marți, februarie 09, 2016

Nu mai era nevoie de nici un adevar sa simt ca sunt vie

Postat Maria
Dimineata, asteptam soarele sa rasara, sa domneasca singur deasupra plajei. Trupul singur inspira viata din soare si din mare, nu mai era nevoie de nici un adevar sa simt ca sunt vie.
"Marea loveste digul pe care în seara aceea
n-am avut curajul sa mergem pâna la capat. Piatra uda
luneca si, la un pas de noi, era rupta. Daca eram neatenti,
ne puteam prabusi în apa ce fierbea dedesubt.
Dar am fost atenti. Ca totdeauna. Atât de atenti,
încât într-o zi vom renunta sa mai patrundem pe dig.
Ne vom multumi sa ne-aducem aminte de el,
apoi ne vom aduce aminte mai rar
si îl vom uita în cele din urma,
vom uita ca-ntr-o seara eram poate hotarâti sa mergem la capat.
Acum chiar daca as merge pe dig,
nu mai pot s-o fac decât singur. Pot aluneca
sau pot înainta curajos. E totuna.
Si-as vrea sa uit în ce zi ma aflu, în ce an si unde,
sa ascult marea lovindu-se întruna de dig, sa ma întreb
cine sunt, ce vârsta am si ce caut aici.
Si de ce m-am oprit în fata acestui dig, ca si cum l-as cunoaste? "
Octavian Paler
Iar eu stateam nemiscata pe plaja goala la orele diminetii, asteptand sa se intample... nici eu nu stiam ce anume. Regaseam o parte din mine acolo, nu ma puteam gandi la nimic, lasam viata sa curga si... respiram. De fapt, grecii spun ca marea filosofie are in miezul ei un pahar de Cucuta. Asa ca... m-am lasat in voia lipsei de ganduri si... ce avea sa se intample... se va intampla. De ce am avea nevoie de certitudini cand marea are o asemenea culoare. Esentiala este doar viata, iubirea si... marea.
In fiecare zi imi amintesc de mare. Marea Egee este pentru mine cea mai frumoasa mare, limpede, cu o culoare de smarald.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Buna ziua Sunt o femeie de afaceri. Am oferit un împrumut de 5.000 EURO 2000000 EURO condiții foarte simplu pentru toți oamenii în mod sincer și serios pentru a rambursa cu rata dobânzii de 2% pe an, pe o perioadă de rambursare la prețuri accesibile. Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactati prin e-mail. E-mail: christiworldpersonal@gmail.com

Rebecca Moore spunea...

Vreau să apreciez împrumuturile Karin Sabine pentru mine un împrumut de 40.000,00 EUR dacă aveți nevoie de un împrumut urgent, apoi evitați să fiți înșelați de creditori falși și aplicați prin firma de împrumut real prin e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

favour spunea...

vreau doar să spun un mulțumire foarte mare domnului Peter și tocmai am primit împrumutul meu de la compania de împrumut peterhelp chiar acum și am auzit de această companie și am crezut că este o companie falsă, dar acum sunt atât de fericit că această companie m-a ajutat și 100% această companie este reală, așa că oricine are nevoie de un împrumut, aceasta este compania potrivită pentru a aplica de acum. Am solicitat un împrumut pentru afacerea mea de 250.000,00 euro și această companie m-a ajutat fără întârziere. Sunt atât de fericit că depun mărturie pentru această companie, deoarece Am văzut alți oameni făcând acest lucru și sunt fericit că sunt printre oamenii care împărtășesc mărturii despre modul în care această companie m-a ajutat, așa că toată lumea, dacă aveți nevoie de un împrumut real, vă ajută asistentul. informațiile lor de contact sunt peterhelps01@outlook.com

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...