vineri, septembrie 11, 2015

HAI

Postat Maria


HAI, hai dezbraca-ma de GOLUL ce in Mine am pus atent si DEZBRACA-MI MINELE coerent fluent ce-am asezat catuse-n Inima, hai, hai scoate TOTUL de pe mine ca in Mine-mi liniste sa se-n Dragoste devina, HAI, hai iubita mea, HAI!

HAI, hai spune-mi ca, ca gol tu sa ma-n tandrul tau imbraci de ETERN vis, HAI pe palmele-mi arzand de tine sublim, HAI, hai, dar HAI acum, ACUM, HAI!

HAI, hai vino toata in TOATA lumea mea sa ma, sa ma, HAI sa ma umpli cu Cerul din Viata-mi aburinda de DORUL inimii patrunse-n dulcele gust ramas pe buze-mi de TINE TOATA. HAI!

HAI, hai sa HAI SA MAI HAI TRAIM UN PIC HAI, de hai sa te imbratisez pana-mi dragostea-mi in TINE TOPITA cald NEBUN amor sa-mi inocenta PURA Iubeasca HAI Sufletul. HAI!

HAI, hai sa-mi Iubesti iubirea-an CER de, de nimic nu-ti decat decat ce ceri CER ceri TU tie din TINE? Din tine HAI? Bine. HAI!

HAI, hai sa-ti spun ca ma-ngenunchez pe mine Insumi cand Tine-mi primeste HAI minele in Tine, Tu, DA, Tu toata Tu sa ma IUBESTI. HAI!

HAI sa-ti spun ca nimic nu vreau sa-ti mai spun in Spumele-mi de dor frivol-fierbinte adanc si Adancurile tale-n mine fascineaza Viata neprea Traita cand Nu esti minte fiinta HAI nebuna de TINE. HAI!

HAI, hai sa-ti spun ca eu, Eu da Eu, nu vreau decat ca HAI in Eu-ul tau Eu sa fiintez in TE ADOR pana-n cerurile Ceruri isi vor cere-n RAU eu Iubirea sa iti arat pentru ca HAI, TE IUBESC. HAI!
http://adrianvalerianantonovici.ro/ro/ 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...