sâmbătă, ianuarie 02, 2016

Ultimul infern

Postat Maria
Pe lungul drum catre casa (intoarcerea catre sine) am experimentat moarte dupa moarte...renastere dupa renastere....am absolvit nivel dupa nivel de realizari. Fiecare an din ultimii 15 am fost daramati in mod repetat pentru a putea reconstrui pe o fundatie durabila de adevar. Fiecare din noi, in felul sau, a lasat turma pentru a crea noi frontiera umane si sa actualizeze potentialul nortru adanc-simtit. Ne-am confruntat cu cele mai paralizante temeri ale noastre, am integrat cele mai intunecate umbre, patile sparte, inimile napadite de neincredere, am renuntat in moduri in care nu stiam ca e posibil...toate in numele capitularii in fata marelui plan ghidat de Sinele nostru inalt...si mai ales de ceea ce parea a fi doar "o banuiala".

Cu totii suntem in locuri diferite pe calea noastra, dar putem cu totii sa fim de acord asupra unui singur lucru, si anume ca nu suntem nici macar aproape de persoana care "am crezut" ca suntem inainte de 1999, cand am intrat in Ciclul Galactic (conform calendarului Mayas)...al doilea de la ultimul infern ce ne conduce catre iluminarea globala.

Si in timp ce am realizat cu siguranta imposibilul, in termenii expansiunii noastre interioare, de restabilire a energiei feminine divine pe aceasta planeta, foarte putin s-a schimbat in lumea exterioara pentru a reflecta cantitatea de munca pe care am depus-o...cel putin nu in masura in care am facut-o, sau in egala masura cu truda si efortul nostru. Am petrecut atat de mult timp purificand si transmutand, incat foarte putina vitalitate a mai ramas disponibila pentru a construi structurile fizice de care are nevoie lumea noastra pentru a intrupa aceasta noua energie...pentru aceia dintre noi aflati in chinurile constante ale (trans)mutatiei genetice, pur si simplu nu mai avem nici o banda de rulare pentru cauciucurile noastre foarte uzate.Lauren

http://thinkwithyourheart.com

Traducere: Cristina Ciobanu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...