sâmbătă, ianuarie 16, 2016

În 2016 suntem chemați să facem ceea ce spunem

Postat Maria

De Patricia Cota-Robles
Traducere> Nicoleta Iuga / multumim!!!!

Pe măsură ce 2016 se naște și începe cel de-al patrulea an al Noului Pământ, Ființele de Lumină din Tărâmurile Adevărului Iluminat trimit o chemare directă rugându-ne pe mine și pe tine, pe fiecare bărbat, femeie și copil să trăim, să ne mișcăm și să respirăm din Adevărul Profund al Uniunii și Respectului pentru toată viața. Suntem chemați să demonstrăn acest Adevăr prin fiecare gând, sentiment, cuvânt, acțiune, credință și amintire pe care o exprimăm. Vieți întregi ne-am pregătit să Cocreăm această realitate. Avem deja abilitățile, înțelepciunea, puterea, curajul și capacitatea de a împlini această Strădanie Sfântă. E nevoie doar de bunăvoință și de angajamentul din inimă de a face asta. Din fericire, pe lângă Momentumul Divin care s-a aprins în inimile noastre, zăgazurile Cerului s-au deschis în ultimii 3 ani astfel încât acum suntem mai susținuți ca niciodată de Mama/Tatăl Dumnezeu și de Compania Cerului. Această intervenție divină ne împuternicește pe fiecare dintre noi pe căi miraculoase.

Compania Cerului spune că în timp ce citim aceste cuvinte și ne uităm la clipul împărtășit astăzi, asociat cu activitatea Luminii Eu sunt, Prezența noastră Eu Sunt va activa Potențialul Divin pre-codat în ADN-ul nostru înainte de această întrupare. Intenția Divină a acestei activări este să ne împuternicească pe fiecare dintre noi și să ne ajute să ridicăm conștiința fraților și surorilor recalcitranți din familia umană. Prin această Activitate a Luminii vom iubi pe gratis toată viață.

Urgența este evidentă. Tot ce trebuie să facem e să ne uităm la știri și vedem încercările disperate de a exacerba frica și haosul în omenire prin conștiința depășită a separării și dualității. Pe măsură ce crește lumina pe Pământ și tot ce intră în conflict cu ea e impins la suprafață, pare că haosul crește în orice segment al societății. Comportamentele odioase sunt în antiteză cu șabloanele Unimii și Respectului pentru toată Viața pe care știm cu toții să le co-creăm și intră în coflict cu fiecare fațetă a Planului Divin pe această planetă.

Unimea și Respectul pentru toată Viața sunt manifestarea Conștiinței Christice prin care Iubirea Divină Transfiguratoare a lui Dumnezeu Mamă/Tată va transforma Pământul și toată Viața care evoluează pe ea. Vă rog să citiți cuvintele de mai jos și să priviți clipul cu inima și mintea deschisă. Prezența voastră Eu sunt a atras această informație în sfera voastră de conștiință deoarece ACUM E NEVOIE DE LUMINA VOASTRĂ și pentru că v-ați oferit voluntari să FIȚI UȘA CARE ÎN 2016 NU POATE FI ÎNCHISĂ DE NIMENI!


Ridicarea/Înălțarea Conștiinței
Trecerea de la Separare la Uniune
de Patricia Cota-Robles

YouTube Video – RAISING CONSCIOUSNESS

https://www.youtube.com/watch?v=WtdFwmoGPtk

Pe 21 și 22 decembrie 2012 am trăit Schimbarea Erelor și nașterea Pământului în frecvențele celei de a cincea dimensiuni a Noului Pământ. În acel moment cosmic, Pământul și-a reluat locul său de drept în Sistemul nostru Solar. Acum a sosit momentul pentru următoarea fază a Planului Divin.

Mulți oameni s-au așteptat ca tiparele Noului Pământ să se manifeste instantaneu odată cu înălțarea în Dimensiunea a cincea dar lucrurile nu funcționează așa. La data nașterii Noului Pământ șabloanele perfecțiunii au inundat instantaneu straturile mentale și emoționale ale Pământului. Dar conform Legii Universale pentru ca ceva să se manifeste fizic pe Pământ trebuie atras prin pulsația Divinității din inimile oamenilor întrupați pe Pământ. Aceasta este semnificația zicalei „Dumnezeu are nevoie de un trup”.

