marți, februarie 17, 2015

Tatal Nostru ( din Inima Mea )

Postat Maria

Tatal meu,
Care esti Constiinta din Cerul meu interior,
Sfant este Numele Tau ,
Vie este in mine,Imparatia Ta,
Faca-se Voia Ta,
Pentru ca stiu ca este voia mea,
Caci sunt Fiul Tau,Unul cu Tine ,
Precum in Cer asa si pe Pamant .
Hrana mea cea de toate zilele,Iubirea Ta,
Da-mi amintirea ca o am astazi,acum,
Si Imi iarta mie iluziile mele,
Asa cum si eu am invatat sa iert,
Iluziile fratilor mei.
Si nu ma lasa sa fiu ispitit de fricile ce par ale mele,
si ajuta-ma sa ma eliberez,
de iluziile viclene,
care m-au inconjurat atata timp,
Caci a Ta este Imparatia,
iar Imparatia este in mine,si Puterea si Slava.
Acum si in vesnicie,
Amin. 
http://uriel-anael.blogspot.ro/ 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...