joi, decembrie 17, 2015

Din inima Ta, Naşte-mă!

Postat Maria
Am refăcut drumul singură,aseară. Am vorbit cu Tine, cuvintele veneau singure, Te ţineam de mână strâns, îţi povesteam cu detaşare ce mă apasă, când Tu ai vibrat un moment de abandon. Şi nu, nu am auzit duritate, nu am auzit "pleacă de lângă mine", doar o mână întinsă şi un zâmbet trist. Am auzit - rămâi cu mine, am încredere în Tine.
Te-am văzut cum stăteai în pat ghemuită pe partea stângă şi aripile mele eterice Te-au îmbrăţişat a siguranţă. Dacă ai simţit o cădură în spatele Tău, erau aripile mele.
Aripile mele Te îmbrăţişează şi Te sprijină, să-ţi ia oboseala şi tristeţea.
De sunt prea strânse....iarta-mă.
Fragment din romanul - Din inima Ta, Naşte-mă!
Da....romanul care se naște din taste împletite....cu inima

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...