, dar totodata lucreaza cu altii pentru a se intelege pe ei insisi.
In al treilea cerc, toata intelegerea este acolo. Este completa. Stiu ca ganditi, «Dar nu vrei sa faci ceva? Ce faci cand te trezesti dimineata?» Nu exista o asemenea nevoie. Este eu sunt ceea ce sunt. Acum simt ca deveniti putin taiosi, gandind, «Dar ce faci?» Acesta este punctul in care va rugam sa treceti dincolo de cuvinte – nimic, nimic. Intelegand perfectiunea mea si a tuturor lucrurilor, nu exista nicio nevoie de a face ceva. Nu exista o nevoie de a repara ceva, sau de a suporta drama cuiva. Este ceea ce este, si sunt ceea ce sunt.
In Al Treilea Cerc, am descoperit ceva ce nu mai cunoscusem vreodata pe Pamant. Este ceea ce ati numi voi «adevarata pasiune». Pasiunea de pe Pamant acum are atasamente energetice, ca o motivatie sau un scop sau o forta puternica. Am realizat imediat ca aceasta pasiune nu era o nevoie; era – din nou, cuvintele limiteaza adevarata energie – dar era aceasta pasiune. Era iubire. Aproape ca nu vreau sa folosesc acel cuvant si m-am contrazis cu mine – lucru pe care pot sa il fac pentru ca sunt suveran – in a folosi cuvantul «iubire» pentru ca atunci cand oamenii il folosesc, inseamna lipsa, nevoie.
Pentru multi dintre voi, iubirea insemna de asemenea, abuz. Iubirea este adesea completata de conditii. Iubirea doare, adesea. Cand folosesc acest cuvant pentru a descrie pasiunea, este despre – inca o data, dincolo de cuvinte – acceptare totala. Este ceea ce este.
Imaginati-va pentru un moment capabili sa, asa cum spuneti voi, simtiti si sa va bucurati de tot fara o nevoie, fara o dorinta de a schimba sau repara sau completa. Este ceea ce este. Al Treilea Cerc, suveranitatea, voi sunteti proprii vostri judecatori. Nu aveti nevoie de nimeni altcineva. Nu trebuie sa mergeti la cursuri. Nu trebuie sa va adunati in grupuri pentru a face ceva anume, dar puteti daca doriti. Alegerea nu vine dintr-o nevoie sau din incercarea de a implini un scop; este din pura pasiune, iubire adevarata.
In al treilea cerc unde exist, eu sunt judecatorul meu, dar daca aleg, ma pot conecta cu alte energii, in special cu cele ale maestrilor Ascensionati care sunt si ei in al treilea lor cerc. Ne este mai usor sa ne conectam intre noi decat imi este mie spre exemplu sa ma conectez acum, pe masura ce facem asta. Acum, noi folosim ceva ce voi ati numi tehnologie aici unde sunt eu, dar de fapt nu sunt aici. Dar nu va vom ameti mintile cu asta acum. Eu exist in al treilea cerc al meu. Daca aleg sa merg in creatia lui Tobias sau imaginatia casei lui, sa bem un pahar de vin in timp ce ne amintim de perioada in care am fost oameni, fumand o tigara, si spunand cateva glume umane sterse, putem face asta, dar nu este nevoie. Tobias nu intreaba nimic despre mine, eu nu intreb nimic despre el. Venim impreuna alaturi de alte fiinte Ascensionate, unele ale caror nume le cunoasteti si multi ale caror nume nu le cunoasteti, care nu sunt trecuti in cartile de istorie, care nu sunt faimosi, care au ales sa Ascensioneze in felul lor, in felul lor tacut. Da, exista dinamici intre fiintele Ascensionate, dar nu din necesitate.
Al Treilea Cerc este frumusetea insasi. In mintea voastra umana, voi spuneti, «dar nu te plictisesti niciodata de infinita frumusete?» Nu. Nici voi. Inca o data, intorceti-va la faptul ca nu aveti nevoie de energie de nicaieri, si nu aveti nevoie sa daruiti energie nimanui. Aceasta, poate, va va ajuta sa intelegeti Al Treilea Cerc.
In Al Treilea Cerc, in suveranitatea mea, exista lucruri pe care am ales sa le fac – sa lucrez cu energiile pamantului, spre exemplu. Repet, eu nu sunt direct acolo; acest lucru este realizat interdimensional, indirect. Lucrez cu alte fiinte, fiinte angelice care nu au fost vreodata pe Pamant. Lucrez cu Shaumbra cand mergeti in calatoriile voastre noaptea. Unii dintre voi incep sa mearga acolo intr-o stare constienta. Lucrez cu alte fiinte Ascensionate care iubesc atat de mult Pamantul incat se impartasesc pe ei, fiintele lor suverane, acestei constructii pe care o numim Noul Pamant.
