joi, iunie 25, 2015

Astazi am ascultat Marea.

Postat Maria
Astazi am ascultat Marea.
Ea nu se percepe pe ea insasi.
Nu are indoieli ca nu e marea, sau ca e altceva.
Nu e in ea o parte divizata care sa se intrebe ce e.
Poate ca Marea nu se percepe de loc.Doar ESTE.
-Tu esti Marea,i-am spus,ca sa stie.
-Asta spui tu. Poti sa ma denumesti cu o mie de nume.Eu doar Sunt.
Aceasta e Realitatea.
Cum ma vezi tu ,nu schimba ceea ce sunt.
Viata este, pentru ca eu Sunt .
Viata e o curgere care ma cuprinde,ma contine,ma absoarbe.Sunt Ea.
Exist.Eu Sunt Existenta.
Ce altceva ar trebui sa stiu despre mine? Sunt,cum sunt toate.
Numele lor sau al meu,date de tine,nu inseamna nimic,pentru ca nu e ceva separat de ceea ce eu Sunt.
Tu ma vezi Marea,si pe altii ii vezi altceva.
Dar eu nu vad asa.Eu sunt tot ce este .
Ochii tai vad ce le explica o minte separata.Ochii tai nu vad adevarul.
Pentru mine totul Este.Chiar si tu care intrebi,esti tot eu.
Poate chiar acum imi imaginez ca vorbesc cu tine,o parte din mine,ca sa ma joc.
Ce sa fie altceva cand cineva din Intreg se ridica si se intreaba ,ce este?
Sunt.E tot ce pot sa spun.
Daca tu,inca te intrebi ce esti,inseamna ca ai uitat.
Cine intreaba ,nu stie .Altfel,nu ar intreba.
Aminteste-ti !
Nu esti separat de Intreg.
Cum e posibil sa faca parte din tine,cineva sau ceva,care nu face parte din Tot?


Asa ceva nu este Real.
Sunt.Si tu,Esti UNA cu Mine.
Viata exista pentru ca noi existam.
A spus Marea,stralucind vesela.
sursa 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...