Pentru ca tiparele perfecțiunii de pe Noul Pământ să se manifeste în planul fizic, trebuie mai întâi să abordăm CAUZA tuturor bolilor care există pe Pământ. Din păcate, majoritatea oamenilor se concentrează pe încercarea de a schimba aspectele exterioare care nu sunt decât EFECTUL, nicidecum CAUZA problemei. Când abordăm o situație doar din afară și nu CAUZA ei, e ca și cum am încerca să schimbăm reflecția din oglindă fără să modificăm obiectul care o creează. Este un efort inutil și să greș de fiecarea dată. Aspectele exterioare se vor schimba doar dacă abordăm CAUZA problemei.

Deci care este CAUZA durerii insuportabile pe care omenire a trăit-o atâta timp?

CAUZA TUTUROR BOLILOR de pe Pământ este conștiința distorsionată și fragmentată a conștiinței bazate pe separare și dualitate.

Această conștiință este în antiteză cu Conștiința Cristică. Este în opoziție cu șabloanele Unimii, Iubirii Divine și Respectului pentru toată Viața care sunt codate în tiparele perfecțiunii de pe Noul Pământ.

Atunci când fiecare ființă de pe Pământ și-a încheiat trezirea la Conștiința Cristică deja știm că este imposibil să rănim o parte a Vieții fără să ne facem rău nouă înșine și fiecărei fațete a Vieții. După ce conștientizăm acest lucru, acționăm conștient și deliberat din inimă, din spațiul Unimii și al Iubirii. Ne vom deschide inimile și mințile față de tiparele perfecțiunii de pe Noul Pământ și vom găsi soluții viabile, benefice pentru ambele părți în orice situație și provocare.

ȘTIM cu siguranță că orice acțiune de dezvoltare a vieții pentru o persoană sau altă ființă vie ne dezvoltă pe noi și pe cei dragi nouă. Imaginați-vă cum ar fi când toată lumea acționează din conștiința Unimii și a Iubirii și când toate problemele din prezent vor dispărea. Am transforma CAUZA acestor maladii iar EFECTELE din lumea exterioară s-ar schimba în mod natural.

Evident, cel mai important lucru pe care-l putem face în aceste momente este să-i asistăm pe frații și pe surorile noastre din Familia Omenirii să-și ridice conștiința de la separare la Unime. Atunci vor ȘTI că sunt una cu toată Viața și își vor trăi viețile din acest Adevăr profund.

Împreună putem face asta. Atunci când vom reuși cu ajutorul lui Dumnezeu cel victorios să-i ajutăm chiar și pe cele mai recalcitrante suflete să iasă din iluzia separării și să intre în Conștiința Cristică, vom experimenta minunile Noului Pământ și măreția Raiului.

Compania Cerului ne-a oferit o vizualizare care ne va ajuta să ducem la bun sfârșit această minunată fază din Planul Divin. Vă rugăm să ne ajutați să ducem această acțiune a luminii spre masele omenirii.



VIZUALIZARE
RIDICAREA CONȘTIINȚEI ȘI IUBIRE LIBERĂ PENTRU TOATĂ VIAȚĂ

Eu sunt prezența lui Eu sunt și sunt Una cu fiecare prezența Eu sunt a fiecărei persoane de pe Pământ.


Ca respirație unificată, bataie de inimă sincronizată, Energie, Vibrație și Conștiință Unică a Iubirii Divine Pure invocăm pe Dumnezeu Mamă/Tată și toată Compania Cerului să ne ajute să ridicăm conștiința fiecărei persoane de pe Pământ, în aliniere perfectă cu Planul ei Divin și pentru binele cel mai înalt al tuturor celor implicați.

Preaiubit Dumnezeu Mamă/Tată, te rugăm să extinzi Flacăra ta Transfiguratoare de Iubire Divină care pulsează în divinitatea Flăcării din inima fiecărei persoane. Permite Inimii Iubirii să se extindă și să se expandeze prin Flacăra Inimii din fiecare persoană până cuprinde toată planeta Pământ.

Acum Legiunile Luminii de pe fiecare nivel de înălțare al ființării proiectează Iubirea lor în matricea divină a Dumnezeului Mamă/Tată, în cosmicului Eu sunt, în Tot ceea ce Este. Această matrice este trupul lui Dumnezeu din fiecare particulă de Viață de peste tot unde trăiește, se mișcă, respiră și există Creația.

