marți, octombrie 20, 2015

Maktub

Postat Maria
In mana aveai flori si petale de trandafir  .
Pe umarul Tau am zarit o lumina cu forma de inger care zambea si-mi facea semn sa ma apropii. Mi-a facut loc langa el .
Muzica.... ca de obicei cand ascult muzica simt nevoia sa ma misc , mi-am asezat capul pe umarul Tau si am dansat ... Erai putin nelinistit , Ti se parea mult prea real si in real iti impusesei reguli...
Te-am privit cu zambet in ochi si ai inteles ... este un vis ... pe care-l traiam  . Linistea era stapana si totusi atat de multe cuvinte spuneam ...
Te-ai linistit sub caldura mainilor mele . Nu ne grabeam , stiam ca avem timp pentru toate cele ce doream sa ni se intample. Ma cuibarisem in bratele Tale , mi-era bine acolo si asteptam sa faci primul pas. Nu doream sa Te fortez la mai mult , imi ramasese parca in subconstient bariera pusa in real... Stii, eram eu,  cu varsta , cu ridurile mele si totusi ceva sclipitor era in fiinta mea, eram eu cea adevarata – cu un zambet inocent si topita in bratele Tale.
Mi-ai pus mainile pe obraz , pe ochi, pe par, de parca ai fi vrut sa vezi daca exist cu adevarat si dintr-o data ne-am trezit amandoi goi . Nu era nimic vulgar in goliciunea noastra , voiam doar sa nu existe nimic intre noi, nici macar o bucata de material.
Mi-ai sarutat ochii, parul si Te-ai oprit la buzele mele intredeschise care asteptau sarutarea Ta , miroseai tot numai a flori de salcam, m-ai sarutat indelung cu toata pasiunea descatusata si ...totul a inceput sa danseze in jurul meu, m-ai mangaiat frumos pe aripi , pe ganduri, pe temeri, si m-ai conturat cu mainile Tale , cu privirea, cu buzele , pana cand amandoi am devenit aceiasi.
Simteam sarutarile Tale pe tot trupul meu, nu mai stiam daca tresaririle erau ale mele sau ale Tale, contopirea era perfecta, o contopire dincolo de trup , corpul se supunea asa cum putea acelei puteri ( energii ) magice a imaginatiei care ne uneste intr-o lume numai a noastra.. Cand am dat drumul a doua oara la muzica , m-am trezit odihnindu-ma pe bratul Tau si toata melodia am petrecut-o vorbindu-ne fara cuvinte. 
Ce Ti-am spus ? 
Maktub.
Aproape de finalul melodiei am simtit cum imi sopteai :  de ce te ingrijorezi, totul este ok .
Am simtit in noaptea asta mangaierea calda, tandra si blanda a unui om ...
 Brate nevazute dar simtite atat de real.
Langa noi , doi ingeri zambeau. Semanau atat de mult ingerii nostri , erau atat de buni cu noi, ne priveau si se tineau de mana....
Am reusit oare sa-ti transmit ceea ce simt -ca exista o lume...... , o lume ........ , am reusit sa Te aduc in paradisul meu?
Crede in visul meu, primeste visul meu, accepta visul meu.
Iti multumesc !

1 comentarii:

Unknown spunea...

Esti Un inger ! Multumesc , Maria !

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...