miercuri, martie 25, 2015

Maria -Planeta perceptiei mele

Postat Maria
“Istoria e alcatuita din biografiile noastre . Cum suntem noi, asa e si istoria . Alt material de constructie nu are”. M. Ancearov

Totul este energie , corpul meu este inconjurat de cercuri , elipse concentrice , un curcubeu de culori se intrepatrund cu pastelul obiectelor, gandurilor , emotiilor mele si ale celor din jur. Cateodata simt culorile celorlalti – plictiseala,indiferennta , manie, frica , bucurie, entuziasm , incredere. Uneori sunt atrasa in acest vartej de culori , alteori resping sunetele din jur ....
Fiecare traieste in lumea perceptiei sale , schimband vibratia la orice nesabuinta de a amesteca culorile .
 Suntem singuri , mai devreme sau mai tarziu , tu esti cel care va fi ramas langa tine .



Cu mine ma trezesc dimineata , cu mine ma bucur , cu mine ascult Serenade de Schubert , cu mine alaturi simt sunetele perfecte cum patrund in celule si modifica chimia interioara....Gandurile par atat de reale, vin de nu stiu unde , pas cu pas ele construiesc lumea  , planeta , emotiile, sentimentele mele ....Si dintr-o data , gandurile se modifica , se imprastie ... s-au dus...Uneori cad lacrimi ....
Imi joc aici viata , o viata cu gust de paine calda cand stau pe un fir de ghiocel, alteori cu gust de cucuta....
Adevarul soarelui – adevarul mortii....Acest soare , acest cer albastru , inima mea zvacnind si ticaind fara reguli de buna purtare , imensul decor pastelat in care-mi misc trupul cu frecventa si intelegerea mea....
Neintrerupta inflorire a primaverii ajunge la mine prin aerul in care dansez unduietor , iar pamantul rasufla rar si apasat. Marea, copacul pe care l-am strans in brate , iarba pe care o simt vie si verde , parfumul acestei vieti din care gust infiorata ...
Cer si pamant laolalta . Si linia care le uneste , orizontul , mi se pare ca mai am doi pasi si-l ajung ...
Mai fac pasi .... inca mai fac pasi ...
Raman atintita pe pulsul inimii mele si....pasesc...
Maria

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...