Acest flux de Iubire Divină fără precedent curge prin Matricea Divină a Dumnezeului Mamă/Tată și inundă Pământul, binecuvântând pe fiecare bărbat, femeie și copil. În timp ce acest dar al iubirii îmbăiază Pământul, fiecare particulă atomică și subatomică și undă de viață de pe această planetă este ridicată la un nivel mai înalt de ființare.

Lumina lui Dumnezeu curge în corpul mental, în mintea conștientă și subconștientă, în mintea super conștientă și în structura fizică a creierului a fiecărei persoane de pe Pământ.

Aceast dar de lumină de la Dumnezeu Mamă/Tată echilibrează emisferele dreaptă și stângă din creierul fiecărei persoane și le activează centri spirituali din creier. Prin această acțiune a luminii, glanda pituitară, pineală, hipotalamusul și centri ganglionari de la bază creierului fiecărei persoane se refac la potențialul lor divin complet.

Prin utilizarea acestui dar puternic al Luminii, prezența Eu sunt a fiecărei persoane recalibrează acum circuitele din structura fizică a creierului permițându-le să susțină o frecvență a conștiinței divine mai înalte. Această acțiune a luminii vindecă circuitele fragmentate care au împiedicat Omenirea să se unească cu prezența Eu sunt și cu Compania Cerului.

Prezența Eu sunt din Flacăra Inimii fiecărei persoane creează acum un spațiu sacru care-i permite să deschidă Chakra Coroană a Iluminării din dimensiunea a cincea la capacitate completă. Acest lucru permite fiecăruia să comunice conștient cu prezența lor Eu sunt și cu Compania Cerului și să atingă cel mai înalt nivel al Conștiinței Cristice.

În timp ce mă concentrez pe Lumina lui Dumnezeu care curge prin creierul fiecărei persoane, văd clar cum corpurile lor fizice, eterice, mentale și emoționale sunt inundate cu minunata lumină a lui Dumnezeu.

Această lumină cristalină, penta dimensională, multifațetată, liber curgătoare și multidimensională se extinde în fiecare celulă din corpurile omenești pământene permițând prezenței Eu sunt să stăpânească complet această experiență.

Acum totul este pregătit. Prin prezența Eu sunt fiecare persoană de pe Pământ va participa atât în interiorul cât și în exteriorul acestei acțiuni a Iubirii, va crește conștiința maselor și va asista fiecare suflet recalcitrant în trecerea de la conștiința separării la conștiința Unimii și a Respectului pentru viață.

IUBESC LIBER TOATĂ VIAȚA

Continui să respir profund și ritmic. Legiunile Luminii din Infinit sunt acum cu mine în timp ce întâmpin acest moment sacru din pacea prezenței Eu sunt. Eu sunt una cu toată Viața. Acum înțeleg că sunt una cu toată omenirea și că împreună suntem pe poziție ca prezență Eu sunt solară, penta dimensională și colectivă pe Pământ.

Acum intru în infinitatea propriei mele Conștiinței Divine. În timp ce eu mă ridic la fel se întâmplă și cu restul omenirii. În această frecvență a Conștiinței Divine, liberul arbitru al Omenirii devine una cu Voința lui Dumnezeu și readuce Conștiința Divină umană pe Pământ. Conștiința Divină umană revelează adevărul profund că toți suntem Una. Conștiințele mai înalte pulsează cu Iubire și Respect divin pentru toată viață.

În îmbrățișarea Conștiinței Divine, experiențele umane sunt un ocean imens de lumină care curge de la Soarele de dincolo de Soare de dincolo de Soare și fiecare persoană ȘTIE că „Eu sunt ceea ce sunt”. Eu sunt Poarta Deschisă pentru oceanul celest de lumină. Eu sunt lumina lumii și a venit momentul serviciului meu mai înalt pentru Viață.

Acum, oceanul cosmic de lumină crește și curge nestăvilit prin corpurile fizice, eterice, mentale și emoționale. În timp ce fiecare persoană asimilează acest Dar de Sus, eliberează în lumină gânduri, sentimente, cuvinte, acțiuni, credințe și amintiri care au la bază conștiința separării și a dualității.