Nu pot spune ca aceasta munca este satisfacatoare, pentru ca nu exista nevoia de satisfactie, si nu este munca; este ceea ce este. Inca o data imi cer scuze pentru cuvintele umane care nu reusesc sa descrie in totalitate. De aceea va rog sa simtiti acest sens absolut al desavarsirii.
Cand Ascensionati, nu va evaporati inapoi in marea Unicitate colectiva, pentru ca nu mai exista.
Cand Ascensionati, nu stati la picioarele lui Dumnezeu sau ale lui Iisus, pentru ca realizati ca voi sunteti Dumnezeu. Ati integrat acest lucru inauntrul vostru. Voi sunteti, de asemenea, acel Dumnezeu. Nu aveti nevoie de o forta suprema sau o calauza pentru ca realizati ca lumea, universul si toata creatia, nu are nevoie de asta. Dumnezeul pe care il aveti acum in societatea contemporana, a fost creat din nevoia si dorinta de a avea o ordine. Oamenii au perceput totul ca fiind in dezordine, asa ca au creat aceasta constiinta numita Dumnezeu, si i-au acordat lui Dumnezeu sarcina de a aduce ordine si judecata in toate lucrurile. I-au dat lui Dumnezeu sarcina de a crea reguli si legi pentru ca au simtit ca lumea lor de pe Pamant era intr-un mare haos. Intr-un fel, ei au creat un Dumnezeu, dar nu este cel adevarat. Nu este iubirea adevarata. Este un Aspect al omenirii care crede ca totul este in dezordine si au nevoie de un conducator.
Cand ajungeti in Al Treilea Cerc, realizati ca totul este perfect. Totul este ceea ce este. Al Treilea Cerc – al vostru – va asteapta. Cand mergeti acolo, nu va mai fii nimeni. Va fi timpul vostru cu voi si fiecare parte si bucatica din voi pe care ati integrat-o. Va fi marea celebrare a Sinelui. Nu aveti nevoie de altii care sa va astepte sa celebreze cu voi. Unii dintre voi au intrebat, sau vor intreba, «Daca merg in Al Treilea Cerc, atunci de ce nu pot eu, ca maretul Creator al tuturor lucrurilor, sa ma reincarnez inca o data pe Pamant? De ce nu pot sa creez mai multe euri ale mele pe Pamant?» Puteti de fapt, dar probabil ca n-o sa o faceti. Nu exista aceasta dorinta. Nu este nevoie.
V-ati terminat ciclurile pe Pamant. Nu e nevoie sa veniti inapoi pentru a-i ajuta pe ceilalti. Nu aveti nevoie sa veniti inapoi aici pentru a intelege pura frumusete a realitatii fizice. Ati luat-o cu voi in Al Treilea Cerc. Nu trebuie sa va intoarceti in ciclurile vietilor pe Pamant iar si iar pentru ca sunteti completi cu voi.
Stiu ca exista o dorinta pe care multi dintre voi o aveti. Este un fel de ‘un picior inauntru si un picior afara’. Voi spuneti, «Voi Ascensiona, dar apoi voi fi o fiinta umana grandioasa. » Asta este foarte dificil. Nu este necesar sa faceti asta in acel punct. Veti fi completi. Multi dintre voi privesc Al Treilea Cerc drept o existenta plictisitoare, foarte singura, pentru ca in acest moment, voi contati pe Pamant pentru drama voastra. Voi contati pe el pentru hranirea voastra. Contati pe el pentu invatarea si experientele voastre. Il folositi pentru a va raspunde la intrebarea: Cine sunt Eu? Nu va puteti imagina sa nu aveti alti oameni in viata voastra. Nu va puteti imagina sa nu aveti un scop. Multi dintre voi folosesc aceasta drama ca un tip de energie de disperare care va tine in miscare. Va bazati pe ea, si deveniti dependenti de ea.
În al Treilea Cerc, nu exista dependente, nici nevoi si nici dorinte.
Repet, cuvintele pur si simplu nu ajuta la definirea sau intelegerea celui de-al Treilea Cerc. Inca o data va rog sa respirati adanc si sa il simtiti. Voi spuneti, «Dar cum pot sa-l simt daca nu sunt acolo?» Pentru ca acum, va ajut sa simtiti cum este al meu, sa gustati putin din el, sa il simtiti. Ascensiunea voastra va fi unica. Nu exista o carte de reguli. Nu exista o harta a Ascensiunii. Eu am impartasit cu voi povestea mea. Am impartasit cu voi cum a fost pentru mine, dar a voastra va fi unica. Fiti siguri ca va fi si frumoasa de asemenea. 
ADAMUS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...