marți, mai 05, 2015

Afirmatia de azi

Postat Maria
"Sunt ceea ce am ales sa fiu."
· "Toate nevoile mele sunt îndeplinite instantaneu."
· "Îmi place să ma accept asa cum sunt
·"__Dorinta mea __ Vine la mine cu uşurinţă şi fără efort. "
· "Eu sunt acum perfect sănătos în corp, minte si spirit."
· "Eu acum creez viaţa ideală,pentru binele meu suprem."
O afirmatie este eficienta atunci când este afirmata la timpul prezent. De exemplu, "Acum am un minunat loc de muncă." Evitaţi afirmatiile la timpul viitor, de exemplu, "Eu voi avea un minunat loc de muncă" pentru ca rezultatele vor aşteapta să se întâmple.
Afirmatiile trebuie să fie menţionate în termenii cei mai pozitiv posibil. Evita declaraţiile negative. Afirma ceea ce vrei sa faci, mai degrabă decât ceea ce nu vrei. De exemplu: "Eu nu mai sunt bolnav." Aceasta este o declaraţie negativa. In schimb, afirma: "Eu sunt acum perfect sănătos în corp, minte si spirit." Această declaraţie este mult mai puternica, deoarece este pozitiva şi consolidează scopul dorit.
Afirmatiile scurte sunt usor de spus, şi au un impact mult mai mare la nivel de subconştient, decat cele care sunt lungi .
Afirmatiile capata putere prin:
· Repetiţii – Prin repetitie se creaza o amprenta în mintea subconştientă .
· Emoţii – sa fii implicat, şi sa folosesti sentimentele.
· Credinţa - aveţi nevoie de abilitatea de a va simti ca si cand dorinţa ar fi îndeplinită. Cu alte cuvinte, aveţi nevoie de a simti cu fiecare fibra a fiintei voastre ca ceea ce doriti s-a întâmplat deja. Fără acest sentiment, afirmarea dvs. este neputincioasă.
- Personalizarea afirmatiilor tale. Ele trebuie să rezoneze cu tine – sa simti ca sunt potrivite pentru tine.
Pe baza celor de mai sus, puteţi crea cu uşurinţă afirmatii propriului dvs. scop .
Desi practicarea de afirmaţii este uşoara, unii oameni consideră că este dificil sa le repete continuu, menţinând în acelaşi timp extrem de incarcat si statutul emotional.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...