Prezența Eu sunt a fiecărei persoane afirmă acum „Eu sunt ceea ce sunt, toată perfecțiunea lui Dumnezeu curge în chakra coroană a iluminării și se manifestă prin mine pe Noul Pământ. Exist în pace pe Noul Pământ. Mă odihnesc în Încrederea deplină a lui Dumnezeu. Deschid cea de a cincea poartă stelară din inima mea. Sunt una cu Dumnezeu Mamă/Tată și cu toate puterile luminii din Univers. Acum sunt pregătit să iubesc LIBER toată Viața!”

Instantaneu, văd Adevărul din fiecare persoană de pe Pământ. Văd fiecare suflet recalcitrant ca un copil prețios al lui Dumnezeu, indiferent cât de îndepărate sunt tiparele experiențelor din viața lor de acest adevăr. Percep toate creațiile greșite umane și energiile lor neechilibrate ca lumină primordială inocentă ce intră acum în conștiința mea pentru a fi transmutată și iubită liber.

Îmi întâmpin bucuroasă frații și surorile capricioase din familia omenirii precum și toate energiile lor neechilibrate la fel cum Dumnezeu Mamă/Tată le-ar fi întâmpinat. Îi întâmpin cu iubirea din îmbrățișarea păcii, detașării, încrederii în Dumnezeu și al autorității supreme.

În câmpul de forță invincibil al iubirii infinite a lui Dumnezeu iau aceste suflete căzute în ființa mea și îi țin în brațele mele de lumină ca pe niște copiii răniți. Nu mă pot controla și nici copleși absolut deloc așa că nu trebuie să-i ocolesc sau să-mi fie frică. Pur și simplu îi țin și îi iubesc până se predau iubirii lui Dumnezeu și își doresc să revină în Regatul Raiului care pulsează în divinitatea din inima mea.

Atunci când aceste suflete prețioase se predau Luminii își ridică conștiința și încep să-și amintească că sunt Fii și Fiicele iubite ale lui Dumnezeu. Prin această înțelegere ei revin la locul potrivit în Univers. În perfectă ordine divină ei sunt eliberați să trăiască și să co-creeze tiparele iubirii și uniunii de pe Noul Pământ.

Acum această acțiune a Luminii se extinde și se expandează iar eu fac următoarea afirmație pentru Viața de pretutindeni.

Copii ai lui Dumnezeu prețioși veniți și ridicați-mă în lumina și iubirea Dumnezeului nostru Mamă/Tată. (repetați de 3 ori)

În calitate de instrument al lui Dumnezeu, accept aceste suflete prețioase și energiilor lor neînălțate în flacăra solară penta dimensională din inimă ca să-i pot iubi liber. Sunt în uniune sfântă cu Dumnezeu Mamă/Tată și în timp ce surorile și frații mei recalcitranți intră în Flacăra Inimii și ei intră în comuniune sfântă cu Dumnezeu Mamă/Tată.

Acum în loc să se simtă rejectați și să continue comportamentele negative, surorile și frații mei se simt acceptați și iubiți ca copiii ai lui Dumnezeu ce sunt. Se eliberează voluntar în Lumină și devin una cu toate câmpurile de forță și momentumurile mărețe ale luminii divine din toată creația.

Mă bucur că sufletele recalcitrante și energiile neînălțate își găsesc drumul spre casa prin mine și mă eliberez în pacea cunoașterii:

Prezența mea Eu sunt are grijă perfect de toate imperfecțiunile. (repetați de 3 ori)

Dumnezeu Mamă/Tată m-am născut din inima ta glorioasă și acolo voi reveni într-o zi când mi se va încheia serviciul aici pe Pământ. Mulțumesc pentru privilegiul vieții și pentru întruparea fizică din aceste timpuri sacre în care iubirea divină și tiparele perfecțiunii Noului Pământ se stabilesc pe Pământ.

Cu smerenie profundă, ofer cupa conștiinței mele ca sfânt Graal prin care lumina creației va curge pentru a împlini Planul Divin pentru planeta Pământ.

Preaiubit Dumnezeu Mamă/Tată de acum încolo, cu fiecare respirație, împuternicește-mă cu abilitatea de a radia Iubire din prezența Eu sunt către toată Viața care evoluează pe această planetă. Așa să fie!
--
Totul e iubire! 

2 comentarii:

Pasarica Stelian spunea...

Asa am ajuns sa cred si sa gandesc, alte amanunte nu vreau sa scriu aici. Pasarica Stelian (fb)

MARIA spunea...

Gandeste si crede
!

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...