marți, august 23, 2016

Sînt o femeie de casă şi o prostituată, ambele trăind în acelaşi corp şi luptînd una împotriva celeilalte.

Postat Maria
Toţi ştim să iubim, căci ne-am născut cu darul acesta. Unii o fac firesc şi spontan bine, dar majoritatea trebuie să o reînveţe, să-şi reamintească cum se iubeşte şi toţi - fără excepţie - au nevoie să ardă pe rugul emoţiilor lor trecute, să retrăiască unele bucurii şi dureri, prăbuşiri şi recuperări, pînă ce izbutesc să discearnă firul conducător care există pe urmele fiecărei întîlniri; da, există un fir.
Şi atunci trupurile noastre învaţă să vorbească limba sufletului, asta se numeşte sex, asta îi pot da eu bărbatului care mi-a redat sufletul, deşi el îi ignoră total însemnătatea în viaţa mea.
Asta mi-a cerut, şi asta va avea; vreau să fie foarte fericit
„Ne cunoaştem numai cînd ne găsim în faţa propriilor noastre limite”, şi asta e corect. Dar e şi greşit, pentru că nu este important să cunoaştem totul cu privire la noi înşine; fiinţa umană n-a fost făcută doar ca să caute înţelepciunea, ci şi ca să are pămîntul, să-şi semene grîul, să facă pîine.
Eu sînt două femei: una doreşte să aibă toată bucuria, pasiunea, aventurile pe care mi le poate da viaţa. Cealaltă vrea să fie sclava unei rutine, a vieţii de familie, două lucruri care pot fi plănuite şi realizate. Sînt o femeie de casă şi o prostituată, ambele trăind în acelaşi corp şi luptînd una împotriva celeilalte.
Întîlnirea unei femei cu sine însăşi este un amuzament cu riscuri serioase. Un dans divin.
Cînd ne întîlnim, sîntem două energii divine, două universuri care se ciocnesc. Dacă întîlnirea nu are reverenţa necesară, un univers îl distruge pe celălalt.
Paulo Coelho 11Minute